Jordens undergång
År 2036 kommer vi förmodligen att träffas av en asteroid.. Asteroiden kallas Apophis och är cirka 150 meter från ena änden till den andra. Den upptäcktes för ett par år sedan och har oroat forskarna sedan dess. Risken att den kolliderar med jorden den 13 april 2036 är bara en på 45 000. Ändå ganska höga odds!!! Men skulle den enorma stenklumpen träffa vår planet innebär det en katastrof av samma magnitud som hotade i filmen "Armageddon".Så till frågan! Om vi skulle bli träffade av stenen från helvetet vad skulle ni göra sista dagen då??
haha, jadu, antagligen bara vänta och dö? :) eller vafan, hade satte på farsan när man har chansen ^^, där är oddsen 0.0001% klara det, dvs; han är biff =D
Eeeeeh va? Hade du försökt sätta på farsan?
Hasta La Victoria Siempre!
men vafan störd? :o ironi för fan ;p
Fattade inte "hade satte på" men du kanske skriver med nån skum dialekt eller nått..
haha det är ju så ;> hade imo. typ hade = försökt iaf ^^,
Tillbaka till ämnet! Jag hade nog druckit massa öl och vart med familj och vänner.. Stått och kollat mot himmelen det lär ju se jävligt fett ut.
haha det har du rätt i ;> men alla får väll inte dricka öl och alla har väll inte öl hemma då ? :) hade nog varit med bruden & haft de najs tills de smäller =D
Helvete ni är ju sjuka i huvudet!!! Och jag gillar det är det sjuka!! men ge mig seriösa svar till en seriös fråga... Det är ju fan sant haha
Man har nog tid att ladda upp med öl och annat gott innan.. Det lär ju inte bli en nyhet samma dag om det hade inträffat. Hoppas skiten åker förbi jävligt nära så man får se den iallfall. Lagom spännande sådär!
Att den kommer... stenen från helvetet... den kanske träffar dig i pannan??
hoppas de? :o så flyger jag på dig och dödar dig ? :
Haha det tror jag inte. Men vafan hur fett hade det inte vart att få vara bland dom sista människorna som någonson existerat? Och att se en sån historisk händelse. Eller slutet på all historia kanske man ska säga. Kommer ändå vara 40-50 så man dör ju inte ung iallfall.
haha sant, men vafan tänk så svimmar jag före? :o fan vad illa, det är väll nått alla vill vara med och se som jag ser de ;b
Det sjuka är att den kommer två gånger, om den missar första gången är hotet ändå inte borta helt.. Det går att läsa mer om detta på nätet för dom som tvivlar på sanningens mun!
Tror jag såg nån dokumentär på nätet om det ja. Jag tror dig. Men vi har ändå oddsen med oss.
haha okej ;p men vafan då hoppas vi att den tar med hela skåne så nöjer jag mig =D
Träffar den så tar den med mer än skåne kan jag lova.
jojo, men vafan skåne is teh nothing . så lika att den tar skåne och danmark och halva tyskland då :)
sant! men dom känns ju jävligt osäkra ändå..man har ju inte en aning om vad som kommer att hända om den missar första.. skulle vara pissigt om den missar första och träffar andra!! men å andra sidan så gråter jag ärligt talat inte för människan.. vi kommer ändå utplåna oss själva tillslut.. processen är ju liksom igång!!!!
jo, vafan kolla min nya tråd sen musik ^^,
Precis jorden hade behövt en liten katastrof. Får ju hoppas på överlevare bara så människan kan börja om från år 0.
då ska jag sätta första haschet på spår =b
träffar den så blir det med samma kraft som 65 000 atombomber..... då kanske du förstår!
haha okej ;b så jävla mycket trodde jag iaf inte ;b
Breakare
2007-04-19 10:26
skulle vart me bruden o mina homeys, supit o rökt brajj o vänta, kolla på horisonten tills det kommer och säger "well, bye bitches"
HERB, bust a cap in yo ass
säger som vatos #skulle vart me killen o mina homeys, supit o rökt brajj o vänta, kolla på horisonten tills det kommer och säger "well, bye bitches"#
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
jag hade varit med min familj och min tjejs familj och vi hade legat och knulla medans våra familjer såg på..
ganska bra anda. Jag kommer att vara 54 ar gammal sa det kanns som att man har hunnit med det mesta man vill gora i livet. Dock sa misstanker jag att det finns en del saker som jag inte kommer att ha hunnit med, och darfor ska jag gora dem. 1. Idka samlag med min dotters tonarsvanner (de kvinnliga) 2. Prova heroin 3. Morda nagon 4. Stjala brostmjolk direkt ur brostet fran en nybliven mamma 5. Bega sjalvmord
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jag hade pumpat musik, åkt runt me bil, käkar mat, vart me familjen, röka på, knulla brudar för att sista halvtimmen gå upp på nåt berg helt ensam o filosofera men chansen är Ett på 45 000 TÄNK PÅ ETT TAL MELLAN 1 - 45 000 SCROLLA SEDAN NERÅT 33 498 tänkte jag på? tänkte du på samma tal?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va soft om oddsen var typ en på tre att den träffar istället.. svenska spel skulle kunna tjäna en hacka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hade spelat game-boy för att hålla mig lugn ( pokemon spelet då) .. sen vet jag inte
Jag hade sålt mitt hus och allt jag hade utom kläderna jag bär. Sen skulle jag drivit runt dom sista månaderna och sett vart jag hamnat....
Blood on my dick or shit on my knife
amfotericin_b, vem tror du behöver ditt hus när jordens undergång stundar
MKB?
Blood on my dick or shit on my knife
0.004 % att vi kommer bli prickade :P
nattkrig P0, hahah, slut i huvudet!
Lägga en mök...
hehe inga odds som gör mig orolig..
Procreate, receive compensation.
Bra kod Calic, inavel i en rymdraket. Jag hade druckit massa öl.
Om det skulle vara så stort hot så skulle vi nog skickat upp ett antal satteliter mot den. och Bombat skiten ur den :D... Lite starwars:D...
"År 2036 kommer vi förmodligen att träffas av en asteroid.." "Risken att den kolliderar med jorden den 13 april 2036 är bara en på 45 000. Ändå ganska höga odds!!!" "-Alltså rätt hög odds ändå att jag får ligga ikväll" "-1 på 45 000 så det är ju ändå ganska höga odds"
www.justdet.se - svensk hiphop
Hahaha fan va smart ? :D:D
Jag hade våldtagit Beyonce, no matter what it takes
You already know, den e on lean!
jag hade annårdnat ett brakarpartaj, fast mer som en carneval.. så man går runt i stan och slår sönder allt och har allmänt kul..
nyfiken är en snut..
Jag har gjort planer för den dagen. Jag tänker sitta i en solstol på taket av vårt hus, packad som fan, med en tom collins i hand och spliff i den andra och njuta av fyrverkeriet.
Söker kunder, mixning & mastring!
För helvete, chansen att vi blir träffade är mindre än ca. 0,000022%
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
sista dagen innan den träffade skulle jag slå upp ett tält precis vid den platts den skulle träffa. Sen skulle ja supa, slåss, runka, knulla och i sista stund försöka nicka bort skiten =)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
rampage-time! hade krossat sönder alla fönster på stan, slå ner varenda en jag ser.. eller nej förresten, hade suttit hemma o latat mig
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO