Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
De födda under det stjärntecknet eller de som föds tvillingar?
•pave paradise•
fan, blev bara rubriken där.
särskilt enäggstvillingar. har aldrig tyckt det egentligen (trots The Shining och dom där tvillingarna i Simpsons som också är lite kusliga), men häromdagen var jag ute och spatserade med mina vänner, varav en av dem stöter ihop med två enäggstvillingar som han uppenbarligen kände. det var två tjejer, kanske 16-17, och de var inte särskilt lika eftersom de hade olika frisyr, kläder osv, och var och en av dem betedde sig som en "normal", märkligt glad tjej, kanske lite korkade men antagligen snälla.
men tillsammans gav det en lite mardrömslik effekt, för de pratade i mun på varandra och skrattade exakt likadant. jag stod bara och gapade och stirrade på dem, för det kändes som om jag var med i Twilight Zone eller nåt, och jag blev faktiskt lite illa berörd.
nån som fattar vad jag menar? varför känner jag såhär (har kompisar som är tvillingar som jag tycker om, så det är inte nån sorts tvillingshat) och vad ska jag göra åt det?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Springer du på enäggstvillingar varje dag? Är det ett stort problem för dig?
shake it!
åh. jag älskar att se tvillingpar! vill själv ha tvillingar i framtiden :D
We call them winerbrods.
Människor är väll kanske mer eller mindre iställda på att alla ska vara unika. Men enäggstvillingar (även om dom kanske egna idéer och föreställningar) är inte unika eftersom dom har exakt samma DNA. Det ska igentligen vara en människa men embryot delade på sig, den lilla cellklumpen vid det tidigaste fosterstadiet. Jag tänker inte så mycket på kuslighet men jag brukar tänka - wow, det är som precis som klonor! =)
kommer ihåg att man hade ett par enäggs tvillingar från årskurs 3-9.. dom var läskiga..iaf från årskurs 8 framtill perioden under gymnasiet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är tvilling, men inte enåaggstvilling dock, men jag är nog ganska läskig
jag känner enäggs trillingar:)
trillingar e läskigare :S
Såg typ 3-4 ungar i "montel" show , alla hade samma kläder fast olika färger, blev fan rädd, dom prata i mun på varran och såg så jäävla lika ut. fett scary
Upp i snoken ska det!
det konstigaste med att vara tvilling är nog att det finns en till av dej jsälv.. lite annorlunda ideer osv som sagt men en till..?
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang
hade två enäggstvillingar i min klass i grundskolan, tog typ 3 år innan jag kunde se skillnad på dem (i början var de ju småglin som också klädde sig exakt likandant, hade samma frisyr etc).
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
tiish X15 :O , kan ni inte komma över? älskar tvillingar, skulle fan inte ha något imot trillingar!
Get Random!
Producent
2007-08-24 06:52
enäggstvillingar har väl inte EXAKT samma dna eller. dom ser ju olika ut när man kolalr nära. har leverfläckar pa olika ställen, blir olika langa och sadär.. eller det kanske beror pa annat?
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-08-24 06:53
king phil, stila dig
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
HAHA ! ..den tredje e kille, om det får dig att tycka annorlunda;)
fyra F24 ,
bara för att man har exakt samma DNA betyder det inte att man ser exakt likadan ut, andra faktorer som vilken mat man käkat, vilken utsättning för sol, fysiska skador etc etc etc påverkar också hur man ser ut.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Yepp, de brukar ha en tendens att bo tillsammans resten av livet. Det läskigaste jag vet är den där jävla tvilling festivalen i USA eller något. Den skrämmer mig..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Producent
2007-08-24 23:01
gorrit, jaja jag far väl tro pa det da!
jag är en tvilling fast jag minns inte om vi e enägg tvillingar men vi är typ så olika varandra som en två tvilingar kan vara han e 10 cm längre än mig mycket mera ansvarig och sånt medans jag har huvet bland molnen och hänger med ochså har vi olika kläd stilar han e mera som en storebror för mig än tvilling förutom att vi går i samma klass
Nobody is perfect im nobody
Producent
2007-08-26 08:28
om du inte minns fall ni är enäggstvillingar sa är ni förmodligen inte det. för enäggstvillingar ser precis likadana ut, och da lär du fatt höra det ofta
nja asså när vi var små var vi as lika varandra jag kan ens inte se skillnad från bilder när vi var små. nu fick jag reda på att vi var enäggstvillingar
Nobody is perfect im nobody
skunkafied F25 Då får vi hoppas att dom inte ploppar utt sammtidigt då.
nått jag inte förstår är föräldrarna som klär sina tvillingbarn exakt likadant...
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
Moderator
2007-08-27 18:10
mina bröder e enäggs tvillingar har exakt samma stil gåt likadant när dom var små var de bara jag som visste vem som va vem av dom då kan man säga lika
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Mina lillsyrror är enäggs. :) de är inte så lika, den ena är längre, och den andra är rundare i ansiktet än den andra.. men deras röster är exakt likadana och de skrattar likadant. jag tycker att det är gulligt.
Sariiiiiiiish
Jag är en tvilling också, men vi är inte enäggstvillingar. Min bror är min raka motsats. Han blev... normal, medan jag blev en knäppjök.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi är nog lite läskiga.
När vi var små så hade jag kort hår(min idol hade det, trodde knappast att jag skulle bli mobbad för det). Så alla trodde att vi var tvillingbröder(vi hade nyss flyttat till umeå och skulle börja en ny klass). En dag skulle vi ha gympa och jag var på väg till tjejernas omklädningsrum. Min lärare sprang ifatt mig och sa "men höredudu, försök inte! Du ska till killarnas omklädningsrum. Tjejerna kan du leka med på rasterna". Mitt hjärta krossades och jag mummlade fram ett "men..men..jag..är..en..tjej". Hon trodde mig inte. När jag kom hem ville jag inte längre se ut som min idol. Så jag kammade mitt hår jättelänge, i hopp om att få det att växa snabbare.
Haha, det var faktiskt en svår tid. :(
Jag fattar inte varför dom skrämmer en ?? på vilket sätt menar man?? dom e ju vanliga människor fast tvillingar igen skillnad vafan!! inget skrämmande tycker jag för att de e väl inget om dom pratar i mun på varann elelr skrattar lika
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
Men jag har märkt att tvilingar brukar vara tillsammans mycket, men det e väl inte så med alla.. och föresten i den åldern brukar man bråka mycket!! men e det samma sak med tvillingar eller e dom sams hela tiden..?
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!