vad fan gör man?
Vad fan gör man när ens barndomspolare sviker, ljuger en rätt upp i ansiktet och är en riktig fitta? när den personen vänder några av ens bästa vänner emot en, alla vänder dig ryggen. när man har knas hemma, bråkar med päronen om minsta skitsak? Vad gör man när hela jävla världen vänder en ryggen?
NicoelRico P14 : Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
man mår som en fitta,tröstäter,gråter,skickar arga smsar som ingen svara på. efter det så inser man att man inte har en jävel förutom sig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej, hmm jag vet inte, kanske ringa och försöka snacka med dina polare och fråga vad dom håller på med? han har säkert nån anledning, Hur gammal är du fresten?
Upp i snoken ska det!
Man kan joina kyrkan och bli riktigt jävla religiös. Gud hjälper dig.
jag är femton, kom inte med nått snack om gud. Gud sviker bara!
NicoelRico P14 : Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
Tjej eller kille? Kan vara "fjortis fasoner" och dom kanske bara surar över något? hur allvarligt är det
Upp i snoken ska det!
jag är kille, hyffsat allvarligt ja
Ta tag i problemet istället för att tjura, om dom skiter i dig totalt så finns det inget mer att hämta och dom är inga riktiga vänner längre - Ända tips jag kan ge dig
Upp i snoken ska det!
Först och främst har man ingen än sig själv. Du är viktigast. Ingen kan ta ifrån dig det du är själv. Kom ihåg det. Sedan: om dina kompisar är värda det - prata med dom och fråga what the fuck is up. Förmodligen blir de ställda och vet inte själva vad de gör och ångrar sig. Föräldrarna är natural, försök att lay low och ha tålamod. Om ni har stora problem och du inte kan lösa det själv, talk to someone.
gud sviker aldrig, hos gud finner du styrka eller så tar du tummen ur röven och tar tag i problemet. bless.
You were borne alone and you will die alone!
Meep meep
ingen är född dömd. man blir vad man gör sig själv till.
Man skapar en tråd på ett forum där ingen bryr sig.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
iaf inte såna mongon som själva inte har nåt liv o inte gör annat än att va onödiga o uppkäftiga mot andra, som du brunsås
CLIF var inte bitter och cynisk...se livet som en promenad - ett nytt steg leder alltid in i någonting nytt, en ny sekund. gå framåt, gå inte bakåt... o jaja i tunneln finner du ljus och den heliga graalen plus ett vip-kort till playboy mansion p
Allt är allvarligt när man är 15. Antingen vänder det eller så får du inse fakta att inget håller livet ut, Now live with it. You will die alone!. Du är född som ensam, du dör som ensam och inte äns lössen kommer att sakna dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha "se livet som en promenad", den var nice
Om 2-3 dagar kommer dina kompisar skriva på msn "ShU SkA Vi GöRa NåGoT iDaG?" så du behöver inte tänka som du gör.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Man sticker till usa, klampar in på colombine o skjuter ner alla ! Ens egen skola fungerar också kanske.
allt är bara psykologiskt... jinxa inte dig själv, om du konstant tänker och säger att "mitt liv är skit, allt är knas, allt går åt helvete" så ökar chansen med sisådär 90% att det kommer stämma. Positivt tänkande är det absolut bästa. Börja med att lista saker du är glad över, fortsätta med att lista saker du vill ha eller uppnå. Sen gör du det bara. Äg livet.
eller hur wackcent. här drar jag paraleller till promenaden igen, eller om man är ute och springer. om man kollar ner i marken blir det jobbigare, men om man blickar framåt går det lättare
du kanske e för töntig för dom.. njääääe men allvarligt, de e på det här sättet man ser vilka som e ens riktiga vänner, snart hittar du dom med stort D, som du kan lida igenom högstadiet med. :)
det där har hänt mig också.. fattar inte varför ni inte möter honom med respekt. skitsamma om han vänder sig till en jävla community vem fan ska han annars vända sig till.. han känner sig ensam. jag håller f.ö med wackcent "Äg livet", - tänk efter vad du vill köra karriär inom och kämpa stenhårt..fokusera på dig själv.. du kommer alltid ha dig själv kvar och det du skapar. det som händer dig nu är verkligen skit men det kommer komma fler smällar i livet... res på dig och slicka dina sår.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Börja gå på gym, ät upp dig o va för dig själv ett tag sen när tiden är inne spöar du skiten ur dina polare, De me föräldrarna löser sig säkert med tiden bara du själv försöker,
mayn ja har inte så värst många vänner har en polare ja litar till 100% på JA så e de när alla vänder dej ryggen sura inte o sånt de gjorde ja o fick allt o bli mkt sämre........ börja rappa satsa karriären eller fotboll eller ngt du vet häng me ngn polare som stannat kvar eller leta nya :) hoppas de löser sej! peace!
Sleep is the cousin of death
Life goes on, fan du mot världen, dom som sviker är antagligen inget värda heller..
Allt försvann i tvätten!
Möt upp dom 1 on 1, fråga helt lugnt vafan dom styr med.. Troligen kommer dom inte ha så mycket att komma med..
skit i dem och skaffa bra betyg i gymnasiet.
funderat på om du har gjort dom något du kanske inte tänker på?
smisk, fnask och ganja!
låter som tonåren. vänta tills 20 då e d som att nån trycker på on knappen o du mår bara skitbra. förstås inte om du lyssnar på dem som säger att du ska börja röka på, då e du bara fast i mentaliteten hos en 15 åring fram till att du e 30 o då blir yngre o yngre i huvve.plus lite panikångestattacker o ett allmäntskitmåeende. sport brukar hjälpa de flesta. prova klättring. ingen suger på klättring.