I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min morfar klär snart på sej sina vingar.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-09-23 01:05

Min morfar klär snart på sej sina vingar.

Jag vill ta det kort; min morfar har cancer, är kraftigt överviktig och har en massa annat skit jag inte vill nämna publikt. Min morsa, flera ur min släkt och främst jag själv befarar det värsta, även morfar själv.

Jag har ingen erfarenhet av att ha någon i min närhet som avlider och är verkligen superrädd för hur jag kommer må, det kan låta klyschigt, men min morfar är verkligen världens bästa, så... aa...

Tänkte mest om någon har lite tankar att dela med sej, hur bearbetade ni era mor/farföräldrars bortgång osv? En del säger att man ska vara inställd på att han kommer avlida ändå, just för att man sen inte blir förvånad och inte lika deppig sen när han väl glider till molnen. Jag tycker personligen det låter befängt som fan, men hur tänkte du?

Dela med er, för jag behöver verkligen hjälp just nu. Mår verkligen skitdåligt över detta.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.