I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Män borde hålla sig till en och samma kvinna livet ut

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Poet

2009-01-01 14:06

Män borde hålla sig till en och samma kvinna livet ut

Nej, jag håller inte med om min egen rubrik, ville bara få er uppmärksamhet :)

En sak som alltid slagit mig är det här faktumet att många män inte kan gå tillbaks sexuellt. Jag ska inte bullshita någon, jag själv har det "problemet", alla mina manliga vänner har det "problemet" och jag är säker på att många andra män upplever det så också. Jag vill gärna bli motbevisad eller åtminstone få veta att kvinnor är likadana.

Om jag frågar alla killarna här... (kanske larvigt exempel) hade ni kunnat bli tillsammans med en tjej som inte skulle vilja utföra oralsex på er? Världens vackraste, finaste, underbaraste tjej, men hon vill inte utföra oralsex på dig. Hade du orkat?

Och självklart vänder jag på frågan till er tjejer också.

Sen för att avrunda det hela så menar jag absolut inte att om man är i ett sunt förhållande, att man inte vara lyhörd och öppen för varandras önskemål, men även i ett sådant förhållande kan det finnas saker som ens partner kanske inte vill utföra, eller helt enkelt bara inte är bra på att utföra.

Jag vill bli motbevisad, jag vill veta att vi män kan gå tillbaks sexuellt.



Love och god fortsättning!

At the gates of Eternity...