I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-06-20 02:23

Väntan

har tänkt ett tag det man gör mest i hela livet t.e.x är att vänta jag hatar att vänta hur man än gör så väntar man om man sätter på tv väntar man på ett bra program när man ska med bussen väntar man överallt det är rätt skumt finns alltid något att vänta på

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-20 21:21
lite för djupt för mig... men ett jävla slöseri med tid är det ju
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Manager

2009-06-20 21:34
Man kan ju alltid göra saker under tiden man väntar....typ tänka på saker.
Redline!

2009-06-21 11:44
onekligen ett intressant fenomen. jag läste en bok på temat förra året - "När inget särskilt händer" - som handlar om vad som händer i huvudet på folk när inget särskilt tycks pågå, typ när man väntar. alla dom där knäppa tankarna man har är vanligare än man tror, men det pratas sällan om det. intressant läsning som jag rekommenderar!
vadå? jag dyster?

2009-06-22 12:51
utan att vänta och tagga ner så blir man ju fett stressad.
tänk om hela ditt liv bestod av att göra saker och ha kul hela tiden, då skulle du aldrig uppskatta när du väl gör någonting extra ordinärt.
jag kan tycka det är skönt att vänta på bussen/tunnelbanan på morgonen, bara jag med min mp3 och vakna till liv.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2009-06-22 15:21
Jag har vänt på hela en där grejjen..Missar jag en buss ser jag det som en bonus! Mer tid att sitta och glo och lyssna på musik..Köer blir ett kul tillfälle att studera mäniskor och deras beteende.Ja ni hajjar grejjen...Att hela tiden hetsa upp sig och oroat skruva på sig i sätet för att man är sen eller inte framme vid nästa grejj är ett sorgligt,tragiskt beteende..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-14 21:09
om man aldrig väntar och saker konstant flyter på så finns det aldrig tid för eftertanke, ingen eftertanke,ingen insikt,ingen utveckling försök att föreställa dig hur det var för tusen år sen och du fick vänta på regnet, på att din mat skulle dyka fram ur buschen mm lite överdrivet i stora perspektiv men ändå verkligt
jag försöker bryta mig ur mina dåliga vanor men de ger mig så mycket bra saker