I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon med lucida drömmar?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Groupie

2010-01-03 21:01

Någon med lucida drömmar?

Jag började få såkallade sömnparalyser när jag var gravid. Det plågade mig sjukt länge. Drömde riktigt läskiga saker och var vettskrämd. Klarar fortfarande inte av att se skräckfilmer sen dess. Men sen hade jag en klardröm och bestämde mig för att börja "ta över" mina drömmar istället och sen dess har jag bara haft EN enda sömnparalys när jag förut hade flera i månaden. Om ni inte vet vad sömnparalys är så kan ni ju klicka här och läsa: http://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%B6mnparalys Och om ni inte vet vad lucida drömmar/klardrömmar är så kan ni ju läsa här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Lucid_dr%C3%B6m


Nu undrar jag om det är fler här som har klardrömmar och kanske vill dela med sig av lite tips, tips på vad man t.ex. kan göra i drömmen och HUR man kan börja göra det liksom. För jag har testat länge att knulla med någon het person men jag lyckas inte "trolla" dit honom liksom och när jag har lyckats så har jag lyckats genom att vara en häxa som flyger på en jävla kvast och då känner man ju sig inte riktigt så het för att börja ragga på denna person. Förstår ni vad jag menar? Det är ett steg att överhuvudtaget komma på VAD man ska göra och sedan kommer nästa steg med HUR fasiken man ska kunna göra det. Några tips kanske? Och har ni kanske andra tips på hur man kan framkalla klardrömmar? Och framförallt på vad man kan göra?

Mina tips är att innan försöka tänka ut vad du vill göra för när du väl är i drömmen så tänker man ju inte alltid helt klart, det har funkat för mig i alla fall.

Tips att göra:

- Åka berg och dal-bana. Det gjorde jag en gång och jag kan fan inte ens förklara hur jävla roligt det var! Det var liksom magkänslan gånger tusen fast minus det otäcka. Rent av SKITKUL! Jag blev sen väckt för att jag skrattade och fick inte luft när jag drömde den drömmen haha.

- Trolla och åka på kvast var ju faktiskt jätteroligt. Roligt att ha den makten att man kan göra om alla personer till vem som helst till exempel.

Ja, jag är inte så duktig på detta ännu så jag har inte gjort så mycket. Jag brukar oftast komma på att det är en klardröm och vilja hitta personer som jag drömt om innan, helt onödigt. Mina händer brukar jag också alltid kolla på och dom är alltid konstiga, tredimensionella fast i drömmen dimension liksom och nästan genomskinliga.

Hmm... nu låter detta säkert helt jävla weird för er som inte gör sånt här. Vill bara påpeka att nej, jag är inte påtänd och nej, jag har ingen mental sjukdom... vad jag vet... ännu... i alla fall. :)

Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.