|
|
|
|
|
Vad tänker du på?
Tycker det är lite segt med nya trådar här, så skapar en ny i min trötthet
Vad brukar du tänka mest på i vardagen, något som du kanske går runt och grubblar på eller någon fråga du vet att du aldrig kommer få svar på? Kanske blir en sammanfattning av hela forumet Vardagsfilosofi men ändå. Kul att läsa
Själv så är jag inne i någon period då jag tänker mycket på livstiden och hur fort tiden går tills man blir gammal. Och jag brukar försöka se mig själv som en pensionär och föreställa mig hur det skulle kännas, att till exempel vilja göra något man aldrig gjorde. Citatet "man lever bara ett liv" har tagit över en stor del av min hjärna. Men kommer alltid att tänka på det efter jag inte gjorde det jag ville p.ga feghet
Så ös på bara, förväntar mig många svar. Både kul att få ur sig och läsa andras tankar
Evangeliet
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Just nu tänker jag på varför aldrig avslutar dina sista meningar med punkt (.).
|
|
|
Arbetslöshet, pank, ångest, "fittiga vänner" typ självmord går jag o grubblar på på dagarna
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Att tjocka människor borde betala mer för kollektivtrafik eftersom de tar större plats
Twang System ah di future! http://www.levebrod.com/
|
|
|
Att tjocka människor borde betala mer för kollektivtrafik eftersom de tar större plats och väger mer vilket ökar bränsleförbrukningen...
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
|
|
|
särskilt borde personer med rullstol, barnvagn eller rullator betala mera.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Vad går livet ut på? Är det här allt?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
|
|
|
"Att tjocka människor borde betala mer för kollektivtrafik eftersom de tar större plats " WORD!
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
|
|
|
precis, dom gör så att det kanske inte kommer på ett par andra normalviktiga vilket gör att SL förlorar pengar, fatta vilken syn på bussen, alla går på som vanligt och så kommer det är skönhet på , ja säg 150 starka pannor.
busschaffisen: " jaha , ja du var inte smal du ,det blir extra, en remsa iaf"
det hade gjort min dag.
vi är överallt!
|
|
|
Flytta hemifrån, skaffa jobb, sova rätta tider, börja träna... Ja det finns mycket jag grubblar över...
|
Producent
2010-01-19 14:40
|
hur mitt liv skulle se ut om jag va miljonär...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
tänker om hur lady gaga stönar ifall vi ha sex..
|
|
|
blazethathaze P25 snacket går om det verkligen är en "hon"...
Själv tänker jag på hur fan jag ska fixa pengar till cigg!
|
|
|
vad jag kommer göra om saker och ting inte blir som planerat i mitt liv.
|
|
|
Shotgun sollution
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
|
|
|
Just nu tänker jag på Haiti och hur fuckad världen är, och om jag ska dra ut och måla eller inte.
och tänkte precis på den där Nescafe reklamen "great ideas comes from great coffee" och så kastar han i dyra ringen i havet.. JÄTTE bra idé :s
Annars brukar jag ha ett mer positivt synsätt och tänker på rätt så mycket olika småsaker, så svårt att beskriva det rakt av.
|
Skivsamlare
2010-01-24 01:01
|
Hur mitt liv hade varit om jag valt en annan väg!
|
|
|
varför bakisbajsar alltid luktar så in helvete...
http://soundcloud.com/dustycreek
|
|
|
När livet faktiskt börjar och vad jag vill göra här i livet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
"När jag flyttar hemifrån ska jag börja göra saker som jag vill göra." "Fan, självmord, kanske man borde..." "Vilka hade jag legat med först om min flickvän gjorde slut?"
|
|
|
tänkt mycket på mitt ex sista veckan..
Annars brukar jag tänka "hur fan hade detta sett ut i en utomjordings ögon?" - typ när folk spenderar timmar att stå i kö till olika ställen och hur löjligt det är att vi har något som heter pengar här på vår jord.
|
|
|
hur fan hade detta sett ut i en utomjordings ögon? Ja, så brukar jag tänka om musik. Typ hur dödsmetall hade låtit för en jävligt opartisk individ, alltså en utomjording.
|
|
|
om hold funktionen på min ipod från 2001 drar på batterierna... nån som vet?!
|
|
|
scrotum P19 Haha yaaayy en till som tänker som mej, freak. Hahah Jamen de e sant, undrar vilken musik dom hade tyckt bäst om. Jag tror på klassiskt! Vackert nick du har förresten!
|
|
|
tjejer, sex och...sex...och tjejer.
Yeah, think i got it all in there.
|
|
|
Just nu tänker jag på att jag måste sova och att jag verkligen måste spara min sista snus tills imon, men onda krafter drar mig till den.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|
Producent
2010-01-27 15:40
|
De val man har begatt i livet. Jag antar att det jag framst tanker pa ar framtiden.
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
|
|
|
Om man inte skulle gå i skolan alls och istället spenderade 2 timmar per dag på att åka tunnelbana och lyssna på folks konversationer. Hur mycket om världen skulle man lära sig?
|
|
|
Framtiden hur de ser ut om 10 år tex, och hur jag ska klara av alla nyktra helger
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
|
|
|
nuet, dåtid och framtid
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
Jag pratar nog inte bara för mig om ja säger att ja tänker på sex!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
Alla som tänker på sex citerar detta!
Sry för dubbelpost!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
Sellish P14
Ja det är inte lätt att vara hormonstinn fjortis, men men, du växer nog upp och får andra intressen och funderingar du med!
|
|
|
Ja det är inte lätt att vara hormonstinn fjortis, men men, du växer nog upp och får andra intressen och funderingar du med! - Nu va jag ju inte så jätte seriös och tänker en jääääävla massa andra saker, filosofiska o deppiga o allt sånt där, men som sagt är ja inte så seriös av mig!
|
|
|
Mvh
För ett kort tid sedan planerade jag hela mitt liv kring dosans innehåll och förbrukningen av densamma. Nu är jag fri.
Tänker annars på allt möjligt. Framför allt på en annalkande, i min tro väldigt dyster, framtid och hur extremt meningslösa mina åtta timmar känns på jobbet, trots att jag utbildat mig i 17 år för detta. Bara massa teori som cirkulerar i skallen, men kan ingen praktiskt, hur man flår ett djur, gör upp en eld, vilka växter man kan käka osv.. Hur jag inte har the shotgun solution som alternativ när allt blir fucked up pga min son. U know, regular stuff.
Master of Irony
|
|
|
Jag är äldre än Sellish, men jag tänker sjukt mycket på sex ändå. Tänker varken påstå att det är normalt eller onormalt, men jag gör det iaf.
|
|
|
Hur fan jag ska styra ekonomin, och resten av mitt liv.
jhurdtasgbnbzmgzfr.
|
|
|
Twilightgenerationen och hur patetisk den är.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
varför det ska vara så jävla svårt att göra det man innerst inne vill.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
|
|
|
varför det ska vara så jävla svårt att göra det man innerst inne vill. För att man har oerhört mycket mer att förlora på det om det går åt helvete
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
jag vet. men varför man inte säger fuck it och går för det i alla fall...
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
|
|
|
Det enda som hindrar mig från att göra vad jag vill är pengar........... pengar suxs!
|
|
|
..på att livet faktiskt är fett nice när man väll tar hand om det. Stay focused!
U little motherf#cker- If you aint got nothin' nice to say then don't say nothin'!
|
|
|
Existentiell ångest. Samma frågor sen när man va barn men en anning utveckalde =)
Några av sakerna som går runt i mitt huvud är Kabbalah, NLP,psykedeliska droger, kvantfilosofi(?) och manipulation.
"Till dem säger jag att sanningen skulle inte var något mer än skuggor från fantasin." -Platon
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
|
|
|
hur jag ska bli snuskigt rik .. seriöst så är det faktist nog det jag sitter och grubblar på mest .
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
|
|
|
Framtiden tänker jag på varje dag. Alltså framtiden som i nästa dag, nästa månad, nästa år, om 20 år... Planerar och funderar liksom. Just nu handlar nästan alla framtidstankar om vad jag ska göra i juni när min anställning tar slut.
Men min största dagliga tankeverksamhet kretsar kring vardagsproblem som att få tiden att räcka till och inte minst pengarna, har alltid större utgifter än inkomster och fattar inte hur det ska gå ihop. Är skitsnabb på att skaffa fasta utgifter så fort det verkar bli lite extra klirr i kassan.. det suger balle men jag kan ändå inte tänka mig att dra in på nåt, det blir som att det där nya jag betalar för helt plötsligt har blivit livsnödvändigt.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
|
|
|
Jag funderar mest på hur fan andra tänker, hur går folk runt i sina liv, hur tacklar dom problem, hur tar dom sig genom vardagen? Jag vill få ett mixtape med folks tankar på bara och jämföra problemställningar, vore hur grymt som helst..
i hear voices..
Goes around, Comes around..
|
|
|
Pengar,pengar och mera pengar. Sen tjejer,tjejer,tjejer,tjejer och sex. Kanske sen hur det blir nu när SSK lär kvala............
|