|
|
|
|
|
mainstream will make you cry
mainstream will make you cry
gör vad du vill, när du vill. som jag och en bekant snacka om innan. ni fittor som går runt i XXXXXXXXL och tycker att ni e coola, sprayar lite på väggar och säger sig hata polisen.. 2 dagar efter har ni på er Ralph L. kläder.. fuck you. ni får mig att vilja spy. det är rätt roligt när man tänker på ert dåliga självförtroende, ni mår så jävla dåligt att ni måste hålla på att bolla fram o tillbaka med erat utseende för att sedan kunna må bra. allt är ju så jävla kul nu när ni är ungdomar och knullar brudar&super.
men det kommer en dag då eran dotter börjar tjacka och eran fru ligger med hennes chef då ni kommer att förstå att den babylon "utopi" som ni en gång gick med i en gång bara skulle lova er en sak. Volvon, sommarstugan, båten, villan, jobbet, medelhavsresor & ett liv som ni inte har makt över, ett liv som luktar: jag vill inte leva mer.
Så gör vad ni vill med era liv men kära så kallade hiphopare, fuck you. själv flyttar man till kristiania och deltar i varje Reclaim the city . Målar på vad jag vill, äter vad jag vill och väger hur mycket jag vill. underground kommer alltid vara mig
Jag kan dö oskuld, svettluktande, luffig, nerknarkad och utan drömmar men jag kommer alltid att veta att babylon aldrig tog över mitt liv. <3
och ni fuckheads/fjortisbögar som bara kmr skratta åt mig bara för att ni inte kan läsa eller antagligen inte fattar kan bara ta och dra åt helvete.
tack för mig kärlek åt dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
"Conformist" :)
"Who the motherfuckin' bawse?"
|
|
|
There's much hate in this one..
Ingen kärklek åt dig.
|
|
|
Jag håller med dig, XXXXXXXXL är fruktansvärt fult i ALLA lägen!
Charlie Sheen: "I don’t pay them for sex. I pay them to leave."
|
Hangaround
2010-01-26 09:58
|
|
|
|
När du ligger o röker hasch o dricker kranvatten till kvällsmat i en asbestskadad 14 kvadratare, 44 år gammal, då är det nog du som suktar efter en 2 veckors greklandscharter med den där söta granntjejen som kom undan. Som sagt, allt är relativt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
haha ne de kommer ajg inte.. De lungt, kranvatten o hasch är bra !
|
|
|
Wow. Den här snubben och jag är ju intellektuella kusiner.
Trots detta så fördömer jag inlägget.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
|
Producent
2010-01-26 19:47
|
dagens ungdomar
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
Så om man går ut i fräsha kläder, och får hem en tjej, så blir man automatiskt lurad in i babylons onda verksamhet, och dem slänger volvo-bilar, radhus och flybiljetter mot en?
Jag fattar inte kopplingen? Men men, grattis att du har funnit din nish i livet, och lycka till med ditt målande, demonstrationer och blaza på.
Men jag kan lova dig, det är inte värt att dö oskuld, det är bara så.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|
|
|
That's the spirit!
Ays' N 'Beez - The Epidemic Mixtape! Available for free download in February!
|
|
|
Har folk ens baggies längre?
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
Har du inte sett alla jävla whitetrash topstreetwear bögar eller?
|
|
|
MVH
fattar du ingenting elle, de handlar inte om att dö oskuld.. fucked up
|
Hangaround
2010-01-27 17:53
|
Har du inte sett alla jävla whitetrash topstreetwear bögar eller? Såg några lunkandes vid Christania i sommras. Men om de var bögar vet jag inte..
|
|
|
Nee, det var ju det jag sa ju, hur kan du missuppfatta det? Men vad är det din teori går ut på? Keep it real? Att det är soft att klottra? Att man är tvungen att vara en vandrande klysha?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|
|
|
hahahaha.
aldrig hört talas om någon så frustrerad som dig bara för dem inte få bazz. Don't hate the player, hate the game.
Pluss alla vill vara "coola" i fjortis åldern men majoriteten växer ifrån.
jag tar volvo villa vilken dag som hällst före för brunt kamelbajs och kalk vatten
|
|
|
|
|
|
KAN NI FÖRSÖKA DISKUTERA SERIÖST?
Vi vill ha lite nivå i det här forumet, huvudinlägget innehåller faktiskt en frågeställning/tanke som platsar i Vardagsfilosofi trots att språket må vara okonventionellt. Se till att diskussionen håller nivå också!
//Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
|
|
|
"ni fittor som går runt i XXXXXXXXL och tycker att ni e coola, sprayar lite på väggar och säger sig hata polisen.. 2 dagar efter har ni på er Ralph L. kläder.. fuck you. ni får mig att vilja spy. det är rätt roligt när man tänker på ert dåliga självförtroende, ni mår så jävla dåligt att ni måste hålla på att bolla fram o tillbaka med erat utseende för att sedan kunna må bra." Samtidigt kan man fråga sig vem som har minst självförtroende. Den som väljer att ha på sig det han eller hon vill för tillfället, eller den som bygger upp hela sin identitet kring en subkultur, och bara har på sig de kläder som förväntas av en som "följer" denna subkultur. "men det kommer en dag då eran dotter börjar tjacka och eran fru ligger med hennes chef då ni kommer att förstå att den babylon "utopi" som ni en gång gick med i en gång bara skulle lova er en sak. Volvon, sommarstugan, båten, villan, jobbet, medelhavsresor & ett liv som ni inte har makt över, ett liv som luktar: jag vill inte leva mer." Vad säger att en ungdom som vuxit upp i ett någorlunda stabilt hem ska vara i större risk att börja bruka droger än någon som växt upp med en svettluktande, luffig och nerknarkad farsa utan drömmar? Jag skulle snarare säga att det är tvärt om. En person som har förebilder som är ansvarsfulla och förser sin familj med det som behövs har lättare att se en framtid och är då inte villig att riskera den framtiden genom att använda droger. Och jag tror också att det är störra chans att ens respektive är otrogen eller lämnar en om man bara ligger och röker hasch hela dagarna än om man försöker ta sig frammåt och gör något av sitt liv. Återigen visar du på hur svårt du har att tänka "out of the box" när du påstår att man nödvändigtvis måste köra volvo etc för att man väljer att delta i samhället. Man måste inte köpa hela paketet, man kan blanda lite hur man vill, både när det gäller lösgodis och intressen. Det är väl snarare så att det är när man bara kopierar någon annan istället för att tänka och känna själv som man bli en del av "babylon"? "själv flyttar man till kristiania och deltar i varje Reclaim the city . Målar på vad jag vill, äter vad jag vill och väger hur mycket jag vill. underground kommer alltid vara mig
Jag kan dö oskuld, svettluktande, luffig, nerknarkad och utan drömmar men jag kommer alltid att veta att babylon aldrig tog över mitt liv. <3" Så du menar att genom att istället för att göra något åt det du ogillar i samhället och bara ställa dig utanför och ge upp så har inte "babylon" vunnit?
|
|
|
varför måste man ha hiphop uniform hela tiden? är det olagligt att vilja köra nått annat då och då? tror dom flesta tuffa grafffarna som älskar chris och asterdam även gör
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
|
|
|
nämen vad har du råkat ut för ?
|
|
|
luktar dumpad av bruden för looserfaktorn hehe..
mama said knock you out
|
|
|
gå och skaffa lite självdistans och respekt för andra. lär dig att älska istället för att hata. kör ditt race för all del men tro inte att du är bättre än dom. du har väl upplevt saker som fått dig att bilda din uppfattning som tex fuck babylon och dom har inte upplevt samma saker som du helt enkelt. dom lever livet dom lever och det är inget fel på det. bara systemet och samhället som är fucked up då. dom blir ju formade. det blir inte bättre av att sitta och röka hasch, dricka kranvatten och hata här på internet. och yes kör på reclaim the streets men vaddå, det händer ju ingenting typ. vad kan du göra för att förändra? jag har ingen aning, du kanske vet? om inte tänk på det och kom fram till något eller försök komma fram till något, men jag tror inte det finns en lösning. så njut av livet du fått istället och sluta hata vafan. och om du kan njuta av det på det sättet du lever är du one of a kind tror jag. eller så borde du bli munk. nuff said.
|
|
|
Hmm....
Nånting har hänt här iafl....
Att babylon aldrig tog över ditt liv? Med allt det hat som du har mot folk som klär sig i allt för stora storleker, eller folk som har på sig Ralph L kläder så tror jag nog att det är du som är tagen av babylon. Sluta hata och älska personen bredvid dig istället. Hat skapar krig, krig förstör vårat band vi har mellan varandra på jorden och när det väl kommer fram att vi lever under EN makt så är det där bandet allt vi har.
One Love, One Life Remember That!
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
"jasså du?"
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
Haha, du måste ju vara gravt efterbliven om du tror att kläderna man har på sig gör en till vad man är. Man hör på sättet du uttrycker dig att det inte är dina egna tankar du projicerar utan att du har någon person du ser upp till i din närhet, kanske en storebrorsa, barndomsvän eller annat, som ingjutit de här tankarna i dig.
|
|
|
nämen vad har du råkat ut för ? haha, ord. spraycanstories faaail
|
|
|
Hahaha spana in arga killen..tycker du ska skriva ett brev och hänga upp på kylskåpet..medans du tröstäter för livet är piss.. hur som helst, jag kan se att du inte pallar vara en del av " systemet" ..it`s all good..men att skämma ut dig med en slags dålig " letter to the president" ...kom igen nu! :D
U little motherf#cker- If you aint got nothin' nice to say then don't say nothin'!
|
|
|
Orkar inte göra nåt längre svar på detta och tänker fatta mig kort.
Babylon får ta mig vilken dag som helst, bara jag slipper bli en svettluktande, luffig, nerknarkad man utan drömmar.
Skaffar gärna volvo.
|
|
|
Fet tröja var kan ja köpa?
Håller med TS i vissa saker. alla som hatar på staten känner nog att man e lite sell out när man köper märkeskläder gjorda av barn i Kina. Men vi gör det ändå the power of pussy...
Men hade inte kunnat slösa mitt liv på att knarka ihjäl mig dock, du får tänka om lite där vill du verkligen förändra världen ska din hjärna vara i top condition för att det ska funka.
Det är bara att älska.
|
|
|
Personligen tycker jag att killar med stora kläder är awesome (dock fult med kläder som ser ut som påslakan) och dethär snacket om att man knullar runt... såhär äre, alla håller inte på och bazzar runt bara för att "vara cool" och att "man är en tönt om man inte gör det". En kille som knullar/har knullat runt äcklar mig bara och har inte en gnutta chans på mig. Jag föredrar killar som inte luktar svett eller äcklar folk runtomkring, då är man bara mobbad (antagligen). Jag tror inte heller att någon vill dö ensam så du borde gör följande; skärpa dig, kamma till frisyren och skaffa en brud och en bra framtid innan du kväver dig själv med ditt "mainstream" snack
Du är så jävla keff att en myra skulle hånflina åt dig
|
|
|
^^ Visdomen vet ingen ålder.
"Who the motherfuckin' bawse?"
|
|
|
fan, nu vet jag inte om jag ska slänga min white-tee eller min snygga tighta t-shirt från MQ :( ..........
work some magic
|
|
|
Det är alltid lätt att hata på stereotyper...
Drar på mig mina baggys ibland, trots att jag får en ny nolla i passet i år. Handlar varken om coolhet eller babylon för min del dock så man får inte dra alla över en kam.
Men visst finns det folk som lever sitt lilla raplife med en ganska skev världsbild...whatever floats your boat säger jag till dem. Jag har inte så mycket fritid att jag vill lägga den på meningslöst hatande. Mer kärlek åt folket!
http://www.myspace.com/dirtydonline
|
|
|
Alltså, folk med för mycket principer är bland det värsta jag vet. Nån sorts anpassning får man ha, oavsett om det är babylon eller rännstenen.
|
|
|
Orkar knappt kommentera, hade aldrig velat vara så utanför samhället som du förespråkar, måste vara fett jobbigt. Jag må inte vara din sanna 9-5 hjälte men fuck att leva utanför allt. Eller handlade det om att ha alldeles för stora kläder? isåfall håller jag med om att det är fett fult. Jag tycker f ö att Ralph Lauren är helt ok, rätt snygga kläder stundtals...särskilt det klassiska, men jag gillar ändå hip hop, är det ok?
ps. jag har vart i kriss o rökt hasch också
|
|
|
Varför är du så arg om du mår så bra? Är det för du egentligen skulle vilja ha snyggt hus och guldtänder?
Är det så att man blir bitter när man inte har det man egentligen skulle vilja ha?
Hade du varit äkta hade du inte varit så bitter, då hade du varit nöjd med att vara underground.
Känner igen mig lite i dina tankar, men blir så jävla trött på folk som ska prata om hur underground och utanför de är som om det vore häftigt men så egentligen mår de piss.
Det är för mycket högstadiet över hela helvetet.
Why you little..
|
|
|
Jag diggar babylon. Jag mår bäst när jag är en del av samhället. De stunderna jag har varit arbetslös och "levt för dagen" har jag inte mått bra. Är det nåt fel på mig?
/ Deedz. Jewoit! http://www.reverbnation.com/jewoitentertainment http://jewoit.tumblr.com/
|
|
|
Håller med Dirty.. Låt folk göra sitt och hata mindre..
Det är något väldigt bra att folk har olika stilar, både inom konst, musik, film, kläder m.m.
Vad hade världen varit om vi inte hade mångfald?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
Producent
2010-08-12 19:23
|
Shit, vad shonnen hatar och är depressiv. Låt alla vara sig själva och var din egen individ, knah mean? Ryck upp dig och skaffa ett liv, gå till psykologen eller häng dig, finns inget mer uppmuntrande att tillägga. En negativ människa möter negativa negativitet och tvärtom...
Support A2K of Wize Guyz Global Ent.
|
|
|
Det som var perverst igår är mainstream idag... Vad var frågan? Kände bara av en massa hat i den här tråden.
"There's an apple in the pussy mouth..."
|
|
|
Bara jag som är oerhört kluven åt vad "borttagen" har skrivit i topic.. och vad "borttagen" har skrivit åt sig själv?... mind fuck.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
DMAt
Blir en person borttagen så döps personen om till borttagen på whoa. Så om admins raderar två personer från samma tråd så kan tråden se lite skitzofren ut.
www.fucksolar.com
FUCK SOLAR
|
|
|
aha okej.. jo, schizofren var ordet haha =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Jag är väldigt outsider och underground, men kanske inte på samma sätt som många här verkar tro. Man kan skilja sig från mängden på många andra sätt än att ha baggy pants. Jag är grovt modifierad, har horn i pannan ca 30 piercingar och 8 tatueringar på synliga ställen. Jag är även tjock. Men jag hatar inte folk för det, jag försöker älska alla så mkt som möjligt och även om jag tycker illa om systemet så tänker jag inte bara ge upp och sätta mig i christiania och röka hasch. Jag intenderar att förändra istället. Jag pluggar till socionom och tänker bli kurator på anstalt och försöka hjälpa dem som står utanför vårt samhälle mer än jag gör.
Jag har mycket kärlek för sånna som du eftersom jag förstår hat och även jag känner mig ofta mycket utanför, men inser att hat inte leder någonstans. Om det nu är så att du har varit mobbad så kan jag informera om att jag oxå har blivit mycket mobbad pga. av mina diagnoser. Vet dock inte varför du blev det, eller om du blev det. Det var någon som skrev något om att det är nåt fel med att vara mobbad och det kan jag inte förstå. Man kan bli mobbad för helt andra saker än det du skrev. Du är uppenbarligen inte speciellt insatt.
Zittla - The Fatal
|
|
|
Du glömmer även att den sexuella frigörelsen är en del av att vara rebell.
Zittla - The Fatal
|
|
|
"nämen va har du råkat ut för"
Haha, bästa!
soundcloud.com/jerrones
|