Tänker ni utanför boxen (The Matrix, Illuminati)

Övrigt - Vardagsfilosofi

Tänker ni utanför boxen (The Matrix, Illuminati)

undrar ba om de finns folk som försöker eller som inte blir mind controlled som de säger vanligt i dagarna (jag vet alla e lite mind controlled) men men... typ att ni är ni själva så mycket ni kan osv, jag vet inte exakt hur jag ska skriva de här men,..
iallafall jag vågade lägga ut inlägget hata ej

Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
vad är frågan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag förstod ingenting

som sagt, de flesta är nog inne på MK Ultra programmering till viss del. tror det är så väl utformat att TV gör det, vi gör det dagligen på varandra så det behövs ingen illuminati som kidnappar varje person, dem andra miljontals kidnappade offren har gjort grunden till deras kunskap. och de dryga tiotusen nazistforskarna som slussades från tysklands imperium till usa för att lära dem sina tekniker och få nya jobb... såna sekter som church of satan eller självmordssekter är experiment där de kunnat se hur långt man kan puscha ett medvetande och få den göra som man vill. sen när dem har sina extremförsök sofistikerar de det till lägre nivåer som TV, förskola, övervakning, rättsystem osv osv. simsalabim. sen spöar och våldtar osv osv vi varandra och blir traumatiserade på alla olika plan. its just a perfect world we live in=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mår man bättre utav det?
Charlie Sheen: "I don’t pay them for sex. I pay them to leave."
vad var anledningen till att folk spöar varandra och våldtar innan Tv, övervvakning osv?
www.ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se
de e sjukt svårt att förklara men asså vi lever i en värld som skulle kunna få frid men systemet vill de inte, för man tjänar pengar på våld osv,
man tjänar pengar på folks rädsla
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
Dahvid
Problemet är att du lever utanför den illuminatimatrixmatrisflux som du vill veta våra tankar om medans vi andra lever i illuminatimatrixmatrisflux och flöljer illuminatimatrixmatrisfluxens svenska språkregler. Testa gå i skolan och lära svenska så att du kan kommunicera med oss.
Est. 1984
haha att det ska vara så svårt att göra sig förstådd på internet så andra ska få den bild man har inom sig. inte lätt ska ni veta....

jaylun... jag menade inte att dem har någon sådan koppling. jag menar att det är en del av traumatiseringen. nån blir våldtagen=det är en sorts traumatisesring. teve kan vara en annan sorts traumatiering.

förskola ser jag på som en sorts traumatisering. barn tas ifrån sin säkerhet och band för att lämnas i en grupp med andra som blir åtsagda och utskällda, tillrättvisade osv osv. tror för övrigt det var ett av målen med kvinnofrigörelsens baksyften, att få tag i de små liven ännu tidigare=)

teve förenklar verkligheten, och har så många olika syften så jag inte ens ska börja, ni kan börja se själva, börja med MTV det är simpelt=).. men när en stor massa av befolkningen fått i sig samma bild så kan man lätt kan börja plantera någon form av triggerwords liknande så att folk börjar reagera på olika saker. tex om nån säger nåt ord så relaterar alla i sällskapet till något annat. tex hård=kuk... simpelt exempel jag vet men jag är trött. men inte så att folk börjar döda eller blir några soldater men sådär på det vardagliga livet. det spirituella livet. en förenklad och naiv syn på verkligheten. you get the picture..

eller ett väldigt enkelt synligt exempel som alltid. britney. kristen "god" tjej som började sin karriär i "oskyldig" framtoning och nu är allt annat och sjunger "living in sin is the new thing".. så, små good girls goes bad under åren som dem följer sin idol, dem vill vara som hon. säg dem började lyssna som 7-10 åringar.- sen nu 12-16, you get the picture. britney följer bara sin image. alla hennes skandaler och skit är bara skådespel och image.

så alltså. på olika sätt traumatiserar vi varandra och håller oss själva kvar i hjäntvätten, vi fryser ut om någon börjar hamna för långt bort, eller försöker att hjälpa att bli "normal". vi spelar falskspel och bygger upp en falsk förenklad bild av allting, en fantasi som stänger ute den hårda verkligheten osv osv osv osv osv ja, jag vet att ni kommer skriva: vem är det som lever i fantasi? osv osv. jag bara säger vad jag tror.

så, church of satan tex kopplat till cia. samma med church of seth. sekten med 800 självmord skedde på mark som cia tränat upp armémän osv osv. nazister keppades till usa. sen när dem kan den extremaste sortens hjärnkontroll, och vet hur människor bryter ner, i vilka etapper och vad dem nu kan tänkas ta reda på. sen kan dem förfina sina metoder på olika sätt och skriva om det så det låter vettigt och bra för oss och på så vis plantera det stegvis på oss....

haha att det ska vara så svårt att göra sig förstådd på internet så andra ska få den bild man har inom sig. inte lätt ska ni veta....

Word
alltså, att många ruckar på moralen när det kommer till att tjäna pengar är det nog ingen som förnekar. att vissa företag i profithysteri till och med klassas in som onda är det nog ganska många som håller med om. att det hela skulle handla om en världsomspännande konspiration är ni nog ganska få som tror.
http://www.kommandot.se/wp/
Yo!

Jag ville mest nämna att fyllfinne pluggar till lärare och det skrämmer skiten ur mig.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
tngsten P26
Älskar att du klämde in ett "Yo!". Hahahaha.

Fyllfinne skrämmer mig litegrann, han lyckades klämma fram otroliga 553 ord som svar på världens luddigaste tråd.

Intressepenisen hårdnar!
Människan har alltid varit as..Det är ingen ide att skylla på ett hemligt sällskap som skulle kontrollera alla till att göra ondskefulla saker som att våldta,det är att vägra inse att människan är primitiv. Rent intellektuellt kan man se problemet med att våldta eller råna någon osv men det är en helt annan sak att leva efter det. Så länge du lever ett bra liv där du kan få mat,bostad och lite prylar på ett moraliskt accepterat sätt så slipper du i stor del komma i kontakt med det primitiva men se t.ex på vad som händer nu på Haiti där folk slåss för minsta matbit.

Vad skulle hända i Sverige om hela ekonomin kollapsade ? Skulle folk bara sitta hemma och vänta på att svälta ihjäl eller skulle dem gå ut och slå sönder butiksfönster och ta för sig? Vad händer när en byggnad börjar brinna? Börjar man bygga upp ett kösystem för att få alla ut i sansad takt eller springer folk bokstavligen över varandra för att komma ut så fort som möjligt??

Om vi tar kommunismen som exempel "Av var och en efter förmåga,till var och en efter behov." Det låter väl fint? På en moralisk eller logisk nivå kunde människor se att detta lät som en bra ide men det är stor skillnad mellan teori och praktik,rent teoretiskt lät det bra men rent praktiskt är det ett ideal som människor inte verkar kunna leva upp till..

Visst jag håller med om att tv på olika sätt hjärntvättar folk till att konsumera. Men vi har en ekonomi som bygger på konsumtion,utan det kollapsar tillslut ekonomin och kapitalism med ett socialt skyddsnät är bland dem bästa samhällen som människan lyckats realisera hittills och om det då krävs lite hjärntvätt för att upprätthålla är det helt okej för mig..Är du ointresserad av det tvn erbjuder så är det väl bara att stänga av.

Förövrigt så handlar det inte om att mainstreammedian gör folk till något dem aldrig har varit eller får dem att gilla saker dem aldrig gillat,folk som levde för hundratals år sen skulle säkert älska alla prylar vi har idag..Folk är intresserade av att höra om att Tiger Woods har knullat runt annars hade det inte varit en hållbar affärside och därför kommer tidningarna fortsätta skriva om sånt.

Du kommer aldrig att undgå att formas av andra,vi människor lever i flock och mår bra av att göra det,för att vara säker på att få acceptans av flocken måste du apa efter en del annars blir du utstött och deprimerad.
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/

Jag ville mest nämna att fyllfinne pluggar till lärare och det skrämmer skiten ur mig.

done and done! du följer mig dåligt i trådarna ser jag.. jag jobbar nu;)
fyllfinne

You stay away from my children!
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
fyllfinne

Vad jobbar du med då? om man får fråga

såhär gör dagens kids..... mtv (empty-v) förstör deras liiiiv=)
Moderator

2010-01-30 23:01
Det är rejält jäkla skrämmande med en lärare som glatt säger att han vare sig bryr sig eller förstår någonting om vetenskaplighet...

Vad är du lärare i, förresten?

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
såhär gör dagens kids..... mtv (empty-v) förstör deras liiiiv=)
Dagens ungdomar är efterblivna? vad är det med det då? Inte direkt att dem hade grymmare liv på 1600talet
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/
dem är inte efterblivna. dem är smartare än någonsin. jag tror inte det är slumpen som gjort att dem håller på som dem gör. dem blir påverkade av allt som dem lär sig, bla från teve och blir konstruerade på det viset och därmed vilseledda från moral osv
Klart det inte är slumpen som är anledning till hur folk är. Alla blir så klart påverkade av övriga samhället. Hur skulle du bete dig om du växt upp helt utan andra människor? Klart det här kan besvaras på andra sätt än en konspiration, även om det är ett lätt sätt. Då det är svårt att beskriva verkligen heten med vetenskapliga modeller, då dessa är just modeller. Men visst går det att analysera och förklara mycket. Vad har du att säga om den sociologiska vetenskapen?

Och sen, klart att folk tänker utanför boxen annars hade varken språket, samhället eller vetenskapenskapliga teorier utvecklats. Ni hade defentivit inte suttit framför whoa om endast idiotiska konspirationstänkare hade haft förmågan att tänka utanför boxen.

jag har skrivit om den sociologiska modellen i andra trådar. kort o gott. jag finner inte dem så logiska. kort och gott, dem har tagit guds ord och skrivit om dem lite med sämre resultat...
Angående den sista filmen. Man kan ju knappast påstå att religon genom historien sett har gjort att det blivit mindre kaos, misär och krig. Snarare tvärt om hur många krig har inte gått i religonens namn?
mathematics!
majkone

Fast det är ju också en lite koko grej att säga. Helt i linje med alla superateister som poppat upp överallt. Alla krig har varit för resurser, Gud är bara ett smidigt sätt att sälja in det. Har man inte gud är det rasen, nationen whatever.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986
majkone P22

Religon har enat människor och satt en grogrund för rättsamhället. Och att den har fått männskligheten mer spirituella och mer kännande med andra har varit viktigt för utvecklingen av civilisationen.

MEN visst har religionen utnyttjats! Det har alltid funnits maktgalna individer, det är dock inte religionens fel att den utnyttjas.

MEN IGEN det finns många religösa fanatiska idioter som saknar rationella argument, precis som att det finns många konspirationsteoretiska fanatiska idioter ;).

Fast det är ju också en lite koko grej att säga. Helt i linje med alla superateister som poppat upp överallt. Alla krig har varit för resurser, Gud är bara ett smidigt sätt att sälja in det. Har man inte gud är det rasen, nationen whatever.

+1

Tack fyllfinne, nu mer är jag än mer övertygad om att jag gör rätt som kommer hålla mina barn så långt borta från skolväsendet som möjligt.

Det jag hatar med den här jävla internetgenerationen är den totala oförmågan till kritisk analys samtidigt som den kritiska analysen sägs vara deras främsta vapen. Ta t ex. Zeitgeist som "minsann öppnade ögonen" kring religionens falskspel. Där läggs flertalet minuter åt att koppla samman vintersolstånd, med Jesus och div. gudar etc. Det "lilla" problemet i sammanhanget är bara att Jesus inte av någon seriös "kännare" tros vara född kring jul, utan bra långt tidigare. Att julen ligger just kring jul förklaras helt enkelt av att kyrkan tidigt insåg att det är bra mycket enklare att byta ut en hednisk fest mot en kristen än att bli av med den. Zeitgeist har alltså inte bara fel i sak, de har bevisligen ingen jävla koll på vad de yrar om. Deras stora upptäckt faller rätt platt. Tyvärr gäller det samma i långt fler fall än ovan nämnda exempel.

majkone,

för mig ter det sig mer än en smula ogenomtänkt att rakt av mena att religion minsann skulle leda till en nettoökning av konflikter och allvarligt tro att hänvisandet till ett fåtal historiska händelser skulle bevisa tesen i fråga. Det är relativt enkelt att lägga fram dugliga argument för antitesen, dvs. att religion på det stora hela har minskat antalet konflikter i världen. Vad gäller magnitud på de konflikter där religion är inblandat kan saken dock diskuteras, under förutsättning att man också köper religionens i övrigt stabiliserande effekt och "vi-dom" som nödvändig del av en konflikt.

Bör väl klargöras, när jag ändå är i farten, att det inte är religion i sig som leder fram till det "positiva" resultatet, utan "världsreligionernas utbredning".

cry me a river!
--> thcrew
då testar jag igen...

Den 3e november träffades Reinfeldt och Obama och diskuterade diverse saker, bland annat:
as well as Afghanistan and Iran.

så de diskuterar kriget mot terrorism och nu några månader senare uppmärksammas två svenska soldater i media som "hjältar"; och dagen efter att "nu skickas fler soldater till Afganistan". Ingen kan ju ha missat hur USA får sitt eget folk gå med att gå i krig. Så nu engageras det svenska folket att stödja kriget mot terrorism.

Reinfeldt meets Obama

Inom parentes tillägger jag att det fanns ett inslag i dagens Simpsons avsnitt där USA laget, som vann, står på vinnarpedalen och Semores mamma tittar ner på Sverige laget och säger: take that Sweden, tell me how my eyes feels", och tittar ner på Sverige som puppets. Men bara inom tjocka parenteser för han är ju trots allt högre gradens frimurare, och har sagt att det bästa sättet att påverka människors tänkande för att ta bort normer är genom komedi, eller nåt liknande.
Joda..............Religion är väl historiskt sätt en av av ( om inte den största orsaken) till konflikter? Och att hänvisa till ett fåtal historiska händelser är väl visst relevant?
Alltfrån korståg, muslimernas erövringar, förintelsen, nordirland, israel och dagens situation.

Och argumeten i Zeitgeist faller ju inte platt för majoriteten av den kristna (troende) befolkningen firar väl jesus födelse den 24:e? Man hittade alltså på att kristus födelse ägde rum den 24:e eftersom det passade in med tidigare hedniska ritualer, det stärker ju argumenten som framförs av Zeitgeist.
Jaylun,

Jag har aldrig förnekat att religion kan utgöra en stor del av en konflikt, jag har enbart påtalat det faktum att samma mekanism som kan ligga till grund för, eller vara del av, en konflikt också förhindrar konflikt. religionen skapar ett vi, och därmed också ett dom. allt som förenar minskar sannolikheten för konflikt. Att enbart se en del av det hela (dom-skapandet) är varken ärligt eller givande. Inte heller att tro att religion skulle vara den drivande faktorn i alla dina exempel.

Ang. Zeitgeist så är du uppenbarligen inte kapabel att tänka tillräckligt långt. Zeitgeist vill angripa den kristna religionen genom att påvisa att den minsann bara är en gammal religion i nytappning. När detta "sammanträffande" visar sig vara "taktik" från kyrkan blir angreppet ett slag i luften. Zeitgeists argument stärks således inte på något sätt. Deras försök att framställa Jesus som ditt och datt ur dåtiden misslyckas.

Problemet är bara att 9/10 kids sväljer allt med hull och hår. Sorgligt men sant.

P.S. Majoriteten av de kristna firar Jesu födelse den 25:e, dvs. på Juldagen. Näst vanligaste dagen att fira är sannolikt trettondagsafton. Den 24:e är en rätt ovanlig dag i sammanhanget. Hursomhelst har Jesu födelse inget med vintersolståndet att göra.
cry me a river!
--> thcrew
Moderator

2010-02-15 21:23
everythingisOK - På vilket sätt har ditt inlägg med att "tänka utanför boxen" att göra?
Det enda du visar är att du kopplar en halv mening om ett möte till att två soldater dödas och får slutsatsen att dödsfallen iscensattes, samt att du tror att du får hemliga meddelanden från Simpson's.
Det är inte att tänka utanför ramarna eller spränga gränser, det är att behöva en madrasserad cell...

jaylun - Ang. Zeitgeist och religion så langar jag på ett citat som sammanfattar lite:
Horus har ingenting med Jesus att göra och han föddes inte av en jungfru. Inte heller föddes han den 25 december och det gjorde inte Jesus heller (troligen på våren, men ingen vet säkert). Horus är heller inte solguden, det är Ra. Buddha som i filmen sägs också ha varit jungfrufödd men föddes som prins på ett välbärgat gods med sin biologiska far närvarande. Det finns vad jag vet ingen tradition om jungfrufödsel inom buddhismen. Finns det en sådan, är det snarare Jesus-myten som påverkat buddhismen.

10-4, over...
Jo, nyheterna sänds genom boxen (och tidningar) och dem vill medla en agenda för att få med befolkningen i säng med den idéen som presenteras.

Om man bara tänker efter en liten stund; "vad vill dem egentligen förmedla?" kan man ganska snabbt komma underfund med att syftet är att engagera människor att acceptera kriget mer. Sen med en snabb Google sökning kan man hitta att dessa två Bilderberg-män träffats för att prata om Irak och Afganistan.

Sen om man ser med vilka medel USA engagerat sin egen befolkning kan man ana att styret här får lite påtryck eller tips eller dylikt från Storebror.

Moderator

2010-02-15 21:46
* "nyheterna sänds genom boxen (och tidningar)"
- Okej, så du tänker att "boxen" refererar till TV:n?
Det skulle i och för sig förklara en hel del.

* "Sen med en snabb Google sökning kan man hitta att dessa två Bilderberg-män träffats för att prata om Irak och Afganistan."
- Ja, dels så är ju allt på nätet sant och dels så är det helt chockerande att stats-/regeringschefer träffas och diskuterar ärenden deras respektive nationer är inblandade i.

10-4, over...
Sanna mina ord. Gillar också glidningen från "diskuterade även afghanistan och iran" (ja iraN inte iraK, lär dig läsa dina egna (meningslösa) citat) till "träffats för att prata om irak (iran) och afghanistan".

Rätt övertygad om att Obama talat om Afghanistan med alla ledare han stött på. Varför var det just 2 svenska soldater som valdes ut som martyrer? Är det vårt enorma inflytande i världspolitiken månne? :rolleyes:
cry me a river!
--> thcrew
Moderator

2010-02-15 22:00
Ja, tänker man "utanför TV:n" så är det inte så lätt att hålla koll på länderna ;)

10-4, over...
Gillar också glidningen från "diskuterade även afghanistan och iran" (ja iraN inte iraK, lär dig läsa dina egna (meningslösa) citat) till "träffats för att prata om irak (iran) och afghanistan".

Vad är skillnaden? Det är i stort sett samma mening. Klart dem alla träffas och diskuterar. Det är en stor släkt och släkten går först.

- Okej, så du tänker att "boxen" refererar till TV:n?

TV är en egen box som är en del av påverkan om man inte tänker utanför sin egen personliga box. Orka spela dummare än du är.

Varför var det just 2 svenska soldater som valdes ut som martyrer? Är det vårt enorma inflytande i världspolitiken månne?

Det funkade i alla fall eller hur? Det var mest det jag ville föra fram. Tredje dagen i Afganistan-såpan så stod det ju att man ska skicka dit fler soldater.
Step by step
Skillnaden, som du varken ser eller förstår, är att när man väl träffas också tala om iran och afghanistan till att ha träffats FÖR att tala om iran och afghanistan. Väldigt stor skillnad, såväl innanför som utanför boxen. Vad borde Reinfeldt och Obama tala om egentligen? Vädret? (Nä, inte ens det går ju fanimej utan att folien på huvet ditt börjar spraka).

Det funkade i alla fall eller hur? Det var mest det jag ville föra fram. Tredje dagen i Afganistan-såpan så stod det ju att man ska skicka dit fler soldater.
Step by step

Ja, vilken enorm seger. Obama med 70000 man i Afghanistan kan nu glädja sig åt att Sverige minsann skickar en handfull fler. Grattis, nu vänder det nog!

cry me a river!
--> thcrew
Joda.. Ok jag kan helt och hållet hålla med dig i religions resonemanget.
Nej de är inte en drivandekraft i alla exempel, men har en roll.

Men Zeitgeist visar att kristendomen inte är något nytt utan samma upplägg har förekommit långt innan och på så sätt faller trovärdigheten, det går ju inte att förneka att det finns många likheter.

Filmer som Zeitgeist e ju sjukt medryckande av många anledningar, men jag inser att man måste se kritiskt på den, det finns nån sida där man kritiskt har granskat filmen, nån som har en länk, kommer ej ihåg vad den heter?
ZeitgeistDebunked

Zeitgeist ÄR New World Order. Den framtidsvidion dem lägger fram i tvåan ÄR Du sköna nya värld. Disinformation
Jaylun

Men Zeitgeist visar att kristendomen inte är något nytt utan samma upplägg har förekommit långt innan och på så sätt faller trovärdigheten, det går ju inte att förneka att det finns många likheter.

Zeitgeist påstår med en gruva salt och rent svammel att kristendomen har samma upplägg. Vid närmare granskning spricker det mesta (i tråden har födelsen/solståndet samt jesus/horus nämnts).
cry me a river!
--> thcrew
just ja, nämndes något om buddhism med tror jag.
cry me a river!
--> thcrew
Men kom igen, läs en bok om du ska diskutera sånt här.

Extra kul blir det när den ena foliehatten utpekar den andra som en del av NWO.

est. 1986
Jag förstår att för dem som inte har ett hjärta för andlighet eller tror på konspirationer så spelar det följande ingen roll som helst men here we go.

Om man styr allting så borde väl foliedokumentärerna även de ingå i allting. Man måste ju fånga in de spirituella och de ifrågasättande människorna också. Precis som man gjorde med hjälp av ”think-tanks” på 60-70 talet när hippierörelsen började gå över gränsen, så var man tvungna att få tillbaka dem till kapitalismen så man började tillverka produkter som skulle tilltala dem också.

Zeitgeist och många andra de ”nya” spirituella organisationer och talare får mycket av sin information av Michael Tsarion och Jordan Maxwell. De är två personer som enligt sig själva ska avslöja ”Illuminati”. Men om man gräver vidare och ser vart de får sin information så kommer mycket av deras ifrån Helena Blavatsky, som var en rysk mystiker och satanist. Hon är en stor förebild till de två ovannämnda sk frihetskämpar.

En annan var Alice Bailey. Hon startade en organisation som hette Lucifer Trust, men bytte sen det tydliga namnet till Lucis Trust, som nu finnes som medlem i UN.

Hon och Blavatsky är två parter som hjälpte till att klä om Babylons mysticism till det vi idag kallar för New Age. Detta betyder alltså att Tsarion och Maxwell, och Eckart Tolle för den delen, förmedlar vidare just det dem säger sig motverka men influerar med sitt tvärtomprat många områden av media, tankebanor, traditioner med mera. Rotschild familjen har en ny världsreligion planerad och håller på att forma om tänkandet för den att någon gång träda in. Kommer inte ihåg vad den organisationen heter.

Jordan Maxwell har tagit sitt namn från Blavatskys första bok. I en intervju för många år sedan sade han att den boken där namnet presenterades är hans favorit bok och hennes bästa arbete. Men han låtsades senare inte veta var namnet kommer ifrån.

"Lucifer represents...Life...Thought...Progress.. .Civilization...Liberty...Independance.. .Lucifer is the Logos...the Serpent, the Savior."

- Helena P. Blavatsky

"And now it stands proven that Satan, or Fiery Dragon, the "Lord of Phosphorus"...and Lucifer, or "Light-Bearer" is in us; it is our Mind, our Tempter, our Redeemer, our Intelligent Liberator and Saviour from pure animalism."

- Helena Blavatsky

"Stand in awe of him, and sin not, speak his name with trembling ... It is Satan who is the god of our planet and the only god..."

- Madame Helena Blavatsky

http://www.youtube.com/watch?v=8CE79M3-Qs4

http://www.youtube.com/watch?v=GdKMZd2AIKs&feature=related

Zeitgeist Addendum = NWO Propaganda

http://www.youtube.com/watch?v=zD1Vf5hoRfQ&feature=related

jordan debunked 1

http://video.google.com/videoplay?docid=-3119679914965262207#

jordan debunked 2 – enklare version att titta på.

Det finns överallt. Ta till exempel DaVinci Code. Tempelriddarna målas upp som hjältarna, när det egentligen var de som var bad-boysen aka frimurarna. De som infiltrerar organisationer för att få sin marknadsföring igenom. Så med hjälp av Dan Brown så blir människor vilseledda och får inte hela sanningen vilket gör det till disinformation.

Med 95% sanning och 5% on-point lögner kan dem fortfarande förvirra och få med sig folk.

bra dokumentär, i tidigare delar visar dom även hur massa politiker motsäger sig själva ang iraq osv
jag HATAR folk me hip hop kepsar
helt sjuka saker i den dokumentären vem som helst som ser hela den där kommer att ändra sin syn garanterat
jag HATAR folk me hip hop kepsar
Moderator

2010-02-19 17:10
everythingisOK
* "Orka spela dummare än du är."
- Orka tro att Simpson's skickar hemliga meddelanden till en, eller för den delen att "da Vinci-koden" är en faktaberättelse ;)

10-4, over...
knatcha

ta 3 random påståenden ur den där "dokumentären" och kolla upp faktan kring det. kommer garanterat ändra din syn på saker och ting

est. 1986
Jag börjar äntligen bli fuckad av alla "illuminatisymboler" jag ser dagligen :)
psyjunta,

varför tar inte du 3 random påståenden och gör detsamma?
cry me a river!
--> thcrew