Framgång?

Hur långt skulle du gå för att nå framgång och varför?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Hur långt som helst så länge inte jag trampade sönder någon annans liv i processen..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Framgång i vad?
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Framgång i allt.

Kärlekslivet är undantaget, då trampar jag sönder vem som helst..
Ja precis, allt :) Vill bara veta om jag är ändå som har gått alldeles för långt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du kan ju utveckla hur du menar att du skulle ha gått för långt så kan jag och andra ge dig ett svar på det istället.! =)
Kärlekslivet är undantaget, då trampar jag sönder vem som helst..

Även din polare?

usch o fy, du kör efter principen "hoes before bros" en snubbe som inte respekterar bro-code?

Personligen trampar jag aldrig på någon jag gillar om jag vill något, men alla andra kan fuck off ;P.. Vad det än gäller.
Handlar ju om stolthet o självrespekt.
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Beror väll helt & hållet på... i kärlek, skulle väll i princip springa över det mesta förutom just kompisar eller familj.

Affärer, pengar.. Hm, inte allt för mycket.. till den punkten där jag inte förändrar eller försämrar en annan individs förutsättningar eller omgivning.. typ.. don't know.

Känner mig för tillfället fåordig så att jag nöjer mig med detta.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Hm.. 9-5.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

Även din polare?

usch o fy, du kör efter principen "hoes before bros" en snubbe som inte respekterar bro-code?

Well well... Om jag säger såhär... Om jag och en polare var kär i samma brud så må bästa man vinna. Hade min polare redan "paxat" tjejen så att säga, då hade jag inte tillåtit mig själv att bli kär från första början. hade det endå skett så.. ja.. Då hade jag nog inget gjort. Hade min polare blivit kär i min brud hade han fått en smäll.
Producent

2010-09-01 13:25
Jag hade inte gått över lik. Eller jo fan, om det hade varit douchebags så kanske.
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
beror väl på hur man definierar "framgång" ?
Lepra:

"Fletch, he truly defines grace under pressure"
jag hade gått över lik och sättit en dolk i ryggen på mina vänner på väg mot toppen.
världsherravälde är det enda mål jag har i livet.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet