|
|
|
Producent
2011-06-02 14:48
|
Dr. Michio Kaku - The world in 2030 (intressant shit)
visst den varar länge men fy fan vad spännande saker han snackar om!
Han börjar snacka vid 5.30 eller nått sånt
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Moderator
2011-06-02 18:16
|
Jävligt intressant faktiskt. Tackar!
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
Redaktionen
2011-06-10 15:23
|
Jävligt intressant faktiskt. Tackar! +1
kimmo kanon
|
|
|
Den mannen har en fantastisk förmåga att väcka intresse för vetenskap och ett briljant sätt att förklara det mest avancerade på en nivå som alla förstår.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
|
|
ha.. fått tag på ett par sådana där linser när man gick i skolan.. pew pew!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
han var med i Steven hawkins dokumentären på kunskapskanalen, extrema människor d där.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
|
|
|
Folk sover på riktiga filosofer!
http://www.myspace.com/murderdem
|
|
|
awesome stuff. (om vi inte hunnit fucka sönder oss själva innan dess då med tanke på de stora problem vi har idag med bensinberoende, klimatuppvärmning, antibiotikaresistenta bakterier osv)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
vi är redan ganska uppfuckade iofs.
www.enrichopic.spreadshirt.se
YOU wont be disapointed.
|
|
|
det kan alltid bli värre. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
kan det hända kommer det troligtvis också att hända någon gång
www.enrichopic.spreadshirt.se
YOU wont be disapointed.
|
|
|
vilken bristande logik.
|
|
|
Ibland blir jag jävligt rädd för framtiden. Många saker som vetenskapsmän presenterar som positiva är samma saker som jag ser som skräckexempel.
I övrigt; Fatta vilka jobbiga fyllestatusuppdateringar man lär göra med det där chippet i hjärnan. Online hela tiden.
|
|
|
Galen teori: Om x antal år har människan lärt sig transportera sig till andra planeter lik vår. Samtidigt har människan lärt sig skapa hela människor istället för bara gallblåsor och öron.
En expedition drar iväg till en orörd men beboelig planet och skapar människor, de förökar sig med apfolket på den nya planeten, börjar använda verktyg, lär sig prata....sen om x antal 1000 år kommer de på hur man transporterar sig till planeter lik deras. Samtidigt lär de sig att skapa hela människor.....ja.
Hur kom vi hit till jorden nu igen? :)
Redline!
|
|
|
vi evolverade från enkla aminosyror till celler osv.......
|
|
|
Måste vi ha gjort det på jorden?
Redline!
|
|
|
nej, men det är det absolut mest troliga scenariot.
|
|
|
Jag tyckte att ditt scenario var jättehäftigt, Dr.Octagon. Det är bara junkgirl som är bitter.
|
|
|
Ibland kommer den favorittippade hästen in sist också. Tack scrotum. Jag funderar på att starta en sekt. Typ bygga på Raelernas påhitt.
Redline!
|
|
|
Riktigt intressant.
Sedan blir jag alltid så fascinerad över att ni Darwin anhängare talar med sådan övertygelse. Jag är mer av den åsikten att det ena inte (alltid) utesluter det andra och att det finns mycket mer bakom uppkomsten av människan.
"It is very often nothing but our own vanity that deceives us."
|
|
|
Dr. Oct
allt är möjligt!
Ni som tycker detta är intressant ska ju kika Sci-fi science som går varje lördag kl 18 till 19 (lördagar) på Discovery Channel..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Dr. Michio Kaku är verkligen en stor inspiration för mig. En av hans mer intressanta filmer handlar om multiverse, string-teorin och m-teorin. Sjukt involverat, men han gör det så enkelt att förstå ändå på något sätt. Grym snubbe verkligen.
Har inte tid att kolla in klippet just nu, men ska definitivt kolla i dagarna!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
|
|
|
scrotum
hur är det att vara bitter att se de problem mänskligheten har framför sig? att hålla för öronen och skrika gör ingen skillnad, problemen är där. eller är det min tro på evolutionen som gör mig bitter? jag hänger inte med.
|
|
|
Vet egentligen inte exakt vad du syftar på, men jag är inte så himla jättebitter egentligen. Men jag blir rädd för vilka integritetsbrott man skulle kunna utföra med till exempel osynlighetsmantlar och fullskalig tankeläsning. Besvarar jag din fråga?
|
Producent
2011-11-20 18:08
|
det kommer sluta med att vi lever i matrix...
life's a biiatch and then you decide, To do something about it, shit'll only drive you crazy if you allow it
|