I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Allt om ny världsordern

Övrigt - Vardagsfilosofi

2011-10-09 14:36

Allt om ny världsordern

Här har ni sjukt mycket fakta om vad som händer och om världsordern.

http://nyapolitiken.biz/index.html

Jävligt intressant för er som forskar i det.

trollolol

2011-10-09 23:39
Känns kanske aningen foliehattigt?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2011-10-10 07:56
hehe, fakta vare ja.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-10-10 21:57
You had me at "forskar".
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2011-10-11 00:44
You had me at "forskar".

2011-10-11 07:07
jag tycker d e grymt!
Ja, jag är dum i huvudet och har inget vettigt att komma med.

2011-10-11 18:55
You had me at "forskar".

vad menar du gubbe?
trollolol

2011-10-11 19:28
Jag forskade mig fram till att sidan saknar kommentarsfält och att den artikel jag kollade på över-/misstolkade grundmaterialet.

Färdigforskat för idag...
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

Rappare

2011-10-11 19:31
Kolla in albumet "Bakom Kulisserna" istället.
Groupie

2011-10-11 20:04

tycker även jag som normalt försvarar foliegubbar,.

Känns ju som en 18 åring som lärt sig gör basic hemsidor som lagt ut allt han själv har, utan minsta kritik haha
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-10-11 21:33
vad menar du gubbe?

klura lite på det så är jag säker på att du förstår när du är gammal nog!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2011-10-12 12:44
Nu har jag forskat så länge att jag måste återvända till mina ordinarie sysslor.

Alla är en del av världsordningen, utom vi vanliga hårt arbetande svenskar, och världsordningen vill åt våra skattepengar.

Nu behöver inkräktarna inte längre oroa sig för sina pass, det går lika bra att komma in i Sverige på ett vanligt handskrivet vykort från Afrika, eller en skrynklig bussbiljett eller ingenting alls! (...)

Detta är första steget innan nackskottet kommer

Först ska landet överbefolkas av individer från Afrika och Mellanösterns skurkstater. Svenskarna skall sugas ut och utnyttjas så mycket som det bara går, innan åker vi ut!

Våra egna tillgångar och egendomar kommer på ett eller annat sätt att överföras till nykomlingarna, vilket egentligen redan sker i stor skala skattevägen!

och min favorit:

Bl.a. har det förslagits att folk med stora bostäder skall tvingas ta emot asylturister i sina hem.

Fräscht...

2011-10-12 16:42
Haha underbart!! Forskning på hög nivå :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Groupie

2011-10-12 19:00
Öj, tipsa bilingual om den sidan.
Skivsamlare

2011-11-08 19:00
Och när folk sitter på tåget sitter alla och stirrar likt robotar på sina mobiler, samtidigt som de lyssnar till musikjättarnas blaskiga musik som är likt ett bedövande gift för själen. I stället borde vi, när vi ändå befinner oss tillsammans, inleda en gemensam diskussion om den värld vi lever i och fortlöpande skapar.

Absolut! Jag vill hemsk gärna börja disskutera världspolitik och existentiella frågor klockan 6 på morgonen med en tonårsrebel. öhhh Gubbe!

2011-11-10 16:59
Lepra
Varför ska vi tipsa om Bilingual om den sidan?

För att han har andra politiska åsikter än dig? För att det svider att inte kunna argumentera för din sak utan att smutskasta meningsmotståndare?

2011-11-11 17:48
Kammel Den Politiskt Korrekte Ryttaren 2011 DVD-Rip

2011-11-18 09:44
Fakkoff
..Och med det vill du ha sagt? Just det, inte ett jävla skit.
Poet

2011-11-18 10:56
Om det är judar som styr hela världen så har den här juden missat memot, cuz I'm loosing out big time!
At the gates of Eternity...

2011-11-18 20:10
BC99 P28 - Ärligt talat har jag alltid tyckt du verkat som lite som en karikatyr. Nu vet jag att du bara är jude, så jag får väl ha överseende :P

SpoilerBonnier plockade bort denna stripp från hemsidan... Ofrivillig ironi när den är som bäst.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

Poet

2011-11-18 22:06
Haha :)
Poet

2011-11-18 22:08
Förövrigt lustigt att TS har Weezy som profilbild, då Drake (som vi alla vet vars mamma är jude) är signad till Young Money. Kanske de också är med på denna judiska-konspiration?

2012-02-05 14:58
Om det finns en dokumentär om det är det sant!

Groupie

2012-02-06 22:09
Kammel

Varför ska vi tipsa om Bilingual om den sidan?

För att han har andra politiska åsikter än dig? För att det svider att inte kunna argumentera för din sak utan att smutskasta meningsmotståndare?

Ja, för han har olika politiska åsikter än mig. Jag är totalt ointresserad av den sidan, men han kanske är? Sen har jag argumenterat med han så mycket att det inte är någon idé att fortsätta det. För att vända på steken då.

Varför är du så jävla politisk korrekt och snabb med att försvara politiska meningsfränder? Varför tar du åt dig öht? ;)

2012-02-06 23:49
Sedan medeltiden har femtio miljoner afrikaner förslavats. I huvudsak av islamska erövrare och deras stater.

Oj, jag trodde det var i huvudsak den vita mannen som förslavade svarta, men eftersom det står här att det var islamister så måste det ju vara sant. *suckar*

Min summering av sidan:

Mycket snack om ingenting. Men sen är jag i och för sig knappt intresserad av politik nuförtiden, för det är just vad det heter: politik. En ny världsordning får vi när folk börjar ifrågasätta sina egna tankar och beteenden istället för att skylla på hur andra gör, tänker och beter sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-13 00:55
Lepra skrev:

tycker även jag som normalt försvarar foliegubbar,.

Känns ju som en 18 åring som lärt sig gör basic hemsidor som lagt ut allt han själv har, utan minsta kritik haha

Jag är öppen för att den vedertagna teorin inte alltid är den sanna teorin. Men som sagt, det här är way over the top.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Hangaround

2012-02-13 16:52
AneekDivine

menar inte på något sätt att sidan är trovärdig och att påstå att det var i huvudsak islamska erövrare är helt fel, men faktum är att slaveriet var mer utbrett inom den muslimska världen än på många andra ställen, och dom flesta slavarna togs från östafrika..men även många europeer.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Slaveri#Afrika

2012-03-01 08:16
erm alla ni som snackar om forskning, alltså ni vet om att man beställer forskning tillsammans med resultaten man vill ha och att man kan vinkla skiten hur mö man vill och att bara för att man ser något på tv innebär inte det att det är sant.

www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2012-03-01 10:07
menar inte på något sätt att sidan är trovärdig och att påstå att det var i huvudsak islamska erövrare är helt fel, men faktum är att slaveriet var mer utbrett inom den muslimska världen än på många andra ställen, och dom flesta slavarna togs från östafrika..men även många europeer.

oavsett vad den sanningen är, vem bryr sig om vem som förslavade vem? Syftet med hela det påståendet var att smutskasta muslimer. Jag förstår inte riktigt vad poängen är att mäta vilka folkslag som har gjort mest skada i det förflutna. Det viktigaste är hur vi beter oss mot varandra här och nu, och från min synvinkel så finns det ingen som beter sig sämre eller bättre än någon annan. Vill man bli behandlad med kärlek och respekt så får man börja med att ge det först.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2012-03-01 23:50
^
Precis