|
|
|
|
|
Weird Noise fenomen!!
(Okey, okey- detta kan också hamna under "webbsidor"! )
Hörni, är det någon som har lagt märke till de "weird noise" klippen som har lagts ut över hela världen?
Någon som har en tankar kring detta? Tydligen uppstår ljudet bland annat innan det blir jordbävningar MEN inte bara innan det sker en jordbävning!
Ljudet har uppmärksammats över hela världen! Det hela började i mars ( tänk mayakalender)
Spana in och säg vad ni tycker. No haters, tack- är trött på er ;)
Bless!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Godzilla..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
No cake for the impurity!
|
|
|
Dmat Godzilla... ??
|
|
|
HAARP är det första som poppade upp i mitt huvud.
|
|
|
Är väl typiskt människan att i efterhand härleda något ovanligt som skett innan exempelvis en katastrof som direkt förebådande. Människor behöver lite mystik och ljud de själva inte kan förklara är tydligen det nyaste men det faller väl ungefär under ödlepolitiker, Illuminati och super-extreme-man-made-evil-satan-world-wide-holocaust-rapture-gaia-2012-versionen av global warming för min del.
HAARP verkar ju också beskyllas för lite allt möjligt numer, lite som det nya trollet eller småfolket.
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
Godzilla... ?? She's back, obviously
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Helt ärligt låter det bara som höga vibrerande ljud som ekar mellan terräng.
|
|
|
Ja- nu är frågan var ljuden kommer ifrån.
|
|
|
|
|
|
Inte tänkt att ljuden kanske kommer helt olika, vitt skiljda källor, och ljudens likhet är ett resultat av terrängen istället för dess ursprung?
|
Moderator
2011-10-30 14:02
|
SexySoul skrev:
Ljudet har uppmärksammats över hela världen! Det hela började i mars ( tänk mayakalender) Vad är det man ska tänka med mayakalendern?
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
låter som någon inledning till nån random goa eller psy-låt... ...kan itne vara alltför svårt att återskapa dom där ljuden med en riktigt trasig och långsam dator. att sen lägga på effekter så det låter som om allt man ser i ett jätteområde är belarmat av ljudet är inte heller en konst.
att få folk att tro att det är något annat än vad det just är är nog mer av en konst...
dom där ljuden är uppförstorade ljud. inget man har tagit upp från luften.
"It is the prohibition that makes anything precious"
-Mark Twain
|
|
|
Förstår inte hur man kan tro på det där utan att själv ha hört det eller fått höra från en nära vän att denne har hört det. Det är ju inte direkt avancerade ljud att återskapa, finns ljud extremt lika dom där i många ljudeffekts bibliotek jag lyssnat på.. det är enkla ljud att skapa om man har rätt kunskap och rätt instrument. direkt jag hörde första ljudet kom jag att tänka att det lät som något från kore 2 soundpacket paranormal spectrum: om man gillar sådana ljudeffekter så säger jag bara en sak: dra på DARKPSY rejv nu! sitt inte å lyssna på darkpsy hemma innan, utan direkt ut på ditt första darkpsy rejv! annars kommer du inte fatta ett skit. musiken är inget man fattar om man lyssnar på den hemma innan man drar på rejv och hör den. då faller bitarna på plats och musiken blir fantastisk... om det inte är världens sämsta dj/artist.
|
|
|
äsh om någon bestämmer sig lyssna på darkpsy efter förra inlägget så kommer den inte dra på en spelning på en gång utan lyssna online... lika bra jag postar något bra exempel då så personen inte lyssnar på det sämsta genren har att erbjuda på en gång :) och en låt som är mer som en inkörsport till darkpsy :)
|
|
|
Kan inte se hur något enskilt exempel som länkats här skulle vara sådär oerhört mystiskt. Det är ju dessutom inte ens samma ljud i de olika klippen. Vi hör ljud där jag bor hela tiden som är jävligt höga och det låter underligt, men efter ett antal år har jag insett att det är ljud av färjor som lägger till i frihamnen ett antal kilometer härifrån. Man kan få helt galna ljudeffekter från nästan vad som helst och folk har ju en tendens att vilja förklara ihop företeelser. Ett antal oidentifierade ljud, även om det skulle gälla tusentals videor, är ingenting i en värld med 7 miljarder människor. Exempel på ett tidigare oförklarligt ljud, som nu är helt förklarat:
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
|
|
|
Hahaha fuck it! ..Whoa är inte samma som det har varit! ..Rest in peace weird noise ;)
|
|
|
Nu e d ju inte utan att man känner sig lite dum som bara dissa din grej! har tyvärr tappat bort foliehatten just nu... men det kan ju vara illuminati som stulit den; för att jag inte ska finna sanningen om dessa underliga ljud. Att man kan finna såna ljud på rejv, i goa och darkpsy låtar o liknande, kan ju lika gärna vara ett tecken på att vi närmar oss 2012. året då det ska ske en gigantisk skiftning i energierna, en skiftning som kanske redan har påbörjats hos dom som gör musik med ljud liknande de man kan höra mullra från jordens innanmäten numera. de ljud som varnar om förestående jordbävning(är förestående det jag tror det betyder?). På rejv skapar vi tillsammans en liten kompakt jordbävning när vi stampar våra lurviga och spelar våra jordbävningsvarningsljud, till musik inspirerad av jorden, universum och framtiden. det hänger alltså ihop; såna ljud skapas av JORDEN(innan jordbävningar) som en påminnelse om att FRAMTIDEN kommer att innebära enorma förändringar i ENERGIERNA. på rejv så gör folk en liten JORDBÄVNING och tänker på FRAMTIDEN och JORDEN, och ENERGIER... vissa förändrar sina egna energier med mystiska preparat som inte har någon åldersgräns därför att alla i hela världen egentligen är för små för att förtära dom på ett klokt sätt som inte skadar någon.
nu fann jag foliehatten igen, den låg visst på mitt tangentbord. jag skickar vidare den till ditt. vad tror du?
|
|
|
Vad det än är så är det obehagligt. Tyckte den första videon var sjukt läskig :S
www.wallyjohnson.se
|
|
|
på rejv så gör folk en liten JORDBÄVNING och tänker på FRAMTIDEN och JORDEN, och ENERGIER nu längtar man ju inte tillbaka till sommaren:p ...det skulle ju vara kul om jorden eller en alien(kanske två) satt i smyg och gjorde dom där ljuden men jag har så svårt att tro det. det regnar ju skumma, konstiga små filmer från internet som är rena "lögner", fake eller bara kul grejjer hela tiden...
"It is the prohibition that makes anything precious"
-Mark Twain
|
|
|
Galet likt robotarna i War of Worlds, eller fan den hette.. Kanske Aliens ska komma och äga oss? Hoppas det!
|