bortom huvet rapp InsperationsbeatLåt: Speech cobrasArtist: Jedi mind tricksAlbum: Violent by designnär ja va ett litet barnsa min mor-tänk aldrig felmen en dag tänkte ja helt galettrodde aldrig jag skulle bli hel igenallt kändes som mitt felplötsligt kunde ja se ljusetfann hopp om livet igenmen min syn på saker har ändratsjag är luciferiensom ska komma framvill hitta urur världen av dammguds lilla lammen brinnande flammamed tårar som syrafri som en fågelmig går inte styramedvetslös kalkyleringinbäddat sinneav makt å regeringbunden till orden samlad i ringett dagsljus från begravda livskär dig långsamt med sanningens knivfruktans förgörani motdemostrationmin väg att väljafrån delad personkomplett som en växthittat i konstverksom gåvor av textfunnen i stundenbunden till helig jordlämnande väsen från tappat blodrinner i en gemensam flodmönster från kämpande spårlivet som ser, känner och mårfrån stormen som brännsuppslukad av vinden som kännsett stenkast ifrånkraften ja bad om var bara ett lånviss i den månfängslad i minusgraderförbi din själoch läser mellan raderkrossad bakgång med bevisande tidfast i en plats om funderande striddär lära kan varafinner mig i spår där anden får förklaramed frihet ska ja svaratrohet och förmågasjälens sinneför brinnande lågabalanserad kaos i templet för tänkage samma svar för frågor om skänkamin demon går att länkauppleva som tecken av gåvasinnen som kan bara sovafrånvarande vandring som uppror har hjälpthatet av onska som redan är stjälptdjupets yta i form utav faktatankarna får flyta å sjunka in saktabön ur meditationsliter sig fri och fångas i zonannan dimesionmarkerar med maktotänkta väsen från vad som är saktfördom från försvunnen världlärdom från vad du tidigare e lärdslagen ur spelönskan om att i frihet bli heldrömmen om en själfrågan är bara vems drömmmen om man kan vetakan man se mönster1 mönster som sätter spår.2 mönster som ger förklaring.3 mönster som kan inte förklaras eller ger din själ frågor.Därför finns det mönster överallt, var du än befinner dig.