Producent
2006-03-31 15:15
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent
2006-03-31 15:15
mitt rekord...strax över 700.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
689
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
kommer inte över 600, bu
i get more pussy then panty!
1243 p
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
670
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
674 hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fakea inte era scores era muppar, försöker ju slå er :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
762
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
800
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
polyphonic ja tror alla skriver va dom fått som bäst på ett kast, inte totalt på 3... så gjorde jag iaf. 800 på ett kast.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
ah de va de jag funderade på.. haha då har jag typ 750 eller nått sånt
794... jävligt beroendeframkallande!!!
jag har alltid rätt.
807
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
hahahahaha. jag råkade kasta in den i "väggen" så den mosade honom! haha. Annars fick jag 1000 på alla tre tillsammans innan! haha. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
691 :D:D:D
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Hahhaa det roligaste va ju att fixa as mkt speed å sen släppa den i väggen hahaha!
word-rec best throw ligger på 1244
673 ^^
942 ^^
jag har alltid rätt.
Ni räknar inte totala va? Mitt totala blev 1789, men längsta kastet strax under 800...
784 för att vara exakt...
dunkar alltid i väggen wtf... iaf, bästa score var 597 å det var turkast :P
844 :D
760
SKU - SKU - SKULASON!
714... man lackar ju på det här spelet
WHADUP
1: 92 2: 0 3: 0 Förbannade jävla skitspel! :@
788 nu... men fan alltså. det var ren tur.. dom flesta gångerna bankar jag in den i buren...
1341 :P
812 - bästa kast :P
www.Myspace.com/InsoMusic
1200 nånting
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
1713
800 bästa kastet, jag blev fett arg av det där cp spelet!
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
1564
1101 =)
http://www.herrbitter.blogg.se/
hehe lool:P
http://www.herrbitter.blogg.se/
hahah fan va kul att kasta i väggen
Jag bara skämtade.<br><br>
665 hitills. .. måste komma över 1000 innan jag slutar:P
Hjulet snurrar men hamstern är död
774 :>
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.