I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sverige ur ett amerikanskt perspektiv [Film]

Övrigt - Webbsidor

2006-09-22 12:07

Sverige ur ett amerikanskt perspektiv [Film]

Foxnews har gjort ett reportage om rosengård

http://youtube.com/watch?v=O2qTdFX6thg

Heeeeeeeej

2006-09-22 12:08
Lite smågammal kanske?
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2006-09-22 12:38
litlle tilllte little ltltele litttle bit old....fast de e rolig, finns de fler sådana videos?
BAHA!

2006-09-22 13:02
Shit vilka horungar dom försöker bara svartmåla muslimer ännu mer.... vadå det där e inte sant o fett överdrivet ju strihdfeldt P46 din bög
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!

2006-09-22 13:06

vilken jävla skit hur fan kan lyssna på FOXNEWS de är de mest xenofobiska personer som sitter bakom den kanalen och vad snackar dem om med sin muslismka invandring hit och dit. Att man tar ett upplopp eller en särskild händelse som en bild på "hur det brukar se ut i förorten" vilket jävla skitsnack. Av alla de gånegr jag vart i Rinkeby har jag aldrig sett ett enda bråk, inte ens i Tensta eller någon annanstans. Det är ju helt lugna områden förutom att det s¨kalrt kan hädna grejr då och då

även om det skulle finnas kriminella i föorten så slår man inte till i sin egen förort när man har släkt i varje höghus..
Femme fatale

2006-09-22 13:18
Ja alltså fox news är ju kända för att vara lite sådär småhöger ni vet, och klart att dom måste vara med på bush smutskastningskampanj mot muslimerna för att skapa opinion mot dom så att han kan starta krig. Eller nåt.

Det är ju helt lugna områden förutom att det s¨kalrt kan hädna grejr då och då

Ja om man själv är av utländsk härkomst. Jag har blivit rånad tre gånger i tensta och en gång i rinkeby, och den gången i rinkeby skrek dom att jag skulle sticka hem dit jag kom ifrån. Jävla pack fan.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-09-22 14:01

Shakes.  ja för rinkebyare hatar svenskar rent generellt. Tror varenda person jag känner från Rinkeby tog första bästa möjlgihet att välja ett gymansium bort från Tensta för att lära känna svenskar. Om du var bosatt där tror jag inte att du hade varit lika drabbad. Du sticker ut som svensk och alla som sticker ut riskerar ibland att hamna i mobbares händer- tänk om de bara fanns en enda rödhårig kille i en helskola och alla andra såg liakdana ut, självkalrt blir det han som står ut och kan bli ett offer för mobbare.

Det finns många svenskar som jag känner själv som klipper sig där, handlar där osv som aldrig råkat ut för något alls. men att det finns rasister är det säkert inge tvekan om, du har ju hamnat i rasisters händer där

Femme fatale

2006-09-22 14:03
Shakes. såsom Foxnews har framställt förorterna är ju rent absurt. det råder inge vardagligt kaos i rinkeby.
Femme fatale

2006-09-22 14:07

jag spyr över detta klipp. fan va äckliga dem är, för alal invandrare är missanpassade muslimska våldsverkare..fan va trött jag blir
Femme fatale

2006-09-22 14:14
Typiskt FOX ni vet ju hur dom e
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!

2006-09-22 14:18

ja faktiskt, men jag tycker det hela är så ovinklat och extremt. Rosengård har ju verkligen problem men att det skulle vara en bild av hur Sverige är och hur vi muslimer utnyttjar systemet.. ingentingom de majoritet vanliga människor som anpassar sig som folk.. och även om, vad vet de om vad folk har gått igenom eller hur svårt de är för dem att ta sig in i svensk arbetsmarknad även om man vill integreras..  nu menar jag inte att det är Sveriges fel enbart utan de finns ju de som inte verkligen vill leva sin egna lilla värld men många flyktingar har ett tufft förflutet. Många gånger blir upploppen sådär eftersom polisen håller på och ta människor för avvisning. alltså att de fått ett besked men vägrat infinna sig och då kommer polisen för att deportera. hur ska det inte vara uppslitande för de familjerna?
Femme fatale

2006-09-22 14:21

nu vill jag inte låta som en eynifattaringenting och jag vill aldrig behöva dumförklara någon svensk men jag tycker folk snackar väldigt mycket utan att kuna leva sig in i det andra perspektivet. Mycket eftersom de saknar den upplevelsen i sitt liv och kanske inte har varit en del av frustrationen. Det är ju verkligen slump att den och dne råkade födas svensk och har trygghet per automatik och sen tycker man att alla andra råkade födas i ett flyktingläger eller i en miserabel miljö ska hålla sig borta eftersom det är Deras land.
Och alla ursäkter och lögner vi hittar på för att ta oss hit, rädda vårt skinn, innan de dödar, torterar och fängslar oss också, nej oss tror de inte på utan vi är ju här för utnyttja systemet

det är väldigt kränkande för mig som flyktingbarn att behöva lyssna på den här skiten. Eller jag är ju född i Sverige, på flyktingläger men ändå stämplas jag som Invandrare.. förstås
Femme fatale

2006-09-22 14:27

jag håller med dig och jag sa inte att de är fabricerad. ja sa bara att de sätter en text påett upplopp de vill framställa som vanlig vardagsmat, såhär kaotiskt är det i sveriges förorter, utan tat ha hänsyn till att bilderna kommer från en särskild händelse, jag såg att flera klippen kom från olika och en var ju rätt tydlig var för hemdeportering. Jag har varit med det och vet vilken kaos det orsakar, att en släkting blir avvisad till sitt hemland där han riskerar dödsstraff. å kan vi snacka om panik. vad gör du om det hände dig?
skulle du vinka av med en näsduk? nej det utbryter kaos för människan har känslor.

ja det är allas fel att integrationne är misslyckat, det är en lögn att säga att vissa invandrare inte bidrar. men foxnews är ju ett enda stort skämt, hade du haft lite insyn bland normala invandrare så skulle de sett hur skev den bilden var
Femme fatale

2006-09-22 14:30
"faktum är att det gäller att inse att det är segrationen som skapar problemen, INTE folket ... Att islam sedan är väldigt annorlunda mot vad svensk kultur är är en helt annan sak."

det beror rån muslim till musilm. så svårt är det inte att leva svenskt men som muslim. skillnaden är att muslimen kanske kopplar av och finenr lugn i tillvaron genom bönen medan någon anna går på kickboxning eller läser en yogakurs.

Islam är ingen kultur. Hör du hur du själv låter? Islam är en bred religion där många olika folkslag inhyses. allt från inider till marockaner och de ä'r fan olika kontinenter. ISLAM ÄR INGEN KULTUR
Femme fatale

2006-09-22 14:32
orka inte läsa igenom nån kansek redan har skrivit det men jävla va lite den sista snuten va svennis lr :S

2006-09-22 14:34
''och alla svenskar är blåögda monarkälskande typer, äter sill, konflikträdda, ogillar kryddad mat, älskar svenska traditioner som midsommarstången och de har alla ett grishuvud med äpple på julbordet, och går runt i folkdräkt och visslar folkvisor..

hur ska en svensk klara sig utanför sverige?
de filmar fan inne i en moské de klart du ser en massa knäböjande män, och sen när var det ett hot mot samhället att någon 5 ggr om dagen vill finna lugn och ro och nå lite spritual feeling. ge upp med fantombilderna nu
Femme fatale

2006-09-22 14:39
du fattar ju ingenting. folk ska vara tacksamma om de får smulor från Sverige medan man ser det som en självkalr rättighet att jag föddes trygg och det är självklart att om du kommer från ett krigsdrabbat land så är din lott att befinna sig i krig.

Femme fatale

2006-09-22 14:40
jag pratar om inställning inte om hur lagstiftningen är och hur systemet ser ut. att sätta sig själv en jävla tron och skylla på att ödet ville ha mig dit och dig dit är den läskigaste inställningen  man kan ha
Femme fatale

2006-09-22 14:43
Amar F19
Det handlade inte ens om Rinkeby så du kan ge upp nu.
Jag tycker repotaget var bra och med mycket information.
Och självklart är fox news rasister, alla som visar hur det ser ut i förorterna är ju det. Hade det handlat om ett svenskt område där samma sak hänt hade inte en jävel gnällt.
Signatur får rum här

2006-09-22 14:46

åffer. de vill ju utmåla invandrartäta förorter som så! självkalrt tycker jag att det är ett fullkomligt rubish när de säger att muslimerna är ett hot mot den svenska kulturen, hör du vad de använder för begrepp?
det finns problem i förorterna men Foxnews är ju dn värsta skit man kan titta på.
det kallas att vinkla. och det är mycket oehderligt. jag kan också ta och klippa ihop vidrigtbeteende är i Danderyd och göra propagandefilm på hur rikemansfolk egentligen är.

Femme fatale

2006-09-22 14:47
Det äs står skillnad på Sthlms invadrare och Malmös .

Vi är mer "normala" skulle jag faktist tycka.

Om man jämför Rosengård med Rinkeby så är Rosengård Mycket mer... hmm vad ska man säga? ....... ja vet inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-22 14:48
åffer. gå och filma i din invandraratäta förort idag, enligt foxnews skulle den mötande synen vara allmänt rådande kaos.

att du inte skäms för att tro på den där skiten som NORMALT BETEENDE i förorten. att de däer upploppen har ägt rum är jag helt säker på att det har, det är vinklingen och kopplingarna som är helt bisarra

Femme fatale

2006-09-22 14:53

strhdfeldt.  inom en religon kan man för det första vara av olika tolkningsåsikter och tillämpa religionen olika mycket. det finns många förgreningar inom islam ,allt från wahabbism till sufism. allt från extrema grupper som vill med våld frälsa världen till de som dansar sig till meditation
en muslimsk flicka kan vara allt från en beslöjad tjej till en lättklädd Mooremodell. religion handlar om övertygelse, den kan man bära på sig inifrån, eller utåt, eller både ock. alla kan tro på olika sätt även inom samma religion

det finns fem saker dock so mde flesta muslimer är överrens om för att leva ett aktivt muslimskt liv, och de är bönen, allmosan, pilgrimsfärden, trosbekännelsen, och ramadan

pilgrumsfärden gör man kanke en gång i livet om ens det, ramdan är en gång om året, bönen om man är ambiitös 5 ggr om dagen, och allmosan är bistånd till fattiga och sjuka.
svensken går på semster en gång om året ungefär kanske, de ger via skattepengar bistånd. de firar jul , lucia nyår och påsk samt midsommar (ungefär allt som allt lika länge som aramadan håller på en månad)

det enda vi inte har gemensamt är kanske bönen, så att kalla det som vekrligen är islam för en helt annan kultur håller jag inte med om.

det beror helt på, kultur utgörs av mycket mer än de 5 sakerna, kultur kommer från traditioner + religion från de omrdåen ma komemr ifrån och mmixat kan de se väldigt oliak ut från person och land
Femme fatale

2006-09-22 14:55

spöket. ja läget är mer extremt i malmö tydligen av vad folk säger. de är ju chill här i sthlm. foxnews rapportering var för,mig tagen från en helt annan värld (mkt tack vare att de klippt ihop allt)
Femme fatale

2006-09-22 14:57

strindhfeldt   jag håller med dig till hundra procent, om att det är allas ansvar. Däremot är jag kritisk till hur du ser på religion i samband med kulturer olch du säger själv att du inte är en religionsvetare vilket syns, och det är helt okej
Femme fatale

2006-09-22 15:00
strindhfeldt.   men snälla lyssna. jag sa ju att jag inte tror att det är PÅHITT. men dätemot är det en lögn att främställa det som VARDAGSLIV. något som jämt hädner, hela tiden.

Klart jag kan få rikemansbarn att framstå som svininga, det gäller ju alla grupper, man få alla att framstå som sviniga och det var ju min poäng!

dessutom är jag uppvuxen i <danderyd och har sett alla möjliga tänkbara sidor och det är världens fetaste lögn att alla brats går runt dagligen och beter sig som svin. det fins alltid de som beter sig ilal men det gälelr ju alla. FÖRSTOD DU INTE ATT DET VAR ETT EXMEMPEL?

jag har håöllit emd dig tusen gånger i denna tråd om ALLAS ANSVAR. lä
Femme fatale

2006-09-22 15:03

om jag gör ett klipp över alla urartade fester i Sverige även om de är i minomrtet och säger att såhär festar svenskarna, då kanske du hade blivit irriterad då majoritet av alla tillställnignar du varit på gått helt lungt till.
självklart har det jag filmat hänt men om jag väljer att framtsälla det som norm, då har jag vinkalt och indirekt ljugit

samma sak att göra klipp över pedofilpräster och påstå att såhär ser det ut bland världen präster för det mesta.

Drt är helt okej att de rapporterar om händelser, precis som man kan se dokumentärer om kristna pedofiler, men det är inte okej att framställa världens kristna ett hot mot välbefinanndetr så det är en liten grupp som gör det..

foxnews sa att muslimen är ett hot mot Sverige. hur kan du ta detta som ett rimligt argument?
Femme fatale

2006-09-22 15:05

för mig får de gärna visa upp upplopp hur mycket de vill. för sånt händer och är inte att blunda för. det är slutsatserna som reportaget tar som är helt galna. sen är det ingen slump att foxnews ägs av amerikanska högern. samma höger som bedriver ett krig mot "terrorismen"
Femme fatale

2006-09-22 15:06
Men Usa vill ha ett krig mellan Islam och resten av världen så är det bara.

USA har alltid hatat allt som har med islam att göra och kommer göra det så länge som jorde finns kvar.

Men fan jag har varit i malmö 1 gång i mitt liv. såg inte så "farligt ut" .
Och varje gång jag hör ordet malmö och ska tänka på folket där . så tänker jag mest på kristna . har alldrig vetat att det varit 80-90% muslimer där . trodde det fanns mer i rinkeby tex
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-22 15:12

självkalrt speglar sig religionen  i kutluren och tvärtom- jag har tom skrivit att de kan mixas ihop rejält. du läser ingenting!!!

däremot kan man inte säga att islam är en kultur då muslimer kommer från olika länder och var land har sin kultur. om de nu blandas med islam kan mixen se väldigt olika ut från land til land, den mixas upp helt nya traditioner per land och område.
Du har inte samma kultur som en grek även om nifirar jul gemenamt. självkalrt finns det likheter men islam är för brett för att finna en enhetlig kultur i.

och just i knepiga muslimrelaterade frågor så blandar folk ihop islam och förislamiska traditoner. hedermord och könsstympning av kvinnor är t.ex. inte tillåtet inom islam men av vissa kulturer eller områden. så de kan säga emot varandra

jag är från iran och där firar man varje vårdagsjämning Baba Firouz som tillhör en helt anan trosuppfattning och kultur än den vi fått från islam. vi firar inte Muhammeds födelse , vi iranier, men vi äter egenrellt inte gris i hemlandet, vi firar hedniska riter...etc

en bokstavstroende muslim skulle säkert tom ta avstånd från sitt lands förislamiska ritualer, som finns och utförs runt om i världen
Femme fatale

2006-09-22 15:14

nu måste du fan läsa innan du svarar. vissa saker som jag tom har skrivit säger du att jag nekar.. helt sjukt
Femme fatale

2006-09-22 15:18

det är också skillnad på arabers tradition + islam
och ickearabers tradiitoner + islam

detta grundar sig mycket i att folk blev arabiserade runt om i världen, som marocker etc och när de väl har blviit araber genom islams intåg i världen, då var den enda tradition de fick direkt från religionen. så en arabs kultur och religion är mer eller mindre samma sak än tillexempel en kurd och islam ,eller en pers och islam ,elelr en azerbadjan och islam. indones och islam

arabiseringen kom med islam. mi negen pojvkän är arab och alla deras riter eller firanden har knytning till islam och ignet annat nästan.

så är det inte bland t.ex kurder, som firar saker från sina gamla religioner PLUS islam. det är mixat det där, eftersom de inte förlorade sin kurdiska identitet och därmed den förislamiska religionen Zoroastrism (och dylikt) och därför har gamla riterna hängt kvar..

de kurder som är förturkade som kurderna från staden Konya där totalt assimilering skedde, de vet ju ingenting om kurdiska tradiitoner och etc och därför har den kurdiska tarditoenn och kulturen självdött.

de tunisier som blev arabiserade, dvs assimilerade till araber de har ju inte heller någon förnakring kvar i de gamla sederna.
Femme fatale

2006-09-22 15:21

det är också därför vissa araber påstår att iranier inte är sanna muslimer, just för att vår levandsätt är en mix av olika religioner (vilket islam skulle strängt fördöma att vi dirar andra gudars högtider.. )

sen är Iran ett sharialagsland vars befolknig egentligen är väldigt sekulerade, så de muslimska iranier som kommer hit är ju inte särksilt muslimska, utan de flesta äter gris etc i Sverige. Mina föräldrar bl.a firar inget muslimskt men däremot svenska traditioner och förislamiska
Femme fatale

2006-09-22 15:22
talking loud, saying nothing

2006-09-22 15:39

håller med ditt sista inlägg helt. jag har inte förnekat kulturkrockar men däremot måste man ju veta vad olika religioner står för oh vad olika traditioner står för. de kan säga emot varandra helt.

jag håller med dig helt och hållet i vad du skriver, jag ville bara klargöra för att islam är mångnyanserat beroende på vem som tror. att kalla alla amerikaner som muslimfientliga är lika illa det som du säger.
Femme fatale

2006-09-22 15:43

tråden borde snarare heta Sverige ur ett högerextremt perspektiv.
Femme fatale

2006-09-22 15:45

Då antagligen det är så många högerextrema ser på invandringen.. fast iof vad tråkigt att rapportera om lugna muslimer, folk skulle dött av uttråkning om de fick se hur lungt vi har det här hemma och där vi bor...där är en kotte, här har vi ett träd, här är en koran.. 
Femme fatale

2006-09-22 16:01
haha strindhfelth. jag kommr aldrig mer gå in på ordet neger diksussionen här på whoa. jag är av exakt samma övertygelse som du och ser det som från latinets negro, medan andra vill jämnställa negro med ordet nigger, som även det egentligen härör från slaveritiden då många slaver kom från just Niger.. sen om folk tycker det är rasistiskt att säga svart det vet jag inte. men innebröden är idag lite laddad så ta inte ens upp det haha.

jag tycker inte att det är jätteviktigt ar regeringen uppmärksammar muslimska högtider, vi bor ju ändå i Svrige, så länge vi inom lagens ramar är fria att var de vi vill vara så är jag nöjd. ledsen om allt blev så utdraget men jag tycker det är vitkigt att folk läser som nyanseringen även inom samma religion och grupp, tom inom en och samma familj
Femme fatale

2006-09-22 16:04

alltså i Södertälje så gick vissa lärare en snabbkurs i syrianska för att kunna gå hem till barnen som har utvecklingsamtal och prata med föräldrarna eftersom de inte kunde svenska
där är det inte regerinens fel, det finns SFI och där kan man lära sig svenska, det finns inga ursäkter att inte lära sig ett språk om man nu inte är extemt ibegåvad i språk. 
I Sverige ska amn kunna svenska och det är förälderns skyldighet att kunna förstå vad läraren säger om ens unge, är som ignorant att man låter lärarna i sitt eget land tvinags lära sig syrianska för att göra sig förstådda då har de gått helt galet.

hur kan man inte vilja lära sig landets språk? När jag själv är utomlands eller ickeengelskspråkiga länder känner jag en enorm frustration att inte kunna uttrycka mig. språk är a och o.
Femme fatale

2006-09-22 16:06

strihdfeldt. haha och jag gick från flyktingläger- hundra mellanled - Danderyd, idag Sollentuna. så man har ju sett mycket. tack vara mamma och pappa såkalrt som precis som vilken svensk medborgare som helst sliter för sitt uppehälle och lyckats bra. Vi som inte utgör statistik bland foxnews skallar..
Femme fatale

2006-09-22 16:08

kan ju inte låta bli att känna mig illa träffad av reportaget då även jag går udner facket muslim. och när den dokumentären inte skidlrar alls om min eller alla mina muslimska vänners verklighet så känenr amn sig felvinklad. de får gärna göra reportage om Rosengård men det får aldrig låtsas att våld har en given plats i de flesta muslimers hem.
Femme fatale

2006-09-22 16:10

det var allt. och det blev rätt långt, men jag hoppas att de som läser främst förstår hur viktigt det är med nyansering. man får ta foxnews med en nypa salt, vilka står bakom,. vad är syftet etc..

fridens
Femme fatale

2006-09-22 16:12

fast när du säger neger får du förstå att ordet inte betyder svart i allas öron utan på hur man i Amerika kallade på de svarta. Du ser det som ett ord från ordstammen negro = svart. det gör inte alla, jag förstår din koppling att de som är emot ordet svart har själv problem med färgen. men eftersom den inte står för färgen alltid så kan det vara tvetydigt. men jag förstår din poäng
Femme fatale

2006-09-22 16:24

då tror jag att vi har förstått varandras synpunkter iallfall. fast i filmen så framgår det inte ordentligt om vad upploppen handlar om, inge bra bakgrund till vad som hänt etc så det är svårt att se om det ett integrationspåroblem de belyser eller att något särskilt har hänt etc.. däremot det där att det går 2 svenskar på 1000 skolelever är väldigt oroande.

i Rinkebyskolan gick det 2 helsvenska elever berättade släktingar till mig osm gick där. det var inte så för 15 år sedan utan svenskarna har ju flyttat därifrån ,och på så sätt och vid förstår jag det, man sk inte behjvöa bryta på svenska som infödd svensk, vare sig ivandrare eller svensk. många invandrare flyttar även bort så ungen kan lära sig bra svenska.
Femme fatale

2006-09-22 16:32

ajuste i videon så säger dem att när de blir bråk och en ambulans kommer så måste de ha polisförstärkning för annars
när man är väldigt isolerad från det verkliga samhället så skapas såklart subkulturer och egna normer.
När man känner sig såpass utanför att man inte känner samhörighet med landet man bor i även om man är en del av det så vill man inte att folk ska lägga sig utifrån. svensk polis kan för många ses som något utifrån.

jag har sett en hel del bråk i t.ex. Bagarmossen där t.ex. svenska zigenare gör upp med folk de är osams med och vill ha noll inbaldning från polis. man håller sig till den slutna kretsen för det är den enda man känner sig välkommen i. varför jag tar upp svenska zigenare är för att de är ett väldigt bra exempel på svenskar som inte är svenskar. man ar egna regler norm och moral ino mdet svenska samhället, när polisen säger gör inte så, eller så får du inte göra, så lackar dem ur för samhället engagerar sig bara för att stjälpa inte hjälpa. precis som alla isolerae människor så skapar man upp en fantombild av sin omvärld. att svenskar konsiperar. muslimer konspirerar etc.
Femme fatale

2006-09-22 16:35

och jag syftar såklart på de romer som leversåhär, inte de anpassade romerna. skrev inte rom för att inte alla fattar vad det är. zigenare borde man inte använda som ord längre
Femme fatale

2006-09-22 16:40

äh kom ihåg att utvecklingen har gått snabbt. det är stor skillnad på första och nadra generations invandrare. andra generationen känner större samhörighet emd Sverige än de äldre som bär emd sig många år i bagaet någon annanstans i Sverige.

när min barn växer upp kommer det vara så mycket blandat. har så många vänner som är tillsammans med folk från olika ursprung och flera som fått barn. ju mer blandade vi blir ju svårare blir det att få ett "vi och dem"

när vi väl har mixats så kommer folk fatta att edetta egentligen är en klassfråga, inte rasfråga, för i grund och botten är segregation en klassfråga
Femme fatale

2006-09-22 16:45

sen är frustationen bland många andragenrationdinvandrare den att man känner sig identitetslös, att man tillhör hemland och Sverige likalite. rotlös. i hemlandet ses man som svensk och i Sverig som invandrare. det är kalrt att många känner sig utanför. de finns de som gör något bra av det, vända det tilöl något positivt att man har två hem men för andra är det inte lika lätt om de möts med kyla eller distans

har en bengal-finsk kompis som i Bangladesh som annars har en varm kulutr, att de bemöter henne frostigt, medan att man i lite emr reserverade Finland tar emot henne med öppna armar. de beor på från familj till familj också, det är däeför jag ogärna talar om ivandrare som en homomgen grupp för det är det ju verkligen inte
Femme fatale

2006-09-22 17:09
men inser ni hur jävla mycket ni har babblat?! sanslösa mängder text! FOR WHAT?

2006-09-22 17:12
Demento. men snälla rara är vi inte inne på ett forum? det är väl upp till oss hur länge vi orkar babbla, och nu var diksussionen slut så om du inte pallar så starta ingen nu =)
Femme fatale

2006-09-22 17:14
haha ja, såklart. jag har själv gått loss i meningslösa diskussioner ibland. men det här går ju över gränsen för vad som är smakfullt, så mycket som sagts till så lite nytta :)