Användare av silentwhisper, HACKAT!! LÄS /Gogaku [Uppmaning]
Hej. Skickar bara ut en uppmaning till alla som använder silentwhisper att byta lösenord dels där, dels på sina emailadresser då databaserna med m5s ligger ute på flertalet ställen på internet. Mvh Infinitiv
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
har inte ett konto där, men soft av dig att säga till!
BAHA!
Tack, ska genast göra det.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
silentwhisper har inte funkat på flera veckor för mig :S alltså "sidan hittades inte" när jag försöker gå in.
varför ska man byta lösen? va e m5s?
JMD, Jag Måste Dansa!
Förstår inte heller faktiskt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Ligger databasen ute på nätet? Krypterat med MD5? Jo, för någon kommer säkert orka brute forca alla lösenord...
Infinitiv hur menar du, kan du förklara lite mer?
socissi.wordpress.com
En databas har om jag förstått det rätt kommits åt via phpmyadminskriptet. Alla lösenord var md5hashade men ej saltade (vilket ger extra säkerhet). Över 9000 lösenord har crackats med rainbowtables och florerar på internet.
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Så med andra ord kan ens lösenord florera på nätet? Asså vad kan dom använda det till förutom att komma in på silentwhisper?? (som inte ens funkar)
absolut_apati P19 databasen är redan bruteforcead... riktigt tråkigt.. tur nog hade jag inte samma lösen där som på resten av alla ställen :)
Niceness!
Gogaku P20 det ligger mycket där, bla din mail... har du samma pw på mailen så bör du byta har du samma användarnamn där som på andra communitys kan dom ju försöka med det etc... sååå..
Niceness!
damn it... inte bra inte bra! Och jag som älskade mitt password :(:(:(
Fan! Jag heter samma sak överallt och har samma lösenord :O
jag skrev "fitta" till alla som var online på min msn-lista.. ;)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Finns en lista med 22791 användarnamn samt lösenord ute nu. Lösenorden är inte krypterade, så informationen finns ute för alla. Se till att byt lösenord på mail och dyl nu.
spliff macht frei
PlayerJoe va?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric Han menade nog att han blivit hackad, eller att han fejkat att han blivit hackad.
puh jag finns itne med på den listan!
amfetaminpsykos Är det där alla lösenord som ligger ute eller finns det fler? Jag fanns inte med på den listan som tur var..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
fanns inte heller med, men ändrade alla lösenord iallafall
Please, save me Jebus!
amfetaminpsykos Var det verkligen så klyftigt att lägga ut listan?
spliff macht frei
fridge P17 Du kan trycka ctrl+f och söka på ditt namn t.ex.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
fetstil av någon suspekt anledning.
spliff macht frei
fuck...
klart du kan byta lösenord på hotmail fridge?
spliff macht frei
haha! varför skulle man inte kunna byta lösenord på hotmail (världens största emailsajt)? det hade nog inte varit LITE kaos då.http://passport.net/
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Haha va coolt, jag hittade min gamla användare som jag glömt lösenordet till. Nu vet jag det igen. Va treeevligt. Tur att den är reggad till en skit mail för skräppost.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kolla upp vad queff har för lösenord ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Många whoa nick hittar man.
_-bacteria-_ Eftersom den redan cirkulerar helt öppet kändes det vettigt eftersom det ger folk chansen att se om de var drabbade.
var är listan då ? skicka den i ett pm till mig så jag vet om jag finns med eller inte.
Det kan ju vara bra att veta om man finns med på listan eller inte, så den borde ju få postas. Annars kan det ju skötas via pm.
Walking the street of dreams
rhetoric, eksem: ja alltså, någon loggade in på min msn och skrev grejer till alla på min lista verkar det som.. rätt jobbigt.. men rätt fint att man inte blev mer ägd ändå.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Hittar inte listan, skulle vara snällt om nån kunde slänga iväg den i ett pm till mig :) Så man vet om man är med eller ej.
Fuck me, I am weak
POSTA INTE LISTAN HÄR!!!
varför inte det hjälper ju helt klart användare att hindra folk från att använda deras pass och nick... man ville ju veta om man ska byta eller inte... pma lista till mig ,, tack på för han
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
det är väl ganska uppenbart varför man inte vill lägga upp massa folks lösenord, användarnamn och e-mail-adresser här va..?
idioter.
jo klart men jag vill veta om jag står med, och vara lite cool och läsa hacker material..
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Finns det någon mer information kring detta?
skulle moderatorna godkänna en lista på bara namnen, så att dom som hittar sig kan byta lösen? tror det skulle uppskattas.
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
skulle vara underbart!
"life's a garden, dig it."
me 2 !
-- Mellanslagsanvändare --
langa sidan ffs!
nej men pm:a hur svårt ska det vara?
Släng upp listan då.. tänker ju fan inte byta pw på alla mina saker i onödan..
The sky always had little fluffy clouds..
Fridge: just det, du langar addresen DIRR
inte kvar länken? Dummaste commenten jag hört, finns alltid history
Kolla upp i hörnet på din webläsare, finns en knapp som heter Historik.. FF = ctrl + H