Skriva alfabetet snabbast [Spel]

Övrigt - Webbsidor

Skriva alfabetet snabbast [Spel]

http://www.daven.se/alphabet/

Hur snabbt kan ni skriva alfabetet på tangentbordet

Mitt rekord är iaf 2.81 sek.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
6.72 hehe
7.23..
NU BLEV DET 4.38 s
6.50
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MEN VAFAN!!!! man använder ju aldrig q eller w typ.. så inte fan hittar man dom med lite speed eller!!!!!!!!!!1

jävla skit spel dra åth levete
work some magic
5.48

W is a bitch
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
4,15... fittspel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
 5.35

nu ska ja sluta med de här
Battlerappare

2006-11-02 17:24
2.39

proof

:c
Hur fan kan ni runt 2-3??
Svenska, liite svårare :P
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Time: 22.22 s         xD

Battlerappare

2006-11-03 01:21
im teh best!
på den svenska: 3,82
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
jag fick 3.67 på den svenska

8.84 på eng. nu orkar ja inge mer :P
Tüffü was here!
7,89 på svenska

6,69 på engelska
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Lönlöst, kommer inte under 5.45 hur jag än gör. Hur många sätt man nu kan göra det på?
Jävla förbandade förband
Graffare

2006-11-03 14:34
6.35 orka nörda sig.

Producent

2006-11-03 14:58
Your highscore: 3.97 s
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Svaret ni söker om rekorden under 4 sekunder heter makro om ni inte fattar själv att det är fysiskt omöjligt att få hela alfabetet under 2 sekunder så måste ni vara funtade. Försök räkna ut hur många tangentslag man måste slå per ms för att få det till att bli 1,47 som killen på hemsidan påstår att han slagit. 
Ett tangent slag per var 2,4 ms . 1 sekund är 60 ms 2 sekunder är 120ms det är näst intil omöjligt att slå 25 slag på 2sek. Makro is the answer.
Graffare

2006-11-03 15:29
Jeffi, man har tio fingrar.

Battlerappare

2006-11-03 15:32
mitt rekord ligger på 1.8, var ett tag sen dock. Så jo det är möjligt Jeffi P1
mitt ligger på 5.15 å då har jag den "riktiga" fingersättningen

asdf jköl...
a= vänsterlillfinger f = vänsterpekfinger

j=Högerpekfinger l=högerlillfinger :P
Asså vwxyz tar typ lika lång tid som abcdefghijklmnopqrstu. Använder fan dom aldrig, förutom typ Y då men aa...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Min polare klarade det Svenska på 1s när han tryckte på något sepesätt, jag klara iaf 3.13 på svenska :)

3.56 s!!!

kan inte sluta med det
Den som kodade det där borde skjutas. Man måste fan refresha sidan för att starta om :S

12 sek! haha

Seth, eller enter när du skrivit klart, eller mellanslag ;)
11 :D
att skriva alfabetet är rätt retarderat då qwerty systemet bygger på något helt annat än alfabetat av förklarliga skäl..

runt 5 sekunder borde man väl ligga anser jag..

farsan tar säkert under det med pekfingervalsen.. jävlar vad det smattras ;)
cry me a river!
--> thcrew
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Your highscore: 13.59 s

2.91 på svenska.
http://www.sthlmmd.se
den engelska 2.86
http://www.sthlmmd.se
Your highscore: 3.97 s
bollen är rund och en match är 90 minuter
6.05
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
5.03 :D
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
0,23 sec XDDDDD
neee riktiga e 7.68
För några år sen hade vi faktiskt det här som en övning i skolan. Tror att det kan ha varit i 6an, men då kom vi iallafall på ett sätt att fuska.
Det var tider det.
Krösus är rik för att han lurar barn.<br> / Bamse<br>
3.05
16.33 s

daaaamn good , höhö
- Aa det är Göte, du lär ju betala...
Graffare

2006-11-07 19:29
0.08 sekunder(med macro :D)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
1 sekund är 60 ms 2 sekunder är 120ms

???? HAHA

1 sekund är 1000 ms (millisekunder).. jösses

Battlerappare

2006-11-08 17:39
1.99 sekunder SUCKAS!!!

tror det när jag får se bevis
Battlerappare

2006-11-08 17:57
nytt rekord!

2.33 ^^