Olinda och hennes korkade kille vill få uppmärksamhet [video]
Vi tycker dem är så hemskt roliga, så varför inte kolla på den då? Man får iaf se ankans lilla söta stjärt. VIDEO
Producent
2006-12-18 14:40
wtf?
http://www.soundcloud.com/gyllander
dem tror att dem är kända och vill få uppmärksamhet. Aftonbladet hade väl visst vänt på hennes ord i någon intervju, så hon skulle hämnas och vara cool genom denna video. Deras ironi/humor är den sämsta och när hon pratar så låter det som en blandning av fucking åmål och stureplans folk.
Producent
2006-12-18 14:45
ja, detta var då det värsta jag sett. såg ut som det skulle kunna varit hennes bror.
http://www.soundcloud.com/gyllander
Graffare
2006-12-18 14:45
Asså vafan har hon för zombie till pojkvän, man vill ju nästan gråta.
Fifan, lås o bom.
One Love!
haha så tragiskt. men vad gör man inte för lite uppmärksamhet? ^^ hm.
tyckte det var skoj jag. men så är jag ju blond också.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
asså jag klarar fan inte hennes fula äckliga pojkvän (muppen till höger) vet inte ens vad han heter men han är så otroligt jävla lökig.
SKU - SKU - SKULASON!
Producent
2006-12-18 15:44
Vilka äckliga tuttar hon har.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Helvete vad ful hon är. Det är ju tragiskt.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Det jag reagerade mest på va hennes kotuttsformade bröst. Vilket äckel :D..
Skivsamlare
2006-12-18 16:09
Vilka äckliga tuttar hon har. hahahaha, du fick mig att skratta högt xD haha så skön kommentar xD
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Ni som inte vill lyssna på en massa skitsnack men ändå se hennes röv kan klicka här
Olindas göt
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Skivsamlare
2006-12-18 16:13
hon är ju så jävla äcklig
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Jävla vidrig röv oxå. Fy fan.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
dämn va äcklig röv hon hade :/
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Ingen kan fan klaga på röven.
dingrinn.blogspot.com
jag kan
det finns en chat! missa inte den...
äckliga "människor"..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VA?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
hahaha för bra! skönt att de e ser ut som om hon har skjutit heroin i typ 10 år.
urs :/
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Är dom inte tvillingar då? fyan vilken äcklig människa hon är :(
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
så trist..
cry me a river! --> thcrew
hahaha, önskar jag kunde åka tillbaka i tiden och premiär se detta igen.
- I'm from the place where hardcore is beautiful (G-Boro)
Jag tror redan hon sniffar koks om jag ska va ärlig :)
Ja, det tror jag nog också. Lider av anorexia också :) jävla kuksugarläppar hon har. Och enligt henne så ska det inte vara gjorda av plast :)
Precis, men hennes läppar är nog lika naturliga som det hon drar upp i näsan en utekväll :)
Oj! Här dömmer vi hejvilt...
Olinda är rena trotylen här på whoa.nu :P
Verkar som hon lyckas mycket bra med sin provokation.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Fan jag blir nästan förbannad. fan är det som pågår. Och hur har hon gjort för att få en gammal tants kropp?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
vafan var de för fel påhennes röv?? är ni helt cp
Femme fatale
hennes kille är så jävla lökig, fyyy. jämt är han saint-tropez-svettig och vägrar kamma sig. raka skiten, sluta vaxa bringan, var en man
Femme fatale
Producent
2006-12-19 00:36
Konstigt att Sverige inte har Champagne när Frankrike är det enda landet i världen som har det.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
bombfalleralla, isåfall avis på Patrik, nej fan Olinda är inte riktigt my cup of tea, även om jag tycker hetsen mot henne är övedrivet hatisk
Femme fatale
Stick till Frankrike där ni hör hemma...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
var det meningen att det skulle vara kul och att sverige skulle ta åt sig? och vem fan registrerar sig på deras fanclub? vilket cp vill vara deras fan? varför orkar jag ens bry mig om henne?
Anima Sola
Producent
2006-12-19 13:02
hon är allt annat än vacker...
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Nackskott. hennes uttal dödar mina öron.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
vem är dem överhuvudtaget? :P
Mind>Money ...
Låten heter?
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.
oj tabbe de va visst en annan site som va på samtidigt
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.
ousch... jag får fan ångest av nån anledning när jag ser dem 2 filmerna länkade här... äckliga människor. Fattar inte grejjen med att stå och filma varandra i smyg vid nån pool på nått halvsunkigt ställe utanför L.A.. Låten heter Playboy bunny om jag inte misstar mig! ;)
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Finns det nåt med Olinda som är positivt? Jävla stolpskott.
om jag skulle vara kameramannen skulle jag först slå sönder hennes pojkvän och våldta henne i röven i solen mitt på den där jävla gatan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De BORDE fan ju bli utslängda och bannade från sverige för all evighet, så får de se om de kan klaga..
Det som störde mig var att dem sa SWEDEN SUCK. DERAS MAMMOR SUCK!
Panicc!
12 år på kåken för att plocka henne! någon?
Nej låt henne inte vara! Hon ska döden dö!