Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
är detta något trist internskämt eller ska man veta vilka dessa små pojkspolingar är....?
hysteriskt kul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-12-26 14:57
det var inte kul nån stans, stackarn.
Alltid lika roligt att jävlas med folk som har däckat, det hör ju till.
Walking the street of dreams
haha tummen upp!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
hahaha de roliga är att han är alltid så där wasted när han är packad! :( de e inte synd om honom :P han är militär för fan!
Var är hitlermustachen? Den är ju ett måste :P
tänkte skriva "lika kul varje gång!" men sen kom jag på att det inte var det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det hade vart mycket roligre om man hade varit med, men om inte så de e inte så kul.
Göteborg
Lyricist
2006-12-26 21:45
Varför klippte man inte håret på snubben för?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
fan va tråkigt. Däckar man får man ju typ räkna med att ena ögonbrynet åker eller typ avrakat hår :P
SKU - SKU - SKULASON!
Kanske världens sämsta vänner? Jävla idioter.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
han som däckat i filmen gör exakt samma sak när han har chansen o ser någon deckad! så det gör inget
men varför postade du det där? sånt där e ju skittrist om man inte känner personerna, och det är väll typ bara du som gör här.
asiwouldsay AHB AHB
men varför skriver du om de inte va roligt?
jag undrade varför du postade filmen?
asiwouldsay AHB AHB
Jag känner Rendik, han som hade festen :D
Fan va fula alla va.
den var rolig...fast det är lite onödigt att du skriver det som om man borde känna till personen när det bara är någon av dina fjortiskompisar
Idag är jag farlig
Flexibel: Tror jag vet vem det är, har mest softat med Rendik o hans andra polare som jag känner bättre from the hood!
HAHAHAHA det där är en polares polare!!! Fan fanns den ute på internet! HAHA!
Propaganda åt folket..
ingen såg min idioti heller
ja de va trevligt:D
Jävla idioter. Den som däckar har supit hårt, något som kräver mod och styrka. Sådana egenskaper ska man respektera och premiera. I mina ögon är det vidrigt hur man som färsking, för det är vad man är om man inte klarar av att supa sig till knästående, begår övergrepp mot den som verkligen kämpat. Sedan när blev det legitimt för människor med rädsla för sprit att ta sig friheter mot oss som kan och vill? Är det här en konstig strategi för att dölja det faktum att ni är nyktra på en supning? Lär er dricka istället för löpa omkring och fnittra som småflickor. Förnedra andra går tydligen bra, mitt råd till er är att ta en ordentlig dans med anden i flaskan och släpa er själva över förnedringsgränsen. Men sådant är kanske lite för läskigt för de taniga små herrarna? Ni spottar på en vinnare era jävla as.
johnny k ståhl! du kan inte ha mer rätt. iofs är jag tanig, men jag kan dricka. och jag har alltid respekt för de som "stupat i strid".
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
så jävla rätt!
Battlerappare
2006-12-29 16:03
ovärt att bli klottrad på utav en smal poppare
Va! Är det i södertälje? Värdsholmen är ju mina kusiners hoods
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Yes, Södertälje och Värdsholmen.
Soul alm... : bor du i södertälje, isåfall var?
Hahaha :d
Mikael Söderlund was here!
Antonq: Född och uppvuxen där, bodde i Hovsjö i 23 år. Sen lite här och där i staden. Nu i Sumpan.
Aha vad nice... Lite offtopic kanske (eller inte alls lite, jätte mycket), vilket gymnasium gick du på?
Västergård (Heter inte så nu va om jag inte minns fel?)