film / saddam dör (request)
någon som har något klipp av när dom hänger honom? hela filmen och inte den när dom stoppar videon exakt när dom ska hänga honom.
www.gbg031.se
Producent
2006-12-30 18:17
finns tyvärr ingen....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
dom sa ju att kamrerna stängdes av, så borde inte finnas nån film på hela...
fan va rolia
"Som klockrenh säger." - oneoo
ingen som vet var man kan få tag på hela då?
fan va rolia
Hittade den . Fanns på Youtube, men man måste vara inloggad för att se.
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
En som har läckt ut iaf.. Varning! inget för känsliga!Länk
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
majsigt
http://www.sthlmmd.se
dendär va ju tråkig, man såg inte så bra
?
på mig såtr det ogiltigt någonting i en varnings ruta så där hängdes mina planer på å se denna film. :)
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
irakisk mobilvideo, härlig kvalite
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
finns en på www.sjukast.nu eller .se eller .com, vet ej vad det är, men sök där så hittar ni... det är "hela filmen" dvs. man ser när han hängs... vill inte posta den, även om det är saddam som hängs, fortfarande en levande sak som dör. rätt vidrigt o se, kvittar vem offret är. känsliga varnas.
Jobba jobba, kämpa och slita
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
dem kommer släpa ut lite mer av filmen senare hörde jag från kanalen
Alla biffar ska stekas och ätas
Lyricist
2006-12-31 04:14
irakisk mobilvideo, härlig kvalite ah fan dom där irakiska mobiltelefonerna ja...
såg den nyss. Inget att se. Blev väldig äcklad av mig. En gubbe som låter som kalle anka och hör en sak knäcks är inte roligt precis.
nån som kan länka då eller? hittar inte på youtube iaf
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Såg den nyss. Brukar må dåligt av liknande filmer, men denna var inte så farlig.
nån av er som har sett den (hela) som kan länka or smth?
mellanöl P21 vart hittade du? länka? eller ge smygtips?
har avrättningen på min dator, ngn lade upp den på ftp så tankade jag skiten ;> den finns även uppe på sjukast.se eller vad heter den där skitsidan :E
vi haffar småflickor med galnaste makmode, allting från stureplan till smutsiga crackhoes
jaquil P19 Den är ju länkad i tråden. Koppierar det han skrev (afflaf)
En som har läckt ut iaf.. Varning! inget för känsliga!Länk
mellanöl P21 den funkade inte för mig :/ ser hellre filmen på nån sida så man slipper tanka
tror fortfarande inte på detta, man ser när han hängs men direkt efter blir det svart...varför inte visa allt..nåt är fel!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
men man fick förmodligen inte filma och en snubbe filmade med mobilen, var väll tvungen att gömma mobilen när en vakt kom förbi..
för de konstiga människorna som inte väll ladda ner videon med risk av att gå under or something..
Länk till sida som spelar upp den!
när ska folk bry sig om att läsa i tråden innan de postar ffs!
ok lite mer övertygad men inte helt :D
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
satt och åt popcorn och fick mig ett gott skratt igår när jag såg den. skönt att horungen inte hann slutföra bönen...