Producent
2007-01-10 23:39
Walla mannen, ja svär walla walla
haha, youtube surfade lite och stötte på dessa 3 dumma wallascheck Varför i helvette håller folk på så :S Svaret: Ingen intelligens
Since 1984 @realgizlee // twitter
haha,till vilken nytta var dedär liksom,en skylt..... den svarta killen var rätt snygg iaf (A)
AayFukYuuuu :@
hahahaa... vet inet.. men dom verkar finnas överallt.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Grabbarna kanske borde ta å skagga gymkort på sats så kanske de lyckas bättre nästa gång.
Goa gubbar... eller inte.
haha, busigt!
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
haha sana jallas finns overallt i sverige. skammer ut sig totalt
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
Producent
2007-01-11 00:37
- walla mannen, fuck skola ja behöver inte sån du vet - Utbildning och kompetens för att komma in i det svenska samhället ? Så roligt när sådanna droppar in time to time på fritidsgården jag jobbar på... Kom igår ett par idioter som bara klampade in, de är bara vända sa jag till dem, ni är inte välkomna här och heilade. Nä, ja ba skojja, där jag jobbar är det medlemskap som gäller och dem som kom in där va ett par idioter som ställt till med jävulskap innan som blivit portade tills dem lärt sig bli mer civiliserade.
Since 1984 @realgizlee // twitter
Åtal kanske??? Idioter som inte hajar hur många som blivit fällda på grund av att dom lagt upp filmerna på youtube...
Hehe ja det där var väl ett mycket väl bevis för vandalism? man såg de tre unga gärningsmännen ;) but who the hell care, synd om de bara?
Hazn_ P0 Du visar ju att din intelligens är så jävla mycket högre än deras.. idiot
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
pinsamma jävlar!! sånna som ger dåligt rykte till resten.
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
haha vilka lirare.
SKU - SKU - SKULASON!
Hahaha... nidbilden av en blatte x3. Snabba att smyga därifrån var de också. Det handlade förmodligen om hämnd, säkerligen hedersrelaterat.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Jävla clowner. Synd att dom inte råkade få ett kassaskåp i skallen när dom gick ut.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
hahahaha förgyllde min vardag iaf. sköööna snubbar (?) ;)
Men snälla...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
"Jalla ey brushan" Pratar folk så på riktigt?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Tydligen. Jävligt pinsamt faktiskt.
Jag har inga problem när invandrare ifrån städer som stockholm, gbg o skåne snackar förortslang. Men när det kommer häromkring mig, där det endast bor bönder så stör jag mig på det.
Mänskligheten upphör aldrig att förvåna.
kungvikke: Vad menar du med det?
dirtyfist: med vilket? Att mänskligheten aldrig upphör att förvåna?
Mycket rasism i det här landet. det märks. Det finns exakt samma sorts typer bland "etniska svenskar", men här så snackas det om invandrare.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Sluta hönsa er. Och hur ska dessa beteenden försvinna då? Engagera och lär er att vara delaktiga i att lösa problemen istället, jag menar om ni bryr er så himla mycket.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Sluta bry er så mkt om andra...
GAIA: Ska man sluta bry sig om idioter som vandaliserar menar du?
KungVikke P22 Nej, men man ska inte påstå att problemet ligger i individens hudfärg.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
KungVikke Att snacka skit i ett forum visar inte att man bryr sig. Dessutom så skrev GAIA Sluta bry er om andra ...
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Wermin: Det har iaf inte jag påstått, så vitt jag vet.
Jag tror det handlar om att killarna köpte 1års gymkort på SATS men sen så funkade inte det för dom och dom blev ju som dom blev alltså Klena så dom ville hämnas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wermin: Det har iaf inte jag påstått, så vitt jag vet. fniss..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
ja tycekr de va lite skoj jag, han visar broshan å filmar sin egna hand:D de finns inte rädd! hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahah :D -så fattiiiii du är mannen! HAHAHHAHAH :D
Get Random!
Fatcaesar: Idioten är väl ändå du ? Det finns en stor skillnad mellan invandrare och svartskalle. Samma sak med svensk och svenne. Idiot
+ att jag själv har utländsk bakgrund från samma trakter som dom där 2 grabbarna från mellanöstern...
respekt fati broshan! det är mina bröder det!
www.gbg031.se
Wermin_Roaches P25 Slappna av, det är väl f-n ingen som droppat några rasistiska kommentarer och påstått att problemet ligger i deras etniska bakgrund? Det råkade bara vara ett par j-vla blattar och inte svennar.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
De roliga är han i slutet som pratar har varit sm mästare i boxning ett par gånger. Direkt från hjällbo hela bunten haha.
ChewwY_ F0 om du tyckte han var snygg så har du inte sett många negrar.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Wermin_Roaches P25 Idag 14:08 Mycket rasism i det här landet. det märks. Det finns exakt samma sorts typer bland "etniska svenskar", men här så snackas det om invandrare. Vare svenskar i den här videon eller?
Mycket rasism i det här landet. det märks. Det finns exakt samma sorts typer bland "etniska svenskar", men här så snackas det om invandrare. japp men tyvärr var det blattar denna gången i videon och inte svennar, hadde det vart svennar hadde vi använt det ordet. så är det bara, live with it!2
www.gbg031.se
1: Haha åt göteborgsblattarna 2: Haha åt whoas pk-elit =)
Walking the street of dreams
hazn: whut, vad är skillnaden mellan en svensk och en svenne?
i get more pussy then panty!
en svensk är en man eller kvinna som kommer från sverige. en svenne är en som liknar en svensk fast inte kommer från sverige fast det är för svenskar också. så himla patetiskt yes I know
aha.. jag har alltid trott att en svenne är en såndär som man kallade för svensson förr.. en sån som aldrig vågar/vill sticka ut och är allmänt som alla andra "svenssons" och att blatte/svartskalle är en negativ benämning på nån som inte är vit typ som ordet bög/lebb för homosexuella? så svenne är för en svensk vad bög är för en homosexuell, right?
you figure yourself out. vad jag skrev är min uppfattning, jag tror nog inte alla har det memorerat som en förklaring från ett lexikon.
Svensk och svenne är samma sak som invandrare och svartskalle. Svensk/invandrare = Ingen speciell. En normal person. Svenne/svartskalle = Katig snubbe/tjej. Högljudd. Bråkig. Med mera...
-supR P17 nej, svenne är bög och svensk är homosexuell, det vet väl alla..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Stackars sats-skylten fick nog ont :(.. Sånt här är hemskt!11
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hazn_: haha.. skulle "svenne" va ett annat ord för högljudd och bråkig? gahhaha driver du
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit