I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SR P3 Dagens eko kl 1500: helt otrolig felsägning

Övrigt - Webbsidor

2007-01-11 15:12

SR P3 Dagens eko kl 1500: helt otrolig felsägning

Vad som antagligen stod på Nyhetsuppläsarens papper var:

.......Som bildades efter terrordåden 9/11 i USA

Vad säger hon!!

.......Som bildades efter terrordåden den nionde septebmer i USA..

http://www.sr.se/ekot/  Tryck på Sensaste ekot.

Hur är det möjligt att säga fel och inte redigera/rätta sig själv.
För ingen normal människa i världen kan omöjligtvis INTE veta att det var en elfte speciellt inte en nyhetsuppläsare!!!!

SKANADL MEN KUL!!!

hej. två st tack!!

2007-01-11 15:12

55 sekunder in i programmet

hej. två st tack!!

2007-01-11 15:42
Ååå neeej världengår under....

du borde gå till en terapeft för du har ju väldigt tydliga uppmärksamhetsproblem, "Kolla på mig jag hitta nån på radio som säger fel, det sög men jag hitta det, jag är ball"

Det sägs i direktsändning, har ju sagt galet mycket värre saker som dessutom var roliga och inte som det här som var helt värdelöst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-11 15:45
Hjälp va farligt då... Det stod säkert som du sa 11/ 9 eller "nine-eleven" på hennes papper...Hon tänker snabbt att den 9onde månaden är September och säger sedan 9onde för hon ser det eller nått...

2007-01-11 15:52
Ja häng dom jävlarna.... marodörer
Rock out with your cock out!

2007-01-11 15:56

ExorsitenP60

Sorry! visste inte att din mamma jobbade på ekot..

www.whoa.nu
-Sidan för dig som hatar allt och alla..

hej. två st tack!!

2007-01-11 16:17

jaaaa visst bara för att du gjorde nått som var helt värdelöst så ska du dra upp at jag är en "hatare" mannen du är keff, inget mer med det..

Sen så måste jag göra dig besviken på din riktigt rappa comback om min morsa... hon jobbar inte på SR....

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-11 16:22
Hon sa nio istället för elva. Amagad.

2007-01-11 17:16
"Jag har lite grön kryptonit i fittan" - Känns helt plötsligt väldigt pasé.....
Hiphaaaap.

2007-01-11 19:00
Tycker fortafarnde at tdet är väldigt knepigt att man kan säga fel på en sak.. som att säga  av alla 6miljarder judar som dog var det bara 2 som överlevde, överdrivet kanske.. men men.. förlåt
hej. två st tack!!

2007-01-11 19:25
fanns ju massa grodor också vet inte om länken funkar

http://www.sr.se/cgi-bin/ekot/artikel.asp?Artikel=573978
OOOOH AIK STOCKHOLM!

2007-01-11 21:45
Äh, det där var ju ingenting mot klassikern
"Lidl drar tillbaka ett stort utskick av maträtten NATZIgoreng" som sades för ett par månader sen.
I stressade situationer så är det lätt att säga fel, och ekot får ofta sina manus minuterna innan dom ska i sändning. Det är ett under att dom inte klantar sig oftare.

/ Kristin