jag döda, men han hade bara 54, väntar tills min andra gubbe har fått upp sin respekt så han kan skicka sina cash. Orkar inte skicka vapen fram o tillbaks längre :)
du kan skicka till mig ;) hah
/Shadow
ser jag ut som nån jävla välgörenhet ? :)
Nu är jag också med här :) nu måste jag vänta på att gängets ledare accepterar :P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
haha u never know ;D fasen.. kan inte nån hosta upp 40k? :p vill va säker inatt :D XD
/Shadow
Vi ska ta Manolito. Alla behövs som kan va med och slåss!
Skäms du inte?
härlig session idag :D
/Shadow
Jag är riktigt nöjd med insatsen idag. Vi har nått målet gällande pengar i kassan och vi har låtit blodet flöda.
Hur gick det för den evigt irriterande Mano?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
utpressar honom ett tag, sen dödar vi honom
nu har vi en mille går det att köpa gänglya nu lr behövs det mer cashish?
mhm
väntar o ser vad candide säger...
okej okej då väntar vi.
mhm
nu har jag reggat mig, nickar andi.. men hur kommer man igång? det kanske står redan men sorry isånafall, orkar inte läsa :/
Uppdatera mig. Vilka har vi dödat? Dog hela outlaw?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Och jag såg precis. Vi har klarat det. Två dagar. 1 mille i gängkassan. Nu ska jag bara klura ut hur man köper en gänglya.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Finns inga under gänglyor. Måste kolla upp detta. Har du koll på hur det gick med outlaws förresten. Såg att deras ledare lever.
Kom hem och kollade min inbox på candide. 7 nya sökande till whoa-pro. Poppis.
den enda som är kvar är Manolito som ligger och kissar i sängen just nu. Men jag sa åt honom att han ska betala 50 lök 4 gånger inom en vecka, annars går det illa för dom... vilket det ändå kommer göra :)
Hehehe, bra inciativ det där. Nån annan som har kaxat sig? Tycker att det kan vara en bra idé att spara bossar i alla gäng och kräva pengar. Har fått en del förfrågningar från folk vi slagit ihjäl om de kan få gå med oss. Det om något visar ju vilken respekt vi skaffat oss.
hatar att man itne kan hitta gänglyor... kanske fixar en allians mellan FuckedForlife och Whoa-pro...
"Men jag sa åt honom att han ska betala 50 lök 4 gånger inom en vecka, annars går det illa för dom... vilket det ändå kommer göra :)" Hahahahahahaha :D Skönaste metoderna. Utpressning like whoa :D
andi vill köpa sig ett vapen, någon som säljer?
fick ni manolito igår? :p
/Shadow
2007-01-04 12:04:55 whit Försökte slå Dig.
2007-01-04 12:04:15 blacks Försökte slå Dig.
2007-01-04 11:59:49 blue Försökte slå Dig.
2007-01-04 11:59:16 whit Försökte slå Dig.
2007-01-04 11:58:48 blacks Försökte slå Dig.
2007-01-04 11:53:04 blue Försökte slå Dig.
2007-01-04 11:52:11 whit Försökte slå Dig.
2007-01-04 11:51:45 blacks Försökte slå Dig. Haha, försök bara....
oooh en del tre. populärt det här.
några från Whoa-pro som vill plundra några smågäng så här på morgonkvisten?
faan haha 0% och jag trycker =/... 89 minuter haha faan
jag har alltid rätt.
jepp haha... korkat =P
jag har alltid rätt.
hur går man med i gänget nu när man är medlem då?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
hehe det har hänt mig med, jag är inte smart
d-beck, klicka på gäng, sen sök gäng, skriv in whoa-pro och följ anvisningarna.
manolito lever, han ska leva. Vi haller pa med utpressning mot honom.
d-beck lösenordet till gänget är "elite"
fixat och klart då :) acceptera mig!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Accepterar de nya nar jag kommer ut ur jailet.
sen får vi styra upp lite attacker när du kommer ut candide. jag har tråkigt.
Ganglyor finns inte att kopa. Ska skicka mail till admin och kolla med det.
Jag har joinat .. =)
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
någon som har ett vapen att sälja?
Wordlife no doubt baby
tompen, en katana för 1500? kostar 4550 ny. eller två katanas för 2500?
skicka den til Tbizzle1
Wordlife no doubt baby
haha word @ whatone :) we want to kill! :D
/Shadow