klurigt spel
kan nån hjälpa mig klara spelet?!spelet
fan va rolia
jag har fått igång filmen som visas, men vafan hjälpte den?
fan va rolia
Detta är en bra fråga mazive. Fick igång den med men fattar inte. Ett kors som visas, vad kan menas med det? Ska man trycka på det?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
klickar man på sidorna så vrider sig "synen" man ska förmodligen ta sig ur rummet, som spelet "escape the room" båda börjar med likadan text också tror jag
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
missuppfattade frågan, tjo
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
försökte också trycka på korset osv candide men hitta ingen lösning... ska försöka igen :)
fan va rolia
hm, jag kan inte ens vrida mig till den här
vinkeln hur gör man?
Den vinkeln var lite klurig, om du kollar mot den tomma väggen så ska du klicka nere i hörnet tror jag. Nt sånt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
weeey, det funkade :)
asså går ju fan inte... ?! va ska man göra me filmen?
fan va rolia
precis när filmen slutar ( när det det "gula" försvinner) så ska man trycka där han pekade
vafan de kom fran en liten ruta när ja klicka på kryset en gång..
fan va rolia
jag fusk-klarade det nu :(
hehe:P hur får man reda på koden till låset?
fan va rolia
skulle tydligen stå på nån sida :P
crimson room 2 a.k.a vidrian room tydligen, för den som känner för det :P
klara äntligen
fan va rolia
hela slutet på spelet är ju rätt wicked. Tycker att det i helhet var mest tur att klicka rätt.
Var hittar man pinnen som ska ligga på lådans lock?
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
mellan kudden o plankan om du fattar
fan va rolia
alltså mellan sängmadrassen och trägrejen, du får testa klicka lite överallt för att komma åt där, lite klurigt vare...
fan va rolia
ja, tack! men det händer ju ingenting när man trycker där han pekar :@ inte med nyckeln heller.
hur långt har du kommit?
fan va rolia
spelar upp filmen, trycker där han pekar... Sen har jag inte kommit längre.
inte alls klurigt ju :D skoj som fan.. undra när nästa rum kommer. (ja jag har klarat viridian room, yellow chamber och white nånting)
/Shadow
jag tror jag har alla grejer. i första rummet. Vad ska man göra nu?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
va e koden?
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
7012 e koden . found it :)
koden alltid olika ju?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
hur löser man viridian room?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2007-01-21 23:43
Åh denna var uppe förut för ett bra tag sedan. Klarade av det då, har dock glömt bort. tack, nu har jag lite att göra.
det här är riktigt gammalt... jag har klarat det! tips kan ni få av mig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.