I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hittade en skön Blogg om Daniel Westling-

Övrigt - Webbsidor

2007-02-05 11:23

Hittade en skön Blogg om Daniel Westling-

Http://www.kennydoggystyle.blogg.se/

Killen kallar sig för "Kenny Doggystyle" och kastar skit på Daniel Westling.

Jävligt bra!

2007-02-05 15:07

2007-02-05 15:20
6 - Daniel har av media setts tillsamans med Mickael Persbrandt på Stureplan narkotika påverkad skrikit
- "JAG ÄR SVERIGES NÄSTA KUNG" Samtidigt som han sparkat vilt omkring sig.

7 - Daniel har av en säker källa setts örfila Victoria efter att hon bett honom lägga in sig på "drogrehab" för sitt överdrivna
Kokain missbruk. Till sitt försvar sa Daniel att han var i en så kallad "Psykos" framställd av olagliga kemiska substanser.

Gör han till kung ffs!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2007-02-05 15:56
En kvinnomisshandlande-kolatorsk-bög-tönt är precis vad Sverige behöver! Bättre än ett kortväxt tallfel iaf.
Walking the street of dreams

2007-02-05 16:22
Aa fan vilken bra sida, äntligen så får det svenska folket redan på sanningen! Och vilken tur att allt man läser på internet är sant.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2007-02-05 18:02

Och sidan är sann då ?
inte för att jag försvarar honnom, tycker han e en riktig tönt.

men..." Daniel har av media setts tillsamans med Mickael Persbrandt på Stureplan narkotika påverkad skrikit"   "JAG ÄR SVERIGES NÄSTA KUNG" Samtidigt som han sparkat vilt omkring sig. "

Om aftonladet hade publicerat denna sida, hade folk haft samma uppfattning då ?

Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.

2007-02-05 19:10
Sjukt tråkigt, meningslöst och svårläst.
Signatur får rum här

2007-02-06 09:29
kennydoggystyle förstör svenska språket så han ska vara tyst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-06 09:55
synd att han skriver så dåligt att det blir tråkigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.