blackmetal P22 la du märke till att han var kritvit?
haha, vilken fet träff han får in i video 2
Bara sett första filmen. Tycker han låter lite som professor p i den.
hahaha stackarn förstår ingenting
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
blackmetal P22 yaa de e klart men tror de e lite skillnad i situation USA,
Låter knappast hardcore när en vit säger det. då är det bara pinsamt
jäääääääävlar vilken slägga!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
aeeeh, som tupac sa nån gång... "i said niggah, not nigger" antagligen skillnad..
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
You already know, den e on lean!
killen hade nog fan tur. han kunde åkt på ganska mäktigt med stryk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Onödig tråd-faktorn är läskigt hög på denna. Skittråkig film, för övrigt.
Signatur får rum här
åffer är en party pooper!
Orale!
Hahaha, helvete va mesigt med regler i battle...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
lol wtf?!?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Shiii det saknades några kakor i kakburken på den läraren ;D
Yun_DI P17 Så det är pinsamt i en battle om jag kallar min svarte motståndare en niggah, men det är fett kool om han kallar mig white trash lr?
Jävla förbandade förband
drop the nigga, the cuss words, what's really left A bunch of whack MC's who can't handle topics .... man borde ju iofs tänka på varför och hur han använder det... vadå battle förövrigt?
ah det kanske var något battle ändå, tyckte inte att det mycket till battletext och såg ingen motståndare bara
ZooLive P25 : Sa jag verkligen det?
Jag tycker det är pinsamt iaf, när jag ser "whiggers" säga nigga, bara för att det är en sak man "ska" göra som hiphopare.
ja, de undrar jag med.. vad är dealen med att vita får kallas whitetrash å whiteboy å allt de där medans vi inte får säga niggah? den där läraren som kalla en elev för niggah förklara skillnaden mellan nigger och niggah utmärkt. ^^
Twelve Tribes of Israel
Prån P21 Hmm, asså det anses inte rasistiskt när en mörk hyad säger "Jävla viting!" men när vi säger "Jävla neger!" är det ganska mkt grovare.. Det där förklarade ingenting O.o
nej, de e ju samma skit så ja förstår inte dealen.. EN kärlek!
Twelve Tribes of Israel
överlag är det som skillnaden mellan att sparka uppåt och att sparka neråt. båda är illa men det senare är alltid värst...
och varför är de det? pga av slaveriet? ja, klart de är. men dom borde ju visa ömsesidig respekt gent emot sina medmänskor. kommer ju aldrig funka om en sida ska ha "förmåner" helt fel ord men ni kanske förstår vart ja vill komma.
Twelve Tribes of Israel
Ett ord, trångsynthet
Jävla förbandade förband
m4: jag är med handen på hjärtat impad av de där du skrev.! tummarna upp!
Twelve Tribes of Israel
tycker det är så jävla fel när folk får säga i princip vad som helst, men man får inte svara.. "En turkjävel klappa till mig" "en mörkhyad jävel slog mig" vilken är mer beskrivande? så tänker jag.
om niggah är pinsamt när en vit säger det i en battle är väl hela jävla whoa pinsamt? går runt i feta brallor å använder amerikanska ord å har sina new era kepsar?
haha va har new era me de här å göra..de e väll nån redneck familj som startade de märket.de låter ju helt sjukt att ja inte kan ha en keps ja tycker e snygg för att de fins svarta i usa som har de.tror du de skulle va okej om ja kicka starter och coluseum som alla gjorde för..
----------------------------------------------------------------------------
rektum P24 Kunde inte sagt det bättre självm4505 P0 Kunde inte sagt det bättre själv :D
vad e de ni inte vågat säga?.. e alla ledsna för dom inte får säga nigga framför svarta? Den här tråden har gått från att de va lite synd om en vit snubbe som blev diskad till å vilja kalla folk för turkjävlar å niggas
http://soundcloud.com/rod_g
hahaha den va nice BIGGGIE P17
vita rappers kickar ju nigga ibland.. det är ju en smaksak
ask Beavis, I get nothing Butt-head
skulle vilja höra eftersnacket när han ska förklara sig ur det där. jävla stjärna
Its Tricky!