Producent
2007-03-05 16:18
damn, sjukt,.
http://www.soundcloud.com/gyllander
sjukt
Peace! Im out! // Machete Masta Crab Whacka
En del människor alltså... vad fan tänker dom med?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det låter roligt när man får höra talas om det, Men inte när man ser det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja, det tycker ni är hemskt, men när pete dohorty (eller vad han heter) slänger blunts till pingviner, då skrattar ni.
jävligt överdrivet att gripa killarna och sätta borgen på 150000dollar....folk ser det inte som något fel att låta barn smaka på öl i samma ålder, ok det här är snäppet värre då det är olagligt men kraftigt överdrivet.
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
Producent
2007-03-05 16:30
whatone: dra inte alla över en kam/kant här nu.
http://www.soundcloud.com/gyllander
riktigt sjukt som sagt.
SKU - SKU - SKULASON!
gyllander, visst generaliser jag, det är jag medveten om, men det var min första reaktion. nu har "ilskan" lagt sig.
Vissa människor saknar moral, det här gjorde mig sjukt illamående, fan som att ge ett sånnt litet barn vodka, sjukt vanebildande. Tvitvi!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Tee_Bone Att låt en tvååring smaka på öl skulle nog inte uppskattas nej.
Dumma människor tänker dumt. varför filma in allt?
gäller o börja vid rätt ålder
tee_bone skillnaden e väl att en två åring inte blir full av att smaka på en öl, men blir fett stukad av att ta en hit hehe
LEGALISERA CANNABIS
Ungarna borde torska bruk, jävla knarkare..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Tar inte ungar inte mycket äldre än de värre droger i Ryssland typ?
mjo finns ju nåt klipp med en 8-åring som sitter och injicerar heroin. DET är vidrigt. detta var sjukt oansvarigt...
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
kill that man !
Ja, han som tar heroin är 8 har jag för mig och det är hans 11 åriga vän som gör det på honom. Blir för mycket och han dör i videon.
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
bra första kommentar på youtube:
Thats black people and the Hip-Hop culture they love so much playing out for you in real life. When I call someone a nigger its these type of idiots I am refering to. These guys are niggers to fullest extent. Poor damn kids, dont have a chance, going to grow up just as stupid as their dumbass uncles. Blacks need to get their shit together. smart... och vad menar du med att det är "meningen" att han ska dö tee_bone?
halsont(reply till han i Youtube): Well there is Godd people in this world and bad people.
halsont : Både han som injicerar och han som blir injicerad vet att han ska dö. Han lever inget bra liv och som jag kommer ihåg de tänder han även sin sista holk innan dom ger honom en överdos.
yaaaaaaaaaaaaah, rastafariiii!!
sjukt alltså, dom skulle få stryk för de! men roligaste är ändå att tv i usa ska få allt att låta så allvarligt så möjligt! syftar mest på avslutning där då reportern säger "the officers are not sure if the kids gonna suffering long term health effects" eller vafan dom säger....
BAHA!
Aaaaa precis som om någom någonsin dött av maja...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
jag vill att cannabis ska legaliseras lika mycket som den nästa man. men detta är inte rätt. ungarna har inte förmågan att avgöra om dom vill röka blunts eller inte, och vad det hela innebär. dom här kidsen är inte färdigutvecklade och bör varken röka gräs eller dricka alkohol. och nej, dom kommer inte dö av det, men det rättfärdigar inte det som pågår i videon.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P22 haha jag e ingen retard, det klart jag vet att det inte rättfärdigar något sånt och killen som gav dom gräset borde få lite stryk. Min mening var att median i USA kan vrida på något helt och hållet o få det o att låta värre än det var. Som om barnens liv svävade i fara....
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Hangaround
2007-03-06 05:11
Fett att dem inte kunde dra upp svordommarna i inslaget men hela filmen.haha jag e ingen retard, det klart jag vet att det inte rättfärdigar något sånt och killen som gav dom gräset borde få lite stryk. Min mening var att median i USA kan vrida på något helt och hållet o få det o att låta värre än det var. Som om barnens liv svävade i fara.... Hoppas du inte tror att en två-årings lungor är lita starka som en 20 årings?
HAHAHAHAH!! FAn att man inte hade en sån farbror när man växte upp då..free weed liksom...den som klagar är en hater
grek
väx upp din idiot. kul att vara två år och få en psykos lixom
jävla crackhuven till människor, de barnen får säkert en gjuten framtid med socialen och fina familjerelationer.
http://www.earforcefm.blogspot.com
fick för mig att den med han killen i st petersburg eller va de va som sköt heroin va fake å nån antidrog reklam? å vem accepterar att ge småbarn öl ?
lär bli ett helvete med det sociala för dessa kidsen.
SKU - SKU - SKULASON!
P-Nut P20 Är du helt jävla bränd eller? Wow vad coolt att få weed av sin farbror när man är 2 bast eller vadå? Kom inte här och försök spela allan, detta är ju helt jävla sjukt, hur kan man göra så mot barn? Är dom i tonåren och vill smaka weed, fine. Men ens familjemedlem ska fan inte uppmana dom till det och iallafall inte i den åldern! Jag hoppas att du P-Nut aldrig blir farbror eller får egna barn, i såfall tycker jag jävligt synd om dom.
musica P23 skrev du till mig? psykos..haha..ofta man får det liksom..oavsett ålder
grek
hallie F21 men vafan vill du nu då? skiter fan i vad du säger.."ooohhh!!! marijuana är KNARK!!! det komemr förstöra ditt liv" ..plz..spare me the bullshit! jag är säker på att jag kommer skaffa barn..tveksamt att du kommer få det dock..elelr på din bild ser det redan ut som du har trillingar.. låt mig ha min åsikt om cannabis så låter jag dig slippa bli påmind om trillingarna
grek
P-Nut P20 Moget, du kan inte ens ta kritik på rätt sätt. Jag har aldrig skrivit att marijuana är knark och kan förstöra liv. Alla får röka hur jävla mycket dom vill, men jag fattar inte hur du kan tycka det är normalt för två och femåringar. Låt barn få vara barn, sen får dom förstöra sina liv hur mycket dom vill med knark och annat skit.
hallie F21 sa inte att det var normalt, men tror inte att det är så hemskt för dom faktiskt..är nog ni som tror att dom tycker det är hemskt för att marijuana är klassad som en drog. men visst..jag skulle inte bjuda småttingar på röka, men med tanke på vad jag tycker om ruset så skulle jag nog inte klagat om jag fick lite weed om jag var liten..
grek
P-Nut Äntligen ett någorlunda vettigt svar. För att avsluta den här diskussionen, jag tror inte barn i den åldern ens fattar vad marijuana är för nåt, och tror knappast att dom tycker det är soft att röka, kanske då isåfall ifall farbron har intalat dom det. Och jag har även svårt att tro att du visste vad cannabis var när du var sådär liten..
hallie F21 dom vet garranterat inte vad det är, men vi kan inte utesluta att dom kan tycka att det är skönt! jag visste absolut inte vad det var men som jag sa tidigare kan vi inte påstå att jag inte skulle gilla det!
grek
P-Nut P20 känner flera som har fått det
SpT P20: asså detta är andra tråden jag kolla i sen jag vaknade för en stund sen! tror du en 2 åring skulle dö av att få in rök i lungorna vid ett tillfälle eller? (således en allergi inte förkommer) pasiv rökning ha du inte hört talas om eller? isåfall skulle väll för fan nästan alla 2 åringar dö! förstår dock vad du menar, men det krvs nog lite mer rök än så!
BAHA!
Hangaround
2007-03-06 12:39
IDIOT P20 Jag nämner ingenstans i inlägget att jag tror han skulle dö. Jag påpekar bara att deras lungor är inte är fullt utvecklade (och kan leda till allergi och olika symtom. Om man läser mellan raderna). Passiv rökning har jag inte hört talas om, berätta?
Fotonot: Detta är den första tråd jag kollat i sen jag vaknat. On point.
SpT: ok men det lät lite så när snubben för dig skrev "Min mening var att median i USA kan vrida på något helt och hållet o få det o att låta värre än det var. Som om barnens liv svävade i fara...." but i´m feeling you!
BAHA!
Hangaround
2007-03-06 13:15
Ah okey, förstår att det kunde misstolkas. No hard feelings man.
p-nut du är ett freak! end.
http://www.earforcefm.blogspot.com
ASUL P19 you don't know me..så käften jao!
grek
men redan..
Be wise, Legalize!