I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes] Webbdesigner för uppdrag!

Övrigt - Webbsidor

   

2007-05-22 16:01

[Sökes] Webbdesigner för uppdrag!

Heey!

Nu är det såhär, jag behöver en simpel hemsida, och Gud missade mig totalt när han delade ut som kunskaperna om hur man lyckas med detta.

Så jag söker nån dude/dudette som inte har nåt vettigt för sig, och som vill göra en simpel sida, men sjukt snygg!

Jag sliter för att få ihop det med mitt företag på sidan om vanliga jobb, det betyder alltså att jag inte har så mycket cash. Jag vet heller inte vad som är rätt att betala för en sida, men såg att någon sålde för en femhunka. Så jag erbjuder 500 SEK till den som kan göra den snyggaste sidan till mig. (Rätta mig gärna om jag är helt ute och cyklar ang priset)

Den ska gärna vara enkel så att jag själv kan ända tex Nyheterna..

Hemsidan ska presentera ett klädmärke i genren urban streetwear. Kläder produceras i Portugal under shyssta villkor för de anställda.

Ni som är intresserade, adda mig på msn, maila, eller skicka PM för mer info om vad som ska finnas på sidan.

msn + mail: [email protected]

Men kort sagt ska det finnas:
- Om Marysoul/om mig
- Bilder/info om kollektionen
- Nyheter
- Kontakt


LOVE!

www.marysoul.com