Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Martiin89 P18 Nej, nej. Tomten har dom inga bevis material på att han finns! Men det här är ju the real deal lixom
You already know, den e on lean!
Jo i finland bor tomten;> hahah detta är fake iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan att man inte var där...hade ju varit fett att se det på riktigt! värsta alien som krashar framför en o bara kommer fram o hälsar
Idag är jag farlig
Okok, om den där är fake då har dom betalat några utomjordingar jääävligt mycket pengar för att ställa upp asså!
www.google.se
Haha, fyfan va dålig animation!
dingrinn.blogspot.com
Men seriöst, tror ni på allt ni ser ? Ni kan ju omöjligt vara seriösa! Jag blir fan arg!
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Jonzon9 P17 vadå..det är klart det är på riktigt...sjukt trovärdig film ju!
Idag är jag farlig
Man ser ofta keyframe-rörelserna i fakade klipp, som i detta.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE FÖR FAN!
sämsta skiten, man ser ju att det är fake!
Äh. Keft! :)
en sak som verkligen tyder på att det är fake, är att det står att det är live...
Get Random!
fan King-Phil du har rätt! jag har sett den 3 gånger nu det kan inte va live! ja som verkligen trodde på att den va äkta... :/
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
är ni helt jävla dumma i huvudet???? tror ni att det är en superkamera dom har ställt upp? sånna där kameror finns längst många kuster över hela USA. kvalitén suger, det kan jag hålla med om, men jag tror inte att den är fake, finns inget som styrker det. live är det ju dock inte... men den är ju inspelad live.
i get more pussy then panty!
live är det ju dock inte... men den är ju inspelad live. asså? jag trodde den var inspelad i förväg
Get Random!
haha wtf?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Alltså jag tror på ufo och yttre liv men alltså denna videon var verkligen fake man ser ju tydligt precis innan ufot landar att det är datorgjort och när d alienet kommer fram rör sig som en tecknadfigur.....shrek är mer verkligt...........
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
Hahaha, det roligaste med den här tråden är dom som tar det seriöst
You already know, den e on lean!
Hur kan folk sitta och tro att detta är äkta? alla dessa rader gör att denna tråd är en av dom bästa just nu!
No cake for the impurity!
lol!! kommer ufot o landar o stiger ur också? hahahahhaha xD jag kollade inte så långt!
Get Random!
ja OJ så verkligt
hahahahaaahahaahahaha
confidence P23 Nej det är du som är dum i huvudet! Tror att det är riktigt. Inte bara du som tror så, ett antal till. Säger bara HERREGUD! Hur dumma är ni igentligen. Då kan ni lika gärna säga att alla andra stora filmer med datanimeringar är riktiga. Tänk er för innan ni säger något!
haha Bästa tråden någonsin... tycker synd om dom som inte ser ironin i hela tråden..som verkligen måste skriva serriösa inlägg... haha... det är ni som är fake !
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
m3ster är min nya idol
man ser ju att den är äkta? :O ni vill bara inte tro det ;P
shupp shupp! pilliwillie!
ändå sjukt att ufot störtade precis framför kameran. fattar ni hur små oddsen för det är eller?!
Idag är jag farlig
hahah fett roligt ingen fattar vem som driver och inte!
Äh. Keft! :)
Nya bilder på UFOn i USA! detta styrker absolut att videon är äkta. det finns fler video-klipp runt USAs kuster på samma saker.
i get more pussy then panty!
óooooooooooooh nej är den tråden fortfarande vid liv! snyggt photoshop arbete! hahahahahahahahahahahahahahahaa
det är en riktig alien!!
jag har alltid rätt.
coolt! rätt sjukt att folk inte tror på det här ens när ni sett bevis
"life's a garden, dig it."
blunda inte för sanningen mina vänner. det här får alla vetenskapsmän att bli våta i trosan!
hur jävla fejk som hellst! kolla runt tefaten, inklippt skit! man ser verkligen att det inte flyger ett riktigt iafall.. sen svart jävla snubbe, när solen är lagt åt andra hållet:P hahaha*! komoist.. fågeln såg man bra.. hur vit den var,,
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
hahaha va rolga dom som tjaffsar emot dom som driver är hahahahaha jag dööööööööör
work some magic
Elfaco X20 - vadå inklippt? Det rör sig ju hur smooth som helst... sen vita fåglar finns det massor av... äkta säger jag
"life's a garden, dig it."
Lätt den mest underhållande tråden på ganska länge. Ett par inlägg i denna tråden delar IQ med räddningspatrullen.. jesus.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Fett coolt att det här är på riktigt och både alien och flygande tefatet ser precis ut som de gör i alla filmer! Vänta lite... Då måste det ju finnas eldsprutande drakar också. Alla bilder i mina böcker tyder ju på det. Återkommer om jag hittar nån film.
varför tror alla att det är fake?
Jalla idiot systemet stänger snart!
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH. så jävla fejk!
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
synd att rymdvarelsen tog sönder kameran, hade velat se närmare på den
SMÅLAND!