[REQ] Flavor Flav blir dissad av nån ståuppkomiker

Övrigt - Webbsidor

[REQ] Flavor Flav blir dissad av nån ståuppkomiker

har letat som fan utan att hitta, det finns iaf ett klipp på youtube och andra sidor där en ståuppkomiker (Eddie Murphy) säger nåt om att kackerlackor kallar Flavor Flav "pappa" för han är så ful och han sitter där längst upp på dom V.I.P.-platserna (kommer inte ihåg vad det heter) och börjar skrika nåt..

nån som vet vad jag snackar om?

"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Manager

2007-06-27 20:52
Det är Eddie Murphy alltså?
/ Deedz.
www.jewoit.se www.youtube.com/user/JewoitEntertainment
http://jewoit.tumblr.com/ & http://www.facebook.com/jewoit

kommer inte ihåg riktigt, men har för mig det var han.. glömde sätta frågetecken efter hans namn..

den vill jag se
mhm
de e Martin Lawrence... o de i en Def jam grejj... den e rolig iaf,
Pallar inte leta efteren:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är inte Eddie Murphy utan Martin Lawrence som dissar honom.
Det är skiiiiiiiiiitgammalt, från Def Comedy Jam.
Chris Tucker är med där, hans early days:)
Sök på youtube n u shall find!
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
När i filmen?
Follow the dao, right about....NOW!
I början tror jag. För det är Martin först, sen Chris och efter honom Bernie.
o vem ska man höra på?
Follow the dao, right about....NOW!
LumiLicious P18

har kollat hela det klippet nu och det var iofs jävligt roligt, men Flav-grejen är inte med där och verkar inte heller finnas på youtube..

att det är "skiiiiiitgammalt" känns ju mindre relevant, men I know your type.
Vadfan menar du med "i know your type"? Utveckla tack.

Är ganska säker att det är där, är iförsej inte så länge han driver med han men det finns med.
jag kollade hela länken och inte fan nämner han något om flavor flav.
jag är dock inte kungen av svart stand-up-engelska men jag fattar tillräckligt.

Clap.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
alltså det blir mer en dialog mellan Lawrence och Flav efter skämtet, kamerorna zoomar in honom och allt, så det är inte så att man behöver vara väldigt uppmärksam för att se det.

LumiLicious P18

du tillhör ett fascinerande släkte på internet som ständigt ska vara först med att påpeka att saker och ting är "gaaaaamla" och som inte kan skratta/underhållas/intresseras av artiklar/klipp/nyheter såvida dom inte är publicerade senaste veckan. du och ditt folk är också känt för att vara sanna egoister som alltid utgår från sig själv och drar slutsatsen att alla internetanvändare i hela världen redan sett en sak om du själv sett det.
hittade det till slut:

videon
hhahahah
Upp i snoken ska det!
It was the mexicans