[Klipp] Tom Cruise blir sprutad i ansiktet
Now why would you do that? Haha, fyfan va tråkig han var som tog det så jävla seriöst. Tom Cruise har blivit gubbe!
You already know, den e on lean!
Är inte det klippet mer än ett år gammalt?
I might be wrong... but you're just plain stupid!
Jag tycker han är grym, han gör det så obehagligt som möjligt för snubben, som verkar tycka det är sjukt jobbigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det vatten ? :S
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Va dum killen måste ha kännt sig
Tycker det var bra gjort, man kan inte behandla folk hursomhelst!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
kom igen han blev ju knappt arg. Om han hade slagit till snubben så kanske d skulle varit överreaktion, men ja tycker han tog hand om saken på bästa sätt.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Haha, men shit. Hade det hänt mig hade jag skrattat =D
men du är inte Tom Cruise. han lär nog stöta på extremt många jobbiga människor
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
hahah blev inte som killen hade tänkt sig, stackarn fick skämmas.
"Keep it real - Don't fake the funk"
haha, det var längesen jag såg någon bli så ägd. cruide var ju totalt överlägsen honom. åFAN att han måste ha skämts!
hahaha rätt åt tom! Det var ju en kul grej, det måste väl han kunna ta utan att börja gråta.
Heeeeeeeej
Helt efterbliven jävel, helt respektlöst att göra så mot någon över huvud taget. Tom äger i detta klippet.
ja måste tyvärr stämma in, Tom Cruise ägde snubben, skämde ut honom och lyckades ta ifrån de allt det de tyckte skulle vara kul med det trista meningslösa skämtet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han borde ha skallat honom!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
jeje... näe det e sperma...
What would macgyver do?
Vad ledsen Tom blev då :D hahahaha
HAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! That's funny folks!
Öl är Bröd!
Producent
2007-07-30 12:40
Han borde släppt det efter halva videon och bara skrattat åt honom och gått därifrån. Då hade han verkligen ägd honom, nu förstår man liksom att han verkligen tog åt sig och blev arg på riktigt.
Producent
2007-07-31 20:42
Ja... Du menar att jag vid min unga ålder inte har fått tillräckligt många vattensprut i ansiktet av jornalister på röda mattan för att kunna uttala mig om saken eller? Puh-lease...
jag kanske har fel, men om man kollar på journalisten nån sekund innan videon slutar så ser det ut som att han håller på att börja gråta :D
Berre, Småkåt som en pedofil..
haha jävla fjant-tom
Graffare
2007-08-05 13:06
va besviken jag vart med tanke på rubriken :(
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Redaktionen
2007-08-05 13:11
nu har jag helt glömt bort vad tom gjorde på oprah.