HAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR
- OKAAAAJ
HAHAHHAHA fan va bra den e asso :)
Sleep is the cousin of death
vad fan är det för skit?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Haha, jag tror inte det är fake alltså.. Det finns ju faktiskt personer som pallar nått, när dem spelar sinna jävla spel.. Kolla Ventrilo Harassment exempelvis, dem blir ju fett arga också..
Love Music And Dance
Alla göteborgare är verkligen goa och glada....visst....
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
en gång gick ja in i en kanal o så va de två cs nördar där som snackade vilken psitol som va skönast o sånt så kom ja in TJENA GRABBAR HUR FAN E LÄGET!?! s så dampade som som fan o skrek o fick skit mkt damp på mej :P tror dom suttit uppe för länge o druckit lite för mkt cola :P
Sleep is the cousin of death
Jag hajar inte det roliga, måste jag säga? Två geeks sitter och käftar med varandra, är det det som är det roliga, eller har jag gått in på fel länk?
Signatur får rum här
åffer du lever ju till namnet .. antingen bajsar du i min mun eller så håller du käääft .. !
plus pan dem
Fan va tråkgi...
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Fan va tråkg...
Fan va tråkg...
Det där va inte meningen, nått blev galet.
Inte roligt alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fläskis, vem av dessa är du?
Fläskis Jag kan sätta min högra hand på att du, eller en av dina polare, är med och är "roliga" i klippet?
Förstår inte hur du kan tro att någon tycker det här är roligt...
Kiss- och bajshumor i all ära, men du är en hädare.
Signatur får rum här
Länken funkar inte..
Love Music And Dance
IceBerg Du missar inget, men jag kan summera filen åt dig:
Ett antal nördar sitter och spelar datorspel. En göteborgare pratar om att han vill ha bajs i munnen. Svensken kontrar 20-talet gånger med "tror jag säkert" osv. Göteborgaren ger sig inte och pratar om att svensken pratar så fult, de tjafsar lite på flickskole-nivå á la "kan du va'!".
Värt att veta är att det inte är något kul alls, utan snarare sådant, som jag gissar, försiggår i varenda Ventrilokanal på daglig basis, bara att denna killen tyckte att han var så rolig, så han spelade in det och tycker att han är helt crazy...
Happy? :)
Signatur får rum här
Svensken är alltså den som pratar ren svenska och inte bräker som en göteborgare.
Signatur får rum här
åffer: själv föredrar jag göteborgarens tal före "svensken". "Svensken" snackar ju så här: "ehh har du tyyyp damp... uhuhuhuhu."
fredish är det bättre än "asså äligt taalaaat, din jävla homofiiiil, jag rensar fiiisk!"?
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
Chaimeira: okey. Vi drar slutsatsen att hela samtalet bara är patetiskt.
Skivsamlare
2007-09-05 10:58
Det är ju för fan en sexuell läggning att gilla bajs!
Denna slår den med hästlängder
Get Random!
asså lol, du är inte normal... nää (gayröst)
jävla datorspelshumor. klipp er och skaffa er ett jobb.
SKU - SKU - SKULASON!
Om jag minns det rätt ska denna vara helt äkta. Den fanns på fragbite för typ 2 år sen.
Sjukt rolig btw!
herregud va tråkig och tillgjord.. "ÖÖHÖÖH JAG ÄR SÅ CRAZY OCH SÄGER BAJS HELA TIDEN" jävla sömnmedel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.