[Videoklipp] Baby snake? (Inget för den känslige)
Vad i hela friden är det här för något? hittade ingen tråd med detta klipp, men om det nu finns så ta bort den här..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Damn va äckligt jag spyr
Öl är Bröd!
fy fan va äckligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den kan ju inte vara riktig, fyfan va nasty
Den var gullig. Men orka ha tomater istället för ögon..
Vila i frid Daniel ! 091030
kanske skulle ha varnat ;] nämen den kan fan inte vara riktig..
fyfan va äcklig hurfan vågade dom ta i det där utan handskar.. :S usch
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Okej, det här var ju riktigt jävla sjukt.. Men hade det varit på riktigt hade nog tidningarna varit lite mer intresserade än vad dom verkar vara just nu.
- Sick and tired
shiiiit. fy tusan.
smells like funk
Det står att sjuksköterskorna har bekräftat det är på riktigt. Nått arabiskt land.
Okej, det bevisar inget. Jag ser då inte någon källa vars personen har fått det ifrån.
- Sick and tired
fan va najs den va :P stackars pryl! pz
Sleep is the cousin of death
Nasty shit. Kommer säkerligen stötta på ungen i mina drömmar inatt :S
stackars liten. vidrigt hur dom håller på med den, är tydligen en extremt smärtsam sjukdom det där.
varför är sättet dom "håller på med den" vidrigt? Du tycker inte alls att det är viktigt att dokumentera när något sånt här händer eller? Dom lyfter armarna och filmar runt den osv, vad är det konstiga? (förutom "bebisen")
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
det är en genetisk sjukdom, och ett extremt fall av "EPIDERMAL LYSIS BULLOSA" :P äckligt som fan.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Producent
2007-10-12 20:49
som dumhet skriver, det är en genetisk och väldigt ovanlig hudsjukdom. anledningen varför hon ser sa "äcklig" ut är för att hennes hud är i princip som hon har tredje gradens brännskador.
bebisar med sapass allvarligt syndrom brukar oftast dö efter nagra dagar.
förresten heter det epidermolysis bullosa
länk
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-10-12 20:52
och alla som säger att det är äckligt kan dra at helvete. hoppas era framtida barn föds med nagot syndrom sa ni lär er.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
den iär inte den sjukdomen ni skriver, det heter Harlequin Ichthyosis varning som fan för att bildsöka på google. hemsk sjukdom, lär vara det värsta som kan hända en att få en sån bebis
Alltså dör de senare, eller finns det någon som är uppväxt med den sjukdomen?
dom dör rätt snabbt tyvärr, dom kan inte röra sig för att skinnet är som fjäll liksom
NAJS om man sökte på google :) min syrra e gravid tänk om hon föder en sån :O hon lär typ dö av sorg ;D pz
Sleep is the cousin of death
HAhahahah fyfan, fatta om den skulle klara sig och växa upp, ingen skulle ju bråka med han iallafall!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
har jag fattat det rätt? Det är en nyfödd unge det där, med en riktigt sjuk hudsjukdom? Kan modern ha påverkat att ungen ser ut så? Tänkte eftersom hon ville ha en pojke men på ultraljud så visade det en tredje flicka?Fyra: Visst fan är det där äckligt?? Sjukt jävla äckligt fast det är tragiskt att en sådan sjukdom finns.
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Så hemskt. Stackars barn : /
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Undra vad det gjorde på stenåldern med barn som föddes så :S
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
fyra F24 du kan dra åt helvete skojare, tror du alla vet att det är en hudsjukdom eller? står inget om det på länken.
Står kvar vid det jag sa tidigare, det där var ett riktigt jävla äckligt barn.
Producent
2007-10-12 23:26
jeje du är snarare äcklig. precis som att ungen själv har valt att se ut sadär. du är ett jävla svin som resonerar pa det sättet. att vara äcklig är när man äter snor, inte duschar, petar sig i röven och kletar av det pa kläderna. men den där babyn har fan inte gjort nagonting för att bli kallad äcklig!
jag trodde det skulle vara en orm
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI P18 jag också... en bäbis orm
inte en människoormbäbis?... wtf? den kan väl inte leva speciellt länge? ... organen kan ju knappast fungerar som de ska
Get Random!
fyra: Du är snarare dum som idiot förklarar folk som tycker att det där är äckligt???? Visst fan ser barnet äckligt ut??? Ingen har sagt att det är barnets fel att det ser ut så där!!!.. Instämmer med JEJE faktiskt. Det ser helt jävla groteskt ut men visst fan är det synd om barnet samtidigt
Synd:( fyfan.. synd som fan, stackarn
Don't!
hade tydligen fel, vissa kan leva tills dom blir vuxna. fast dom måste bada typ 3-4 ggr om dagen för att mjuka upp huden och ta på fett med salvor och skrubba bort hård hud etc.
Oddsen är 1 på 100000000 att ett barn föds med sjukdomen och om båda föräldrarna har den defekta genen så är det Ett av Fyra barn som födds med sjukdomen. Även att nämna är att det kan relateras med att föräldrarna är släkt långt tillbaka och igen,.. Har jag fattat det rätt så är incest med i bilden också right?
Ögonen ser ut att vara blåsor fyllda av vätska och blod.
"if you cant beat them, join them"
usch.. trodde det var fejk! Men nu när ja läste lite i tråden och så, så insåg ja att det INTE var fejk :/
Kommer ihåg för några år sen då det gick en dokumentär om just den sjukdomen!
Outsiders tror jag de var med på!
Iaf riktigt synd om ungen.
fyra F24 Kej, du hoppas alltså att vi som tkr att ungen är "äcklig" ska föda sånna barn själva. hmm låter lite konstigt de där. Ja får ihop det som att du nästan VILL att det ska födas sådana barn, eftersom du skrev så?
Det var jävligt taskigt av dig att skiva så.. för man får ju tycka vad man vill.. du kan ju inte påstå att ungen såg kramgo ut.. och att du vill ge den en puss på kinden? eller hur?
Vi andra kan ju isåfall hoppas du att du föder döda ungar, hur låter det?
tänk lite människa..
iaf, känner sympati med dem som växt upp med sjukdomen!
http://www.myspace.com/micman123
Producent
2007-10-13 03:25
micman, nej men jag tycker ni borde ha lite sympati och inte slänga ur er sadana kommentarer. vafan visa lite respekt. och ja. önskar fan att ni far missbildade ungar för att se själva hur jävla roligt det är när folk kaller era ungar för äckliga. sluta försöka vara en underdog. ingen tycker synd om dig.
alltså det där är bara så jävla hemskt
hahahaha, fan va löjligt att försöka försvara att tycka ungen är äcklig.
Var det inte lag förut på whoa att man inte skulle posta stötande saker? Innan jag klickade trodde jag att det var en orm och inte ett mänskligt barn.
fyra: tack, nu har du förstört denna kväll. Hoppas att du får missfall. fattar fan inte var du vill komma i dina idiot-förklarings-inlägg. Visste inte att man blir idiotförklarad om man tycker att en äcklig sak ser äcklig ut för att man sedan inte skriver att det är synd om ungen? Tacka fan för att alla som skriver att det ser äckligt ut tycker synd om ungen, behövs inga jävla kommentarer som du spyr ut dig för att bekräfta det pantade brudjävel. frågan är vem som egentligen är dum i huvudet här..
Trodde det skulle vara en konstig babyorm eller nått ju.. =( Filmen var ju en sak, men bilderna på google var mycket värre! Fick ont i magen när jag såg dom, fyfan.. Grymt synd om ungarna! Nån som vet om ögonen fungerar alls? Och detta kanske låter grymt, men borde det inte vara "snällare" att "avliva" barnet om dom dör inom några dagar? Säkert något man som förälder aldrig skulle klara, men om man tänker vad som är minst plågsamt för ungen. Shit asså, hemsk jävla sjukdom.. Usch!
Producent
2007-10-13 09:46
servo du verkar lika medmänsklig som din musik är bra.
klart som fan det var äckligt.. stängde av klippet efter några sekunder. tycker otroligt synd om den som föds sådär.
fyra F24: helt seriöst, den som framstår minst medmänsklig i den här tråden är du. önska att folk kommer föda såna barn...? För att man påpekar att man tycker det ser äckligt ut?.. i ett diskussionsforum? det är inte precis som att man går fram till barnets morsa o säger: "hahaha shit vilket kräk!"
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
och du verkar lika smart som du är snygg.. idiot, skaffa barn med din bror så du kanske får ett sånt där barn så du kan tycka synd om det. skulle det finnas en tävling om whoas mest pantade brud så skulle jag nominera dig
fyra F24 är du helt pantad i huvudet eller ? såg du vad ja skrev längst ner i mitt inlägg? och sympati är väl inte nåt din tomma själ kan känna isåfall! Önskar att folk föder missbildade ungar ? Sen att du önskar så, det drabbar ju ifs inte oss killar hårdast på det sättet! Drabbar nog tjejen mer.. och det är ju jätte schysst att du önskar våra flickvänner den födseln! hade du stått här nu hade ja klappat till dig
http://www.myspace.com/micman123
kan folk sluta vara pinsamma.. jag måste kisa med ögonen fan
Gammal som gatan.. kanske därför det inte står något i stureplan magazine..
www.justdet.se - svensk hiphop
Producent
2007-10-13 18:52
men snälla ni fattar inte hur fan ni kan försvara folk som säger "aaah fyfaaan jag spyyyrrrrrrrrr jävla tomatögon höhöhöhöhöh omg vad äckligt" visst tyck det är äckligt, men visa lite jävla respekt era jävla snorungar. har jag INTE sympati när jag säger till er att visa respekt eller? jag vet inte vilka jävla övre medelklass juppie-hip hopare ni är. men ni verkar vara bortskämda äckliga jävla ungar som tror att man kan yttra sig som man vill utan konsekvenser. servo tack. jag är snygg, sa jag tar det som en komplimang :)