/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hah, jag hade Low på allt.
Paranoid: Very High Schizoid: Very High Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Paranoid: very hig schizoid: moderate schizotypal: moderate antisocial: moderate borderline: very high histrionic: high narcissistic: oderate avoidant: very high dependet: high obsessive compulsiv: high jag är inte alls histrionic, jag knullar inte runt alls. har haft samma pojkvän i 6 år utan några som helst avvikelser. Jag är förnärmad.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
wow ni är ju knäppare än mig
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
snyggt de där blev då, kopiera/klista inte in listan då blir de sådär
Street savvy
Paranoid: LowSchizoid: LowSchizotypal: ModerateAntisocial: LowBorderline: HighHistrionic: ModerateNarcissistic: LowAvoidant: HighDependent: LowObsessive-Compulsive: Moderate
Paranoid: ModerateSchizoid: HighSchizotypal: ModerateAntisocial: HighBorderline: LowHistrionic: LowNarcissistic: LowAvoidant: ModerateDependent: ModerateObsessive-Compulsive: High
Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Paranoid: HighSchizoid: ModerateSchizotypal: ModerateAntisocial: ModerateBorderline: ModerateNarcissistic: HighAvoidant: HighDependent: ModerateObsessive-Compulsive: Moderate
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Sleep is the cousin of death
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Ta bort min första tack.Disorder | RatingParanoid : LowSchizoid : LowSchizotypal : ModerateAntisocial : LowBorderline : LowHistrionic : LowNarcissistic : ModerateAvoidant : HighDependent : Very HighObsessive-Compulsive : Low
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Producent
2007-11-14 00:52
Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
Paranoid : LowSchizoid : LowSchizotypal : LowAntisocial : LowBorderline : LowHistrionic : HighNarcissistic : LowAvoidant : LowDependent : LowObsessive-Compulsive : Moderate När jag läste om vad "Histrionic" va så kändes testet väldigt fel. Det ska tydligen vara en person som ska synas och höras väldigt mycket, vilket jag absolut inte är. Tvärtom.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Paranoid: Very High Schizoid: Very High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
fuck life, fuck paste.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
paranoid & avoidant: very high schizoid, schizotypal, antisocial, narcisstistic, dependent, obsessive & compulsive: high borderline, histrionic: low känns som såna här internetgrejer nästan bara är till för att folk ska få känna sig lite 'fräcka' eller 'galna', man ska nog inte ta dom allt för seriöst
Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate älskar livet!
Rehab is for quiters.
haha clone, ser det lite falskt ut eller behöver du någon att prata med?
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
Du är ett lat stycke mat!
Fatcaesar P20 Jag gjorde testet seriöst, men är trött på psykologer. Dom kommer aldrig någon vart med mig.
Rehab is for quiters.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate
Shooo bree
Paranoid : HighSchizoid : LowSchizotypal : ModerateAntisocial : ModerateBorderline : LowHistrionic: HighNarcissistic: HighAvoidant : LowDependent : ModerateObsessive- Compulsive : Moderate
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Wops! :/ Paranoid: Very High Schizoid: Moderate Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High
^^ blivande seriemördare.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Hehe vi får se...vi får se.....
Paranoid: Moderate
Schizoid: Moderate
Schizotypal: High
Antisocial: High
Borderline: Moderate
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Moderate
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: Moderate
ingen nyhet
mama said knock you out
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
Antisocial var det enda jag hade high på... :/
Signatur får rum här
Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate
Sövermanland
Haha, det kändes väldigt positivt det här!
Science Genius Girl
Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Dom sakerna jag hade högt på tyckte jag inte stämde när jag läste informationen. :S
Paranoid: moderate Schizoid: low Schizotypal: moderate Antisocial: low Borderline: low Histrionic: low Narcissistic: low Avoidant: low Dependent: low Obsessive-Compulsive: low
Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
Mickaaaaaan.
Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate
- men nog om dig nu.
Jag är tydligen jävligt osocial och narcissistisk.. vilket inte alls stämmer :D
va?
Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate
schixotypal: high och Dependent: high resten low
Tänk att detta test ska forma våra liv
Varför posta resultat här? Ändå ingen som läser xD. Läste två sen tröttnade jag. Bryr mig inte om andra är paranoida xD
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.