sjuk tråkigt. fick 300. haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
går det att träffa bollen?
jag har alltid rätt.
ehhm, jag fick 105600 poäng, så jag tror det går =(
B
jag kan inte träffa bollen. Det är något fel på min boll.
jag har alltid rätt.
hahaha så svårt kan det inte vara :)
B
tråkigt star henry är på listan.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
skitspel, helt omöjligt att träffa bollen...
"There's an apple in the pussy mouth..."
hahaha, bästa spelet, utmaningen ligger endast i att träffa bollen. Nyskapande inom fotbollsspel detta... 400 poäng här förresten! :)
I asked God for a bike, but I know God doesn’t work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
så jävla tråkigt
remember my name<br>you'll be screaming it later!
56 k :)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
4700 :(
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
15200 efter hur många försök som helst...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Fan världens tråkigaste spel :P men fick 45000 efter många många försök
Don't!
låter mest som om trådskaparen vill skryta då han nämner sina poäng 2 gånger ... trots att alla som spelar med stor sannorlikhet ser det...
Get Random!
jaja, king-phil vi säger så
B
Haha grymt spel!! Fick runt 100 000 nu, Svin svårt att träffa straffen ju!, men lyckades på 30 000 nivån nu! ball spel!
2 PJÄSER
skitspel... 2500
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför skulle du annars kommentera "går det att träffa bollen?" med "ehhm, jag fick 105600 poäng, så jag tror det går =(" ... låter väldigt "titta på mig jag är bäst på detta skitspelet, så därför skapar jag en tråd och säger att det är jätteroligt fast egentligen vill jag bara visa att jag fick mycket poäng"-ish
Get Random!
Hahaha, Walcott är minimal :)
Hahaha Walcott dødade!! Bollen e større æn honom. Jahmal jag fick samma som dig med straffpoæng
ligger 9a på topplistan nu på karriärmode som finns
här .
(Bananen).
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Lira med Defoe, han var kung på att göra mål
http://duckdown82.tumblr.com/
72900 med Andy Johnson nu :)
http://duckdown82.tumblr.com/
nu fick jag 93250 hahaha
Hatar när bollen kommer från vänster, killen lägger sig bara och vilar då ju.
mm sjukt störande.. men efter ett tag lär man sig var man ska "lägga sig ner" för att sikta rätt
Jahopp, nu har spelet bestämt sig för att jag ska träffa var eller varannan boll helt plötsligt. Får mellan 500 och 20k i poäng ungefär men vet inte varför. Plötsligt vars spelet inte lika roligt, var iallafall irriterande skoj att försöka skjuta men bara träffa luft hela tiden.
104250. är sjuk och har inte så mycket att göra
haha vilket dåligt jävla spel asså:P
det e faktiskt roligt :) speciellt att försöka sätta straffarna
Moderator
2008-01-13 19:26
Kan någon förklara vad det är som avgör för när man ska träffa eller inte?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Till alla som tycker detta är astråkigt och inte träffar bollen så kanske
detta spel är bättre. Samma skapare men personligen tycker jag denna är bättre.