[Webbsida] Nya bdb? (Bilddagboken)
E det bara jag som har sett nya bdb? Måste vara ett fel? Jag kan inte ens logga in, hittar att det står "logga in" men inget mer. E det så att dom skrivit fel koder kanske?
No you!
aa dem fixar om på den keffa emo sidan och har gjort det hela dan,,
Ny musikvideo ute! Gothenburg City med Bricks & SharpChest Kolla här: http://nlstudios.se/index3.html
Vet att dom har "fixat" den, men juste nu så funkar inte ett skit.. å det ser förjävligt ut...
No you!
ska ju inte se ut så fattar du väl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om du väntar lite så uppdateras det, det e så jag menar.
No you!
Funkar inte för mig heller. Tydligen funkar det i Firefox, men den nya designen är för jävla ful...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har FireFox.. men asså fyy fan va allt fuckar, hoppas att det blir bättre sen
No you!
bilddagboken goes 1990-style.
Hate it! Tur att man inte är ngn jävla fjortis som är beronde av skiten -.-
No you!
"Bilddagboken Lite strul, vi fixar..."
+'et!
+ P20 Haha, jag bryr mig inte så mkt, men det finns dom som gört.
Å jag är en snäll man ;)
No you!
jag som längtat efter bdb! kunde knappt jobba, bara stod och tänkte på bdb!!! jag är addicted as helvette
Professionel nybörjare.. jäävla spammare, finns pizza i frysen!
Wearing my Rolex
Suomii P18 haha, 1 den reklamen e så jävla iriterande!
2 vah? xD
No you!
JAG ÄCKLAS AV DEN NYA BDB! FAN ALLTSÅ NU SLUTAR JAG MED BDB, OCH BÖRJAR PÅ WHOA IGEN! så jävla fult alltså! FÖRR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTT
Helt jävla katastrof alltså.
Borde vi inte starta en pengarinsamling till alla stackars bilddagbok medlemar?
bara jag som inte kan logga in?
händer ingenting när jag trycker på logga in knappen
Naej , du måste låta det ladda as länge, men sidan ligger nere igen... Jävla fuckers asså.
No you!
helt sjukt va folk spammar i bdb's forum alltså
Bra det. Lr ngt^^
No you!
jo det är väl bra att folk gör sin röst hörd. sidan blev faktiskt förjävligt ful.. tänk om whoa blev lika fult som bilddagboken, då skulle min värld gå under :(
När man ser sånt där så märker man hur cleant whoa är, hoppas dem aldrig ändrar det. Förresten finns det nån som sitter på skärmdumpar på tidiga whoa? Tänkte om det alltid har sett ut så här
Det har alltid sett ut såhär tror jag, när jag såg det första gången hade dom ingen logga dock, då var det en kontur av en pixeltext med en pratbubbla där det stod att det snart kom en logga, men minnet kan svika...
...och det är det som är så fint med whoa!
Ändras Whoa så tar jag fan livet av mig ;o
No you!
Jävla skitdesign. Det blev fan så mycket krongligare nu... lunarstorm-känsla över skiten I want the old back.
chippi_: ja, lunarstorm som bara fanken.
det finns namninsamlingar:
http://www.namninsamling.com/bdb dessutom är den nya designen kall och omysig och inte det minsta hemtrevlig.
vegan power
Jag hatar den nya designen!
http://www.herrbitter.blogg.se/
fan va cp , hatar det häääär!
69 - Try it you'll like it
Usch fyfan vad dålig den nya designen är!
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
den nya designen va ju trevlig, mycket snyggar inte så jävla stel och "html:ig", dock funkar det ju lite dålig såhär just idag
Tråd dödadar!
Dem har ju tagit bort det enda som var bra med bilddagboken - enkelheten.
http://www.herrbitter.blogg.se/
Värdelöst
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Hangaround
2008-03-18 10:12
Äsh palla, om ett år så kommer ni sitta där och trycka er fram genom allas bilder med knappt ett minne blott om att ni satt här och klagade på designen. Men visst fan var den nog fult alltid.
det märks att lunar har köpt upp bilddagboken iallafall
Hoppas de ändrar tillbaka. Alla mina polare använder den sidan och lägger upp bilder. Inget facebook, inget efterfesten, bara bilddagboken. Tillbaka till det gamla, det ser ju fan ut som lunarstorm.
hur fan orkar ni ens diskutera saken? understimulerade fools...
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
Graffare
2008-03-18 14:01
thephotodiary ska ändra nästa vecka :D
bara jag som tyckte det blev sjukt mycket snyggare??
jag har alltid rätt.
Hangaround
2008-03-18 21:11
det märks att lunar har köpt upp bilddagboken iallafall Va? Är det därför de pimpat ned sidan?
Cry me a river
Just because i stand over you don't mean you understand me
JonkaGOO P19 Japp det är enbart du:) Jag seriöst hatar den nya
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Det so stör mig är inte att de ändrat design, utan att de har ändrat till en MYCKET dålig design, mängder med slavfel och brist på känsla av kvalitet.
Nån som har lust att skapa en ny slags liknande vad det var före? Lovar att alla kommer gå över om några börjar, eftersom majoriteten hatar den nya designen..
^ Smart sagt.