|
|
|
|
|
[Videoklipp] Wiggers på Recognize
Alltså förlåt, jag antar att det finns folk här på whoa som känner de här grabbarna (eller är dem), men detta är nog bland det roligaste/pinsammaste jag någonsin har skådat! Har de typ fastnat i 1998 eller nåt?!
Antar att de inte skämtar?
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
|
|
|
|
|
|
Jag tycker absolut inte det här var speciellt pinsamt?
work some magic
|
|
|
Nope, inte jag heller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Inte jag heller ..
http://www.herrbitter.blogg.se/
|
Producent
2008-03-18 07:34
|
Förstår inte vad som är så pinsamt med det här :S
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
|
|
|
fick mig inte direkt å vilja handla på rec iaf.
http://www.sthlmmd.se
|
|
|
Inte särskilt pinsamt, men jag fattar inte anledningen till videon....
|
|
|
Han med rosa tröjan var ganska töntig...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
|
|
|
Ey abo, du kan inte ha originaldäck, du måste ha 22 tum!
Du hade väl ändå inte väntat dig att få negativ respons på en sån video på whoa?
Look with your own eyes - See with your own mind
|
|
|
Hahaha det var grymt pinsamt. Men ni kanske är som de så då är det ju vardag för er? Rosa tshirten va rätt jobbig.
"Det här är ingen skojgrej, det är ingen såhär 'ah en halvtimma hiphop', vi lever hiphop, allt som vi gör är hiphop. Twenty-two's baby, twenty-two's!"
Haha!
One chapter a day
|
|
|
G-Town_KingVarenda vit användare på whoa är wigger så vart försöker du komma? Dessa två är mindre wigger än 99% av folket i audioforumet och vad är det pinsamma förutom Issars (svarta killens) tisha? PenDragon22's går väl på ton efter TI's låt, men de har rätt du kan inte köpa en 300 CC och köra runt på originalfälgar och däck. Thats just buttugly. ZonedFattar inte heller vad poängen met tröjan är, Recognize i Östermalm nära dig? :/ Annars tycker jag det är lite småjobbigt att hela etablissemanget runt Reco är fett nere i det där med blingbling hiphop och crunk och en massa southern rap.
|
|
|
haha! viktigt det där med matchning, så vet vi hur man gör i new york BABY bara att ta efter grabbar!
Orale!
|
Hangaround
2008-03-18 10:22
|
Jag kunde inte koncentrera mig pga av halsbandet.
|
|
|
det ända pinsamma var att dom tyckte ju att dom va asgrymma som hade varit i staterna, lika coola som när kalle i 5an från lappland kommer hem och berättar va häftit det var i storsthlm, åk till usa och du blir genast thug
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
|
|
|
Hahahahaha, jag tycker att den var grymt pinsam, och såklart jävligt rolig. Om du undrar varför folk här på Whoa inte finner filmen underhållande så är det väl för att det är såhär dom flesta äkta grabbarna i sverige lever (läs: vill leva).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
mexi: WOORD man måste matcha så brudarna haalar till..
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
|
|
|
det vore löjligare att stå å snacka om 22's om man inte hade det.. Om dom hade vart svarta hade ingen klagat. Löjligt bara. Jag diggar deras stil iaf
work some magic
|
Konsertbesökare
2008-03-18 12:12
|
jag tyckte han med randig tröja prata sthlmska bara, inte särskilt mycket wigger.
So there you have it...
|
|
|
inte pinsamt!!?? snubbar är så pussy att jag fick stånd. ´vi lever hiphop´ hahhaah,fucka inte upp mig annars ska jag cutta dig så kan du blöda i tampongen! Hade svennen ngt hår på huvudet hade folk förväxlat honom med Ronald McDonald. Gå och lägg er för fan.
|
Producent
2008-03-18 12:22
|
|
|
|
el-ninja är du säker på att det inte var matchningen som gav dig stånd? holla at him!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
|
|
|
nääää, inte pinsamt, inte pinsamt alls...
fett jävla patetiskt bara.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
|
|
|
sjukt trevliga killar, soft butik. kul att dom filmar grejer som händer. har inget mer att säga
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|
|
|
mer patetiskt att INTE våga vara hiphop bara för man är "svenne"
work some magic
|
|
|
Kick his ass seabass! L@L
Öl är Bröd!
|
|
|
haha fyfan. patetiken står högt i tak.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
|
|
|
jantelags-whoa...
lite fjantigt men SA javla pinsamt var det ju inte. Samma sak med det dar klippet da Feven droppar 20 yo i sitt tacktal, folk tycker det ar det pinsammaste nagonsin.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
|
|
|
Jag förstod väl att det skulle bli blandade reaktioner eftersom detta trots allt är ett hiphop-forum, men dessa måste väl ändå vara ganska så långt ifrån average-hiphop-lyssnaren? Jag lyssnar väl själv mest på hiphop men dessa två herrar verkar ju typ vilja "leva" hiphop och det var väl mest det jag tyckte kändes lite krystat?
Sen finns det ett annat klipp som faktiskt gör mig ganska upprörd. Det kommer upp där under när detta är slut. Någon kille som tydligen ska komma från Brooklyn blir intevjuad om det hårda livet i Bushwick där man tydligen inte kan gå utan att bli skjuten. Nu råkar det vara så att min moster och min syster bor i just Bushwick (eller Pushwick som han säger) och det han säger är så fullständigt påhittat och löjligt och faktiskt nästan förnerdrande mot människorna som bor där.
Sånt skitnsnack som verkligen skapar fördomar bland drömmande små hiphopkillar i typ Sverige...
|
|
|
nä alltså jag förstår inte riktigt varför folk reagerar så starkt över detta.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|
|
|
Vi har exakt samma bil men du vet du kan inte ha orginaldäck, kom igen, du vet att du inte kan ha orginaldäck. Du vet att du måste steppa upp 22 tums annars är du inget
SNAP!
Just nu we ballin 2007 skatteskrapan.
Måsta iaf säga att det där var... jo pinsamt.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
hiphop gone brats .. pra pra!
|
|
|
Dem verkade vara softa.
Varför stör sig alltid folk på internet sig på andra personer så mycket?
Leve den ogråa personen!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|
|
|
sköna grabbar. alltid trevliga. förstår inte vad som är pinsamt..
/ Deedz. Jewoit! http://www.reverbnation.com/jewoitentertainment http://jewoit.tumblr.com/
|
|
|
det här ett exempel på varför man älskar hiphop men samtidigt tycker att det är barnsligt
Vila I Frid Tony Snow
|
|
|
Haha.. Ja, Recognize har lätt de bästa av kläderna man kan finna i new york.. DET var pinsamt sagt, resten skiter jag i för längre har jag inte tänkt kolla
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
|
Lyricist
2008-03-18 18:00
|
Kändes väl lite fjantigt, men hey! Det är så dom gör det och dom hade en schysst ride. Dom gled iallafall inte in i eminemkläder, hoppade ut ur en volvo 740, visade eastsidetecken och rappade någon random tupacrad.
Dock känns det ju kanske inte som den bästa reklamen direkt haha. Mer kul för folk som känner dom att se kan jag tänka mig.
|
|
|
Leve den ogråa personen!
word
work some magic
|
|
|
Leve den ogråa personen!
kanske word på det, men fan så fel sammanhang att säga så om dessa herrar.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
|
|
|
CiL Ta och träffa dem irl istället för att leka ball tönt på whoa.
Zteve-O Har svårt att tro att det var en promotion video utan något kompisar emellan filmad en mobilkamera. Bara anledningen att jantelags g-town skapat tråden bevisar ju det. Lovar g-town jobbar på cali och det var hans "ride" som vart dissad.
|
|
|
|
|
|
Lovar g-town jobbar på cali och det var hans "ride" som vart dissad.
haha skämtar du? roligt va d iaf
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
|
|
|
"Bara anledningen att jantelags g-town skapat tråden bevisar ju det."
Jag anser mig nog vara rätt så långt ifrån och en ganska stark motståndare till "Jantelagen". Däremot står jag klart på jantelagens sida i detta fall. Och jag jobbar inte på Cali.
|
|
|
"Bara anledningen att jantelags g-town skapat tråden bevisar ju det."
Jag anser mig nog vara rätt så långt ifrån och en ganska stark motståndare till "Jantelagen". Däremot står jag klart på jantelagens sida i detta fall. Och jag jobbar inte på Cali.
|
|
|
Öh, om detta är det roligaste eller mest pinsamma du någonsin sett så har du fan inte sett mycket min vän..
|
|
|
han i rosa är ju en riktigt jävla supertönt men annars var de bara jobbigt tråkigt att se på
Street savvy
|
|
|
dom är rätt skämmiga, men man ska inte hata, dom lever sin dröm.
|
|
|
Alltså.. det pinsamma känns ju som att det är att dom har en feeeett överdriven intervju och han snackar som att han är professor i amerika-kunskap efter ha varit i New York i två veckor.
Men annars vare väl inget speciellt.. Hade inte bangat på att rulla runt i den bilen liksom, liide nice.
|
|
|
nice att dom tog mammas combi och flashade med den. sen att snubben inte vet vad en polo-tröja är för något och jobbar på en klädaffär är rätt kasst.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
|
|
|
"Jag bodde i Queens, och där av nån mystisk andledning så har alla människor där typ en fet bil asså. Och jag såg gamla tanter köra runt i den här, fast med du vet så här dåliga orginaldäck med så här 17 tums fälgar eller nånting så här skitdåligt asså."
haha vafan.
www.myspace.com/barsligan
|