-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
brukar inte bli imponerad, men det här var ju riktigt ball. tänk att rida på den till jobbet...
stabilt!
jag har alltid rätt.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
fan vad rädd jag skulle bli om jag såg den ute i skogen
http://felidae-music.com
Hehe, aah då skulle jag bajsa i brallan.
haha fett ballt när den blir sparkad.. xD annars inte så nytt ..
Get Random!
Fan vad läskig den va, och jävligt stabil föresten
:O Den där var bara obehaglig!
Skynet som är i farten? ;)
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Det är just när den blir sparkad som den är som mest obehaglig...
i.robot på riktigt, snart kommer robotorna rövknulla mänskligheten.. u just wait
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Kommer bli som i Animatrix, jag vet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan vad coolt! :O
Nattråden himself. ------------------------------------------
Haha, SkyNet, eller hur? Man kanner verkligen att OM det gar fel sa ar vi fuuucked!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
A och O i AI är logiskt tänkande och så fort människan inte längre utgör ett hot så lär ju inte robotarna attackera oss mer (vid ev konflikt i framtiden mellan ngt skynetliknande och oss). Så först bombar de skiten ur oss, sen när vi är nästan utrotningshotade kanske de stoppar oss i ett reservat där vi får leva gott och bara övervakar oss.
Jag tyckte synd om den när den halkade runt på isen, fast den var ju jävligt stabil. Den är ganska läskig, skulle lätt skita ner mig om jag såg den i skogen. Men den är jävligt cool, den skulle jag vilja rida på till jobbet.
puss
Blondskutt F20 "Jag tyckte synd om den när den halkade runt på isen, fast den var ju jävligt stabil. Den är ganska läskig, skulle lätt skita ner mig om jag såg den i skogen. Men den är jävligt cool, den skulle jag vilja rida på till jobbet."Hahaha, är det bara jag eller sumerade du ca allt som sagt i tråden hittils till en sammansatt mening? ^^
Tisdag, 13:e November 2068
Haha malmsten du har mkt rätt där.
Asså så jävla creepy... haha fan liknar en häst när den hoppar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men fan från början såg det ut som två gigantiska fluggor som sitter ihop och sen som 2 ninjas som håller en bil.det va ju fan komiskt när skiten halkade på isen.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
hur fan kan ni tycka den är läskig? hahahaha. den va riktigt bra byggd.
Den är så obehagligt "verklig" på något sätt
skön grej, men måste den låtar som en fluga på lsd?
Vilken grej! Vetenskapens under. Frågan är vad den kommer användas till.
Och att vissa tycks finna den läskig är ett bra exempel på fenomenet
Uncanny Valley .
montera en m60 och annat godis på den där så har vi morgondagens mördarborotar, scary shit
chase the clouds away