[Hemsida] Vad tycker ni om top streetwear
tjoo allihopp... jag hörde precis radioreklam på the voice med dogge doggelito om nån eshop för hiphop och streetkläder. det var lite otydligt va han sa men efter några försök på google så hittade jag sidan topstreetwear.se de verkar ha fett mkt nice grejer men priset är inte det bästa direkt däremot fri frakt. har nån utav er handlat där? är dom bra?
vet inget om det men känns som dom rippat caliroots en del
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
haha vänta lite nu :D det är ju förfan speedway som har bytt namn! kommer ihåg när jag var typ 11 och köpte silvriga wu-tang-clan byxor och kedjor som var så fake det bara kunde bli haha! men deras sortiment verkar ha förbättrats eller så är det jag som inte längre letar efter silver-jeans och fake blingbling...
Ett hett tips ar att inte tjacka nagonting fran en sida som anvander dogge som posterboy.... ... om du inte far en cykel pa kopet alltsa! :) Haha sorry, var tvungen :/
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
fett grymma bling örhängen :D
the road to true happiness is in side ju my friend..
Det är väll visst bra pris eller? Hur är det om man vill byta något?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
jo toad har rätt såg nu det samma bolag som har gjort caliroots som har gjort topstreet. speedway va jag vet så har det blivit upköpt en mörk kille o blivit "straight" för ett tag sen eller?
Producent
2008-04-19 19:05
Stängde ner efter jag möttes av tre par av om möjligt dom fulaste sneakers jag någonsin sett. My eyes!
Producent
2008-04-19 19:33
tyckte dom hade en del schysta T-shirts...det va väl allt....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
jag köpte en hoodie från en sida som kostade mig 305 kronor, EXAKT samma hoodie från topstreetware kostar 1099 kr.. samma sak med en t shirt köpte jag för 50-80 kronor och på topstreetware kostar den 599 kronor.. och bättre kvalité finner du ej! folk som känner sig ganska chockade är sidan www.drjays.com Dollar priser mina bröder, dollar! (VISA krävs)
Producent
2008-04-20 03:06
lol, donut vilka? :-D Kashi, pianoskon alltså, fy helvete så osmaklig.
hahahaha det där märket e bara CRAZY! tror inte nån svensk skulle gå i såna där asså. lol
Schlook1 X0 hur är det med frakt och sånt till sverige ? tar det lång tid osv?
mhm
Producent
2008-04-23 12:06
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
frakten är ju inte så dyr, men om man tänker på det så tjänar du tons med cash! tar inte mer än 2 veckor, har man tur tar det knappt en vecka
Jag vet att jag uppar en väldigt gammal tråd, men jag hade fått ännu mer skit om jag gjorde en ny tråd om detta och jag måste yttra mig. Top streetwears banners här på whoa är så vansinnigt osexiga. Dem verkar tycka att det räcker med att ha rappare på bilderna och så skiter dem i hur det ser ut. Tack för mig
Det ligger ju i stan (sthlm) , har varit där och handlat byxor... helt ok
bla.
Känns för aktivt för att vara gamla speedway, ligger i deras gamla lokal dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är ju klart bättre än gamla speedway när det gäller utbud (även fast jag hört att det är samma ägare etc) Däremot så är ju deras priser inget att hurra för, av den enkla anledningen har jag inte köpt nåt där
Twang System fi de werl
:< Hittade ett par skor jag är intresserad av, men för bra pris för att vara sant? :< ere fake eller vad är grejen med deras prisdump?
Jocke_89 P19 du skapade inte ett konto for att du jobbar pa top streetwear och vill ha feedback men for feg for lata oss veta att du faktiskt kom darifran? men iaf. sidan har inget sarskilt o som nan sa, kanns som rip-off
I be around, just out of sight
Jag har handlat kläder därifrån, ocj kvaliten e jävligt bra kan jag säga, om man bortser från dom höga priserna så är kläderna bra och förbannat snygga
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
När jag väl handlar kläder på nätet så handlar jag från topstreetwear. Kvaliten är bra och kläderna är snygga. Priserna är ju rätt höga, men det får man stå ut med. Jag handlade till exempel 4 t-tröjor och en hoodie nu på rean. Gick på 1000:-, så det kändes jävligt bra. Och dom har rea/utförsäljning rätt ofta, och blir man medlem så får man ju nyhetsbrev. Då missar man inga erbjudanden. Det är iaf vad jag tkr:)
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!
Jag handlade julklappar där till hedde och det var helt okej priser och inte så farligt dyr frakt. Jag tycker de är en najs sida! / VIIC
bla.
om jag ngn gång haffar extraknäck som födeledagsclown ,ska jag inhandla mina arbetskläder där
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE