[Hemsida] Talande fisk!
Länken Gör en egen och posta här! (Inlägget ändrat av Gogaku 2008-06-01 01:01:31)
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åh..d märks att jag har riktig dålig humor, hahahaha
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Sleep is the cousin of death
B.N.B Va ju lätt skönast HAHAHAHAHA får ingen luft :D
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
Hangaround
2008-06-02 02:16
Zexiga fizken talar ut om den fula hunden (hmm, får en nollställd fantasi då man väl skall göra något sånt här)
Hangaround
2008-06-02 02:31
Den kan rappa, skit bara i mellanrumen:D
No you!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Rapsodisk Varför sa din fisk "katt" i slutet?
One chapter a day
Zoned F19 Det gör han inte.. "..svart afghan eller vanlig marockansk. Ringe senare. puss."
Puss är väl katt på norska? :D
One chapter a day
Haha, det är det säkert.. ingen aning ^^
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-400-b9011f3db98c7
null
Panicc!
Hangaround
2008-06-03 00:54