[Klipp] Definitionen av punchlinerap!
Bo Burnham is at it again, asskön snubbe, check it out.Bo Fo Sho "I got more lines than whitney houstons coffeetable" hahaha
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Haha! Dar var nagra roliga. "Was Einsteins theory good, relatively..." "Rosa Parks didn't call shotgun!"
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
"did you poop a virgin cuz that shit is tight" Kung!!
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
japp tungaste, tung tungare tungaste
hejja
like a tampong thief i had to pull some strings.. hahahahaa
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
jaaahaadå ja säger då de! världens smile när man hörde de där, sopar mattan med många punchliners!
Twelve Tribes of Israel
han har ju en del klyftiga rader =) dessvärre har han tråkiga rim till skillnad från andra "punchliners" som prån uttryckte sig :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
tyngaste heter det
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Tyngaste?. Du menar inte tung, tyngre, tyngst?
*snaark*
tyngstaste?
OOOOH AIK STOCKHOLM!
Mentaly gay caus i blow your mind :P
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
jack ain't black, and barry ain't white
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
tror han menar tyng, tyngare tyngaste
ja exakt, det vet val alla att det heter?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
haha, roligt att ni försöker få fram till att det heter "tyngaste" när det heter "tyngst". M.a.o; Tung, Tyngre, Tyngst.
*snaark*
det är en generation av lilla al fadji insprirerat folk, låt dom ha sin shine =) kolla in det andra bo burnhamklippet jag lagt upp, snubben är fan nya stephen lynch, fast stephen är fortfarande kungen över oanständighet. kolla in cookout också medan ni ändå är på G =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Smart rappare, mycket underhållande
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
"Im constipated, couldn't give a shit" tyngstaste!
Get Random!
Hahaha Rosa Parks didnt call shotgun, hahah fyfan va jag garva.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Skivsamlare
2008-06-06 15:22
jag tycker han låter som MC Paul barman!
im mentally gay, cuz i blow your mind!
Ja'da!
Hahahaha snubben e grymt skön fan!!! "How do I come to master all these things/ like a tampong thief I had to pull some strings" "Jack ain't black n Barry ain't white"
Meningen med punchlines är ju att de ska levereras med punch, framförandet var ju värdelöst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Betaet var tight! , hahahahaha ...
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
håller med om att framförandet var skit. en del klyftiga rader dock...
Rosa Parks didnt call shotgun fattar inte...?
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Rosa Park blev arg när hon tvingades sätta sig längst bak i bussen då hon vart mörkhyad. Denna incidenten startade ett upplopp i watts (?). "Call shotgun" går ut på att om man är några som ska åka bil tex, så den som säger "Shotgun!" först får sitta i passagerarsätet framme. I shotgun sätet. Rosa parks didn't call shotgun.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
töngaste då? furder är min nya idol!
hejja
rosa park raden var ju underbar :D
http://www.myspace.com/loosecannonbv