|
|
|
|
|
[Video] familjen
crazy racist family/
This family disgusts me. They feel that whites are superior and brainwashed their kids into believing the same things.
Shit det finns ju stört folk på denna jord..... Tycker synd om barnen.... =/
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
varför hade dom norska flaggor?
jag tycker inte morsan såg riktigt renrasig ut..
SMÅLAND!
|
|
|
Tydligen..... :S
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
|
|
|
Herr_Berg för att hedra Quisling kasnke :P
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
|
|
|
hahahaha fan va korkad farsan såg ut.
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
|
|
|
Det är psykisk barnmisshandel.. Barnen ska få leva i en miljö där dom är fria och själva får bestämma vad dom tycker, att trycka på ett barn något dom själv aldrig har upplevt är så bara så fel..
Vet han fan inte själv att caucasians inte är från america? var ju fanken spanjorer etc från början, sicken idiot.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
|
Toastare
2008-07-23 03:25
|
Obs! inte att förväxla med den skånska elektropopgruppen Familjen ;)
otäcka människor.
Jag skyller allt på Emma!
|
Toastare
2008-07-23 03:27
|
Fatcaesar, tyvärr är det ju så. Det sociala arvet spelar väldigt stor roll. Väldigt många av oss har också en uppfattning om saker vi aldrig själva upplevt. Fast nu är ju deras värderingar helt snevridna och man får hoppas att kidsen gör tonårsrevolt.
|
|
|
BountyBoo: jag hade hoppats på skåne-familjen istället för denna whitetrash videon
|
|
|
men varför har dom norska flaggan där för?:S
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
|
|
|
sry för dubbelpost. men "I dont want black people to be in my country, i want them to go back where they used to be"
för de första, ni tog dit dom för det andra ni är själv invandrare back in the days för de tredje väx upp.
sjuka jävlar!
|
Toastare
2008-07-23 23:47
|
|
|
|
BountyBoo F28: oj :D pilla bort den posten då:)
|
|
|
Såg jag en norgeflagga?
Haha vilka iq-befriade idioter.
|
|
|
förväntade mig också skåne-familjen :(
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
Fatcaesar P21: Det är psykisk barnmisshandel.. Tycker det samma, men om dom hatar svarta människor så mkt varför ens ställa upp. På tyra´s show? Tramsigt värre. Tycker synd om barnen i familjen att inte får välja själva.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jazov X2
Det sjuka är att han är stolt över att vara racist, dom flesta försöker ju kringå det då dom vill glorifiera sina tankar etc
Dom var riktigt skumma
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
|
|
|
Vill strypa dom allihop.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
|
|
|
Helt sjukt, sen sa han ju åt ... henne kommer inte ihåg hennes namn snällt och stillsamt, att åka tillbaka.
Tycker polisen borde rycka in och ta barnen ifrån dom.
bla.
|
|
|
hedde Tyra Banks?
sen är det inte hets mot folkgrupp det dom gör? .. ställer upp i tv och säger att det hatar "negros" och att de vill att alla svarta ska ut ur landet och vill att alla judar ska vara döda... inkompetenta idiotrassar... -.- det var för fan de själva som invandrade till USA , i stort sett utrotade urbefolkningen, tog dit männsikor från andra länder som slavar och sedan säger de att de vill att de ska bli tillbakaskicakde?!!???!? GARRGHH!!!:. only in america säger jag bara.... imo tycker jag att hela USA borde bort.. vita som svarta.... they are all the same i mina ögon
Get Random!
|
|
|
KinG-PhiL, aa precis! haha. Hade helt glömt hennes namn ;o
bla.
|
|
|
vita som svarta.... they are all the same i mina ögon,,,, näää ere sant?
Nominee best rolled L`s
|
|
|
quter sväääär
Get Random!
|
|
|
Fatcaesar P21: Jo men glorifiera sina tankar? Fan är det inte liknande tankar som hittler hade? Shit old story.. Vi vet var dom tycker, undrar vad den familjen säger nu när det kanske blir en svart president? They must go crazy! haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Hangaround
2008-07-26 00:25
|
Hur ser dessa människor på att det faktiskt inte var vita som var urbefokningen i deras land? Måste vara jobbigt, de måste ha förträngt det.
|
|
|
SpT...exakt.dom verkar ju inte veta deras historia.det är skadat
|
|
|
SpT: Men om man har kommit så långt i sitt tänkande att man gör skilland på folks hudfärger så har man nog inte så stor koll på vare sig historia, geografi eller övriga SO ämnen..
|