I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Filmklipp] Sno en cykel i New York

Övrigt - Webbsidor

2008-07-31 18:34

[Filmklipp] Sno en cykel i New York

Länk till http://www.liveleak.com/view?i=661_1217513136

Är inte förvånad. Hade varit lika i Sverige.

http://felidae-music.com
Producent

2008-07-31 18:51
hahahaha. killen i slutet är värd en guldstjärna.

2008-07-31 19:07
Är väl inte så konstigt att folk inte reagerar...
Vad ska dem göra, fråga om det är hans cykel varav han svarar ja?
Värre om ägaren spatserar förbi...

2008-07-31 19:07
men konstigt då, folk tror ju det är hans cykel. klart som fan ingen reagerar, detta ger bara dumma tjuvar idén om att dom kan göra samma sak = fler cyklar försvinner nu :)
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-07-31 20:37
Det var ju deras egna cyklar stod det väl i början av filmen?

Sådär skulle man kunna göra i Sverige och man skulle nästan kunna sttarta ett slagsmål sådär random utan att någon griper in ungefär ;D

2008-07-31 20:52
Som någon skrev i kommentarerna "Next time try with a black man" .. Jag skulle vilja se skillnaden , förmodligen skulle man märka skillnad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-31 21:26
localareagraffw0rk P1

Du har nog rätt.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-08-01 02:44
haha ... när jag var runt 12 cyklade jag ner till affären med min fars cykel (som givetvis är för stor) jag låser den, går iväg.. sen blir jag tveksam om jag verkligen låste den.. går tillbaka känner på låset och går igen .. då säger en man i 25-30års åldern till mig "Vad håller du på med?" .. "ingenting" svarar jag lite halvt chockad, halvt skrajsen.. hans flickvän skrattar och båda går iväg och han tror att han har stoppat en cykelstöld "/
Get Random!