tack, älskar sånt. bokmärke på den :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2008-08-15 00:37
Nu skulle jag vilja vandra i sådant landskap som i The Shawshank Redemption och sätta mig under ett träd (som i The Shawshank Redemption) och dricka en öl med en flicka, kanske röka en cigarett.
sweeet.. man blir sugen på att köpa helikopter och ett 600mm objektiv med lite extenders
Tu m'emmerdes!
Skivsamlare
2008-08-15 12:13
Jag vill bara säga upp mig från jobbet och ut och upptäcka världen. Vafan gör jag här? Bakom en dator med en telefon som aldrig slutar ringa.
word på kream =)
((MAAD))
Moderator
2008-08-15 14:29
Word på SpT !
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
fyfan vad för att bo sådär som på bild 4
Word på SpT! Och tack för tråden TS
Word på Squirtle !
^ Smart sagt.
ruskigt nice
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Fyfan vilka vacka bilder :)... tackar för tråden Idioten jävel =D
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
fet sida, första bilden var grymmast.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
ja världen är vacker! fatta att få den möjligheten att flyga runt och fotta sådana vidder, så grymt! var en del galna bilder. gillar den lilla staden som var byggd inom en fyrkant, ser kul ut, stog det var den låg?
bilderna fanns pa nybrokajen i sthlm för 3 ar sen mitt emot operan, känner igen dom flesta.. Snubben är grym..
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
finns en bok som heter "jorden från ovan" eller nått sånt, asfet. Stor som ett hus med
SMÅLAND!
Skivsamlare
2008-08-18 17:20
Sticky nästa vecka någon?
http://www.kulturkompaniet.nu/
Vad är det för stad som synns på andra kortet?
Producent
2008-08-18 17:45
rio de janeiro är staden på andra bilden.
kan nån lä'nka mer bilder på sådant här!! Typ oupptäckta ställen o skumma ställen på jorden, fett spännande:D
Producent
2008-08-18 21:14
blir ju inte direkt lätt att länka bilder på oupptäckta ställen.. ;D
haha VISSTE att folk skulle säga det:P men ni fattar asså ställen som nyligen blivit upptäckta för första gången av människor som dokumenterar plejset;)
niiiiiiiice pics :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe stog ändå o tänkte på hur sjuk världen är egentligen...ibland undrar man fan vem som skapade allt, snubben måste haft duktigt med fantasi...alternativ att personen gick på en del olagliga saker =))
BAHA!
Z X23 säger som du!, har samma typ av jobb, fy fan vilken ångest att vara där jag är just nu i livet, hur enkelt och bekvämt det än är.
shit... galet hehe
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Kan det vara nån inrtutad stad i nått land där det bor utlänningar :S?
BAHA!
Åh den mänskliga vackerheten eller vad man ska säga har ju inte ett skit mot naturen, naturen for president!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Åh den mänskliga vackerheten eller vad man ska säga skönheten*
np
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pigglaen P19: Ehhh jo men människan har juh tex byggt vulkanen oå första bilden, har du ens kollat? men visst jag förstår va du menar och jag håller med dig =))
BAHA!
IDIOT P22, varfør skulle det bo utlænningar dær?
fortsättning följer...