|
|
|
|
|
[Request] Peter idol från gårdsten.
Det var en snubbe som trodde han kunde rappa och bestämde sig att söka till idol, kommer inte ihåg vilket år det var men kanske 05 eller nått. Idol gjorde även ett lite klipp om honom och sånt. skit roligt!
Hans namn var peter tror jag, någon som vet vilket jag menar och möjligtvis har videon eller länk?
Jag har ingen personlighet
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
du måste väl mena EDDIE?
Tror fan jag fortfarande kan lite av texten..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
|
|
|
IDOL EDDIE :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
yo jag heter eddie jag har skrivit detta själv, med papper och penna hej!
|
|
|
nej eddie känner jag ju haha. han e soft. Men denna snubbe är helt svensk och tror att han bor i usa´s hårdaste ghetton haha.. Så kul, att den inte finns på Tuben är konstigt.. Om ingen vet så får jag väl dra väg ett mail till tv4 haha.
|
|
|
Hasta La Victoria Siempre!
|
|
|
fan första gången jag hörde Eddies hela rapp.... vart då inte mycket klokare om VAD han rappar om dock...
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!
-Katt Williams
|
|
|
|
|
|
Nä fan ingen som vet vilken jag menar? hmm..
|
|
|
hur såg han ut?
"Cus a lot of yall is fakin', first it's: As-salam Alaikum// Next minute it's: WHERE'S MY SALAMI BACON?//" - Grafh
|
|
|
SpoilerMark In Da Park?
"Cus a lot of yall is fakin', first it's: As-salam Alaikum// Next minute it's: WHERE'S MY SALAMI BACON?//" - Grafh
|
|
|
Han var från göteborg, Helt vit men agerade som svart. Rappade för juryn skämde ut sig som de flesta utav de som söker men skoj =)
|
|
|
jag vet vem du mena! dom va ute och filmade med honom vid röda sten också.. han sjöng eamon - F*ck
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
|
|
|
hahaha du e bäst om du har videon oxå.. han gjorde även skjut signs på slutet elle nått.. OM du får tag på video e du grym som fan..
|
|
|
Cauh - cause I don't give a fuck !
HTTP://WWW.THATHYPE.COM / HTTP://WWW.GALAGOWEAR.COM
|
|
|
har träffat den här snubben några gånger, han tydligen blev påkörd av en lastbil en gång i tiden, det borde ju förklara saken
chase the clouds away
|
|
|
eddie jag menar inte den lille whiggern
chase the clouds away
|
|
|
Klart som fan han menar Mark i the F****** Park ...
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
|
|
|
nej e mark från göteborg? nej, tror det var friktion som visste vem ja mena.. mark in the park e soft, denna snubbe e inte det..
|
|
|
svårt att hitta video på killen.. men jag tror att det var Idol 2004 som han var med i..
(Jävligt läskigt att jag har så bra minne kring detta, jag minns fan inte ens vad jag åt igår.. ärligt vafan åt jag igår?!)
|
|
|
^^ du tänker inte på snubben som va med i det fruktansvärt dåliga svenskplagiatet av Rickie Lake?
Hannah, hette nog programet.
Var en kille som satt där o va allmänt hood och hans polare skämdes för han? Armin, Armen ...Eller nåt sånt?
/Cash Hunter aka DJ Rufus
|
|
|
|
|
|
haha alla kommer med alla olika folk, Hmm Idol säger det er nått.. Friktion vet vad han snackar om! Men fakk att det ska vara så svårt? Han typ skämnde ut hela gårdsten. Han hade ett pris på sitt huvve!(skämt) men ändå.
Friktion e det värt att dra i väg ett mail till tv4? Det klipper är värt gold haha.. Eddie är så old nu..
|
|
|
Vet vem du menar, har också letat efter den videon men aldrig hittat något.
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
hahaha nej nej nej den där va ju bara kass.. Hos Peter fanns det mycket mer humor
|