|
|
|
|
|
Crime Pays, ask the Rothschilds!
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WTF? Jävla idioter.
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
|
|
|
hmmm don't do drugs kids. haha vad fan försegick i hennes kranium tro?
/Cash Hunter aka DJ Rufus
|
|
|
Tänkte det med, varför i hela världen gör de såhär? Finns det någon annan förklaring än droger?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
- E D T D E? - T? D E D D E! http://arspedia.org/wiki/T
|
Hangaround
2008-09-29 11:02
|
|
|
|
Har aldrig förstått det där riktigt, när fler än en gör samma idiotiska saker tillsammans. Jag menar, någon måste ju kläcka idén, sedan går den andre med på det... skit konstigt.
Rock out with your cock out!
|
|
|
|
|
|
trist att dem inte visade när hon blev påkörd
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
|
|
|
Hela klippet finns förmodligen på liveleak.
|
|
|
det här är de sjukaste jag sett på länge, de måste ju vara droger inblandat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Producent
2008-09-29 14:43
|
varför måste det vara droger inblandat? det kan finnas x-antal orsaker till att dom gjorde det..?
|
|
|
varför hade dom ritat en ring runt kepsen på marken för...
No cake for the impurity!
|
|
|
mentalprayer: bevis ? :P
Helt jävla sjukt.
mhm
|
|
|
darwinism darwinism darwinism darwinism darwinism darwinism darwinism darwinism!!!!!
Negative, negative. Our destination is Gaza.
|
|
|
|
|
|
Extremt underlig historia. Ligger helt klart en hund begraven här... allt känns helt fel!
|
|
|
De tog hellre en lastbil i trynet än att bli gruppvåldtagna, säger han. - Skön formulering från deras storebror.
Vem menar han var galningarna som de sprang ifrån, rakt ut på M6:an? Polisen? Sjuk styrka den ena hade, hon _måste_ ju ha varit påtänd av något slag för att klara av att först resa sig upp efter att ha blivit påkörd, och sedan slå ner ett par poliser när hon ändå var igång.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
|
|
|
nån sån svensk sekt haha.. som i usa dom tar självmord tillsammans..
Jag har ingen personlighet
|
|
|
sjukaste jag sett på riktigt länge..
|
|
|
Konstigt P20
Nej det var inte en kvalificerad gissning, jag antog bara att de verkade helt opåverkade av skadorna, visst kan tänka mig "chock" men det var ju liksom inte "adrenalin försöker att överleva styrkan" direkt , men som sagt du kanske har en förklaring..im just guessing ;)
|
|
|
konstigt ser ju garanterat ut som de är påverkade annars hade de blivit chockade och inte bara fortsatt vara helt galna+ att de var "jagade" av några var väl säkert något de inbillade sig pga av drogerna
feel tha beaaat maaan
|
|
|
jag tror dom åkte över för o testa crack och i dom tankarna förstördes även deras liv. haha jävla puckon.
Fucks your life up crew Tjabo!
|
|
|
Äckliga pundare, de borde ha dött, hatar VERKLIGEN sån där skit. Och vafan var det där för mes polis, sänk henne direkt om hon håller på och lallar så där, pajas, 6 pers på en påkörd kvinna, ni måste skoja..
Om det nu visar sig att de är psykiskt störda s tar jag tillbaka mitt uttalande.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
|
Breakare
2008-09-30 01:17
|
haha snuten landa klockrent :D
HERB, bust a cap in yo ass
|
|
|
Det kan ju inte vara möjligt att överleva det där?
|
|
|
Förstår inte varför det "måste" handla om droger. De kan säkert drivas av rädsla eller något annat. Kan säkert vara droger inblandade, men isf, vilken? Lär ju inte direkt vara Khat.
|
|
|
det va det sjukaste på länge, ser helt galet ut när hon knockar snuten & springer ut på andra sidan! haha förfan
|
|
|
så en galning skulle gruppvålda två idrottstjejer på M6?
SMÅLAND!
|
|
|
precis som herr_berg säger vafan ofta det skulle ske just där och om du höll på bli våldtagen och där var polisen hade du dragit då?
feel tha beaaat maaan
|
Moderator
2008-09-30 12:05
|
|
|
|
verkligen det sjukaste på länge. vore intressant att höra hela historien.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
|
|
|
va fan håller dom på med`? vilka idioter!!
http://myspace.com/BomBooze !!!!!
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kolla inte ens på mig när du vet att du är ful!
|
|
|
:O Finns det någon video där dom inte fryser bilden?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
|
|
|
bara jag som inte får igång filmen?
...och det är det som är så fint med whoa!
|
|
|
Shit...Kolla runt 1.30, när de lyfter den ena och hon skriker. Efter/under skriket ler hon. Äckligt. The Happening-vibbar.
|
|
|
GZARZA Youtuba efter videon så hittar du en längre version. Det är polisens egna film som även innehåller intervjuer med poliserna som var på plats.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
|
|
|
Anenkefali haha, The Happening! Helt rätt
SMÅLAND!
|
|
|
Krig mot blonde/lyshårede?
|
Producent
2009-11-29 22:54
|
dom har helt klart rökt PCP...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
Haha, shiiit.. Där har dem ngt dem kan uppdatera sina bloggar med...
|
|
|
dzeno Eller facebookstatus.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
old shit is old
Bättre fly än illa fäkta...
|
|
|
Kan inget annat än garva, lol
Musicians don't retire; they stop when there's no more music in them. - Louis Armstrong
|
|
|
Crack
Slap a bitch, allways
|
|
|
darwinism darwinism darwinism darwinism darwinism darwinism darwinism darwinism!!!!! Kan inget annat än att hålla med.
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
|
|
|
Sjukt klipp!
mathematics!
|
|
|
Whaaaaaaaaaaaaaaaa? :O
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
|