[Hemsida] Fildelningsskuld - Se hur mycket du är skyldig!
Vet ej om denna varit uppe förut, men iaf... En kul sida där man skriver in hur många filmer & låtar man har laddat olagligt, och så får man veta hur mycket man är skyldig filmbolagen osv. hehe.Länk till http://www.fildelningsskuld.se/Default.aspx Jag blev skyldig typ 200 000:- nånting.
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!
Ajfan.. inte bra det här :P Totalt: 1 984 000,00 kr Omöjligt att veta hur mkt man har tankat egentligen.. men det är en heeeel del gb :P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Hehe, jo, det är sant! Men på ett ungefär. Jag ser nu att jag måste ha skrivit fel, för 200 000 stämmer inte. När jag skrev in allt jag har på datan just nu så blev det Totalt: 451 392,00 kr!
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!
en hel del tb tror jag närmare bestämat. 1.7 milj på bärbara hårddisken jag har ikopplad nu
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Jag tog sökFunktionen och Filtrerade till "musik" sen kmr det antal träffar=)
härligt att era IP-adresser blir registrerade. böter i brevlådan by monday ;)
SKI SNACK. Dom kan inte bara skicka hem not i brevlådan för att tänk som jag kolla på skoj kanske typ 100 musik och 50 filmer för att se vad det skulle bli. Så fuck off. Dröm vidare grabben
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
jag skrev nyss 10000000 tusen musik och 99999999999999999 filmer. Så troru att det är samma pris på alla eller? Det är en kul grej man gör bara. Annars kanske det är på riktigt. Fast dom kollar om man tankar (Y) hehe
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
dom räknar dokk 1 låt för 37 kronor? och en film 224, så det är ju i dyraste laget,
((MAAD))
fuck off?? haha tack för den. ironi funkar fortfarande inte så bra på internet....
1'794'496 :-
Blunted in stockholm
davve_d P22 En låt kostar självklart inte 37 kr, men det är så mycket som mediaindustrin förlorar per illegal nedladdad låt. De kanske räknar på vad en singelskiva kostar.
Med mitt nuvarande arkiv så är det enligt sidan: 1 622 400,00
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
ofta en film kostar 224kr? :S
Get Random!
Det står iofs att dom drar på 100% i typ skadestånd eller nåt...
Blunted in stockholm
Sholibaba En låt kostar självklart inte 37 kr, men det är så mycket som mediaindustrin förlorar per illegal nedladdad låt. Rättelse, det är så mycket som mediaindustrin
hittar på att de förlorar per illegalt nedladdad låt.
Totalt: 960 000,00 kr bara av den musik jag har på datorn just nu. Filmerna orkade jag inte ens kolla upp. Undra hur många miljarder det är totalt om man räknar allt man laddat ner i sina dagar :P
Dulle P17 dar satte du han pa plats XD ( frankieLamps jo ironin funkar fortf tror jag :P)
Det är bara att älska.
Dulle P17 Skojar du eller ? Klart som fan att du kommer få brev hem från polisen nu! smart av dig att skriva i så många låtar och filmer också, snacka om att du kommer få smaka böter i brutala skalor!
Niceness!
928 000 hehe
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
501 408,00 kr höhö
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Totalt: 32 447 968,00 kr Yes, jag vinner!!1!1!!!"!11
Du är skyldig För nedladdad musik: 15 999 984,00 kr För nedladdad film: 111 999 888,00 kr 100% påslag för ersättning av marknadsskada Totalt: 255 999 744,00 kr jag äter upp er futtiga filderare, allihoppa. (du skrev feeeeeeeeeeeel)
Så om jag laddar ner 200 lagliga låtar och 40 lagliga filmer från internet, både gratis och de man betalat för, hur mycket blir jag skyldig då?
Stör mig på att de räknar att alla som laddar ner en film eller låt hade köpt den till fullpris annars. Många artister hade inte varit någonting utan fildelning, många filmer, skådisar och regisörer har fildelningen att tacka för sina genomslag.
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
HOPPAS ATT NI VET ATT HEMSIDAN SPARAR ERAN IP OCH REGISTRERAR ER I SITT REGISTER!!!!! haha skojja bara...