(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
shit...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
haha den där med rånarna och polisen e så härlig!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
hahaha rånarana och snuten var ju verkligen asrolig!Spoiler Tanten några sekunder efter har ju hyffsat flyt också :)
HMOR
Moderator
2009-02-13 22:51
Haha, undra vad rånarna tänkte :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
haha ja man skulle nog bli lite förvånad som rånare där.. fast nu är det ju inte på riktigt tyvärr :p
Tu m'emmerdes!
OMG!! läskiga saker det där har själv vart med om en liknande sak..
I have always right, even when I have wrong...
Graffare
2009-02-13 23:37
undrar också.. man ser ju nada
Get Random!
Grymt klipp. Han som faller från balkongen lär ju trott att han var död ett bra tag efter :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han träffar en fågel ;D Det bästa med klippet är ju låten!!1!!1!1 DJ MANGOO <3
riktigt skön video! Gillar motorcykelsnubben mest, jävlar vad han måste pustat ut efter det där.
haha han som blir räddad av trädet från racing bilen.. SHIT
work some magic
den där med rånarna är fejkad, kännt sen gammalt. ta en titt på hur polisbilen bakom smyger sakta framåt när de kutar mot bilen..
mama said knock you out
Det var väl en reklam va? Kommer inte ihåg för vad dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den med polisen och rånarna är fake. det är från en film, för den finns i bra och "film-kvalité". under inspelningen spelade ngn random in med mobilen bara, så de ser ut som om de e på riktigt
tror det är rätt så konstaterat nu herr muffin, ägna 10 sekunder av livet att ögna igenom tråden lite?
Tu m'emmerdes!
den med polisen och rånarna är fake. det är från en film, för den finns i bra och "film-kvalité". under inspelningen spelade ngn random in med mobilen bara, så de ser ut som om de e på riktigt Bilreklam ;)
Den ja tyckte va bajsibyxan är tåget.
Hata folk som kutar över spåret precis i tid lixom..
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
sjuka klipp! haha
haha tycker när bilarna krockar när kärringen ska gå över gatan är ganska rolig också.. hon ser ju så lugn ut :p
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
haha tycker när bilarna krockar när kärringen ska gå över gatan är ganska rolig också.. hon ser ju så lugn ut :p "jäkla ungdomar som kör!" :D
TennisenSpoiler som sagt tennisspelaren träffar en fågel RånetSpoiler som sagt är det en bilreklam Korsningen där snubben saxar igenom en rad bilarSpoiler är stuntscen för en reklam för amerikansk försäkringsbolag har jag för mig.
Han i början då haha. kommer en 1 ton stor whatever sak rakt på bilen xD'
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Sen gubben där rallybilen nästan kör på han. Hans uttryck alltså .........
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
den bästa var jue han som precis stiger ut ur bilen innan nåt skit ramlar ner på bilen haha
Tid 02:00 : Är nog det som jag tycker är sjukast.. han bara panikbromsar och glider igenom den tunga snabba trafiken.. .heeelt galet!
c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/
Alltså, shiet, motorcyklisten vid ca 2.5 min var ju löst nära ett dödsfall känns det som. Även bilen på parkeringsplatsen som får en del av en skylt på sig, eller vad det nu är för något. Bra kompilation ändock
Mer klipp!!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
gubben som smeker bilen är fan finast =D
fbg
haha.stört
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Underbart att se :)
^ Smart sagt.
haha nice
"Keep it real - Don't fake the funk"
På youtube diskuterades det fram att första klippet också är en reklam. Det som faller på bilen är ett ägg och jag orkar inte leta upp vad fan det är för jävla företag det rör sig om...
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.